Nee, geen idee. We gebruiken hier regelmatig wifi (om multiplayer-Arkanoid te spelen bijvoorbeeld) en dat werkt prima. Met R4 kaartjes trouwens.quote:Op zondag 12 april 2009 13:18 schreef marvdeparv het volgende:
Hebben jullie wel es problemen gehad met Wi-Fi via een flashcard (in mijn geval Acekard 2i)?
Sommige games die het zouden moeten ondersteunen werken namelijk niet. Worms bijv.
Enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Wie nog meer deze kaart graag wil hebben, ik heb er nog 1 liggen compleet en in nieuwstaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb ergens een DS One Supercard besteld, werkt als perfect!
Wat maakt die beter dan een DSTT dan? Ik heb bijv ook een Acekard 2i, maar die is niet vooruit te rammen in de lijst met spellen bijv.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef Majora het volgende:
De beste DS(lite) flashkaart is natuurlijk de Cyclo DS evolution. Beetje prijzig, maar waar voor zijn geld.
De beste flashkaart die het doet voor de DSi nu is de AceKard 2i. Ik hoop dat de CycloDS een i versie krijg =3
Mijn Supercard heeft ook een ingame textreader, dus "als enige een ingame textreader" gaat al niet op...quote:Op woensdag 15 april 2009 13:54 schreef kthxbye het volgende:
CycloDS all the way:
erg goeie support qua firmwareupdates
Real Time Saving
Battery Saver Mode
mooi en eenvoudig menu (ff de simple black of white skin eropgooien)
goede ondersteuning voor cheats
als enige een in-game text reader (zodat je evt. gamefaqs kan bekijken tijdens je game!)
extreem simpel in gebruik!
En de enige zover ik weet die je kunt gebruiken in combinatie met de wiiquote:Op woensdag 15 april 2009 13:54 schreef kthxbye het volgende:
CycloDS all the way:
Real Time Saving
Battery Saver Mode
als enige een in-game text reader (zodat je evt. gamefaqs kan bekijken tijdens je game!)
gewone ds lites zijn het, mijn ez4 kaartje doet het maar op een aantal daarvan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef lennartb.nl het volgende:
Misschien zijn het DSi's? Of wel gewoon DS lites?
Ook Gameshark/Action Replay ingebouwd?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:54 schreef kthxbye het volgende:
CycloDS all the way:
Real Time Saving
Battery Saver Mode
Yupquote:Op maandag 27 april 2009 12:40 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ook Gameshark/Action Replay ingebouwd?
quote:The cheat code engine is directly compatible with Action Replay codes
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:56 schreef pdiscs het volgende:
Vrienden, welke flashcard doet het in een DSi? Ik begrijp namelijk dat de meeste het niet in een DSi doen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:09 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
- R4i (Ultra)
- EZ-Flash Vi
- DSTTi
- AceKard 2i
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |