Dank voor je reactie, het is me wat duidelijker geworden nu.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:41 schreef joepie91 het volgende:
[lang verhaal]
Ik raad zelf de Acekard2 aan, die heeft gewoon de beste prijs-/kwaliteitverhouding, al valt de bouwkwaliteit van het kaartje zelf wat tegen. Daar kun je dus beter even wat lijm tussen doen. Ik merk wel dat de firmware (AKAIO gebruik ik zelf, is een alternatieve firmware) soms nog wel eens vast wil lopen in het menu (niet in de spellen), daarentegen laden spellen echt bliksemsnel, veel sneller dan bij bijvoorbeeld de DSTT. (Meestal minder dan een seconde)quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef e-wok het volgende:
[..]
Dank voor je reactie, het is me wat duidelijker geworden nu.
Welke kaart raadt je aan? (voor een goeie prijs of course, DE schijnt een stuk goedkoper te zijn dan de 40E die ik voor deze kaart heb neergelegd inclusief geheugen)
Kan ik .sav bestanden ed gewoon over kopiëren, werken ze dan nog?
DSi-mogelijkheid?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef neen het volgende:
Wat is nou het verschil tussen de Acekard 2 en de Acekard 2i?
Ja, ik had even door moeten lezen bedankt. Niet interessant voor mij dus, die i variant.quote:
Het laden gaat idd vrij rap, maar als je (zoals ik) een behoorlijk SD kaartje erin hebt zitten van 8GB dan is het scrollen door de spellen zooooo fucking traag bij de Acekard.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik raad zelf de Acekard2 aan, die heeft gewoon de beste prijs-/kwaliteitverhouding, al valt de bouwkwaliteit van het kaartje zelf wat tegen. Daar kun je dus beter even wat lijm tussen doen. Ik merk wel dat de firmware (AKAIO gebruik ik zelf, is een alternatieve firmware) soms nog wel eens vast wil lopen in het menu (niet in de spellen), daarentegen laden spellen echt bliksemsnel, veel sneller dan bij bijvoorbeeld de DSTT. (Meestal minder dan een seconde)
Met een 4 gig kaarje in een acekard 2.1 heb ik daar helemaal geen last van. Het kost bij het opstarten wel 2 seconden om het hele lijstje te maken, maar scrollen gaat heel heel snel daarna. Kan je bij jouw kaartje niet op select drukken zodat je alleen de titel ziet en niet het spelicoon zodat je in jouw geval sneller kan scrollen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:24 schreef HeatWave het volgende:
Het laden gaat idd vrij rap, maar als je (zoals ik) een behoorlijk SD kaartje erin hebt zitten van 8GB dan is het scrollen door de spellen zooooo fucking traag bij de Acekard.
Ik zal het nog eens testen, ik heb een 8GB kaartje maar gebruik nu mijn DSTT vanwege dit "probleem"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:02 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Met een 4 gig kaarje in een acekard 2.1 heb ik daar helemaal geen last van. Het kost bij het opstarten wel 2 seconden om het hele lijstje te maken, maar scrollen gaat heel heel snel daarna. Kan je bij jouw kaartje niet op select drukken zodat je alleen de titel ziet en niet het spelicoon zodat je in jouw geval sneller kan scrollen?
Je gebruikt hopelijk AKAIO? De officiele firmware staat er om bekend dat het scrollen erg traag gaatquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal het nog eens testen, ik heb een 8GB kaartje maar gebruik nu mijn DSTT vanwege dit "probleem".
Nou ja, nog niet dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:56 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je gebruikt hopelijk AKAIO? De officiele firmware staat er om bekend dat het scrollen erg traag gaat
Gewoon AKAIO installeren, werkt veel beter dan de DSTTquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, nog niet dus. Daarom vroeg ik dat eerder
![]()
Ik gebruik nu mijn DSTT ipv mijn AceKard 2i, vanwege dat debiel trage scrollen, maar ik zal het nog een proberen van het weekend.
Zoals eerder gezegd,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is de beste flash card? Er is zoveel keus, je ziet door de bomen het bos niet meer.
Thanks voor de tips,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd,
CycloDS is de beste, maar behoorlijk duur.
Acekard is de beste prijs-/kwaliteitsverhouding.
R4DS, NIET aan beginnen! Alle R4s zijn klonen, de originele worden niet meer gemaakt en klonen zijn vrijwel altijd van slechtere kwaliteit en/of er is na een maand geen ondersteuning meer voor (geen firmware updates enzo).
DSTT moet je alleen doen als je echt goedkoop uit wilt zijn, hij werkt goed, maar is veel langzamer en heeft minder features dan de Acekard.
acekard 2.1i moet je hebben voor de dsi , maar ik zou niet overstappen. Firmware van de dsi kan geupgrade worden en dan heb je misschien pech met je kaartje...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:20 schreef Borizzz het volgende:
ZIjn er ook al flashcards die op de DSi werken?
Mijn DS lite doet het nog prima, maar ik zit na te denken over een overstap naar de DSi.
Ik heb een tijdje geleden bij een game store nagevraagd of zij ervaringen hebben met flashcards voor de DSi en zij wisten mij te vertellen dat flashcards voor de DSi eigenlijk nog in de kinderschoenen staan, en dat ze al meerdere kapotte DSi's hebben binnengekregen als gevolg van flashcards. Verder vertelden ze mij dat die problemen er meestal niet zijn met originele DS en DSLite (met uitzondering van N5 en een paar andere R4-klonen) en dat je over een maandje of 3 veilig een flashcard kunt kopen voor de DSi, omdat ze dan veel verder doorontwikkeld zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:20 schreef Borizzz het volgende:
ZIjn er ook al flashcards die op de DSi werken?
Mijn DS lite doet het nog prima, maar ik zit na te denken over een overstap naar de DSi.
Mijn Acekard 2i werkt perfect, hoe wil nintendo mijn kaart blokkeren? Zo lang ik mn firware niet update (wat niet nodig is als de games goed werken via m'n Acekard)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:31 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden bij een game store nagevraagd of zij ervaringen hebben met flashcards voor de DSi en zij wisten mij te vertellen dat flashcards voor de DSi eigenlijk nog in de kinderschoenen staan, en dat ze al meerdere kapotte DSi's hebben binnengekregen als gevolg van flashcards. Verder vertelden ze mij dat die problemen er meestal niet zijn met originele DS en DSLite (met uitzondering van N5 en een paar andere R4-klonen) en dat je over een maandje of 3 veilig een flashcard kunt kopen voor de DSi, omdat ze dan veel verder doorontwikkeld zijn.
Oftewel, geen game store die anti-flashcard is ofzo, maar gewoon goed advies.
Wat betreft mijn eigen mening: Ik zou nog even wachten met DSi/Flashcards voor DSi kopen, aangezien je bij de huidige flashcards de loader niet kunt upgraden. Dat betekent dus dat, zodra Nintendo de kaart blokkeert, je er niets meer aan hebt. Op dit moment is er een DSTT en een Acekard (en volgens mij ook een SuperCard) in ontwikkeling waar dat wel kan, nog even wachten dus.
Je kunt inderdaad ook gewoon je firmware niet updaten, maar mocht er dan een beveiligingslek o.i.d. in de firmware zijn, dan heb je een probleem.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:43 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Mijn Acekard 2i werkt perfect, hoe wil nintendo mijn kaart blokkeren? Zo lang ik mn firware niet update (wat niet nodig is als de games goed werken via m'n Acekard)
En bovendien, die dingen kosten geen kont op dealextreme, dus boeie koop gewoon één, en alsie geblocked wordt koop je later weer een nieuwe!
Ja dat snap ik, maar tegen de tijd dat nintendo door heeft hoe ze em kunnen blokkeren. Zal het vast niet lang meer duren voor het Acekard team een nieuwe loader te creeeren en een nieuwe kaart te produceren. Die bestel je dan gewoon weer voor een 10tje, klaar!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:17 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad ook gewoon je firmware niet updaten, maar mocht er dan een beveiligingslek o.i.d. in de firmware zijn, dan heb je een probleem.
Wat betreft een nieuwe kopen... het is niet zo dat ze ze per uniek kaartje blokkeren. Ze blokkeren de loader firmware, oftewel ALLE kaartjes van die batch werken niet meer. Dan zit je dus een tijdje zonder kaart, want de flashcard teams moeten eerst weer een nieuwe loader schrijven en produceren, voordat je weer een werkende kunt kopen.
Je vergeet dat die nieuwe Acekards niet 1-2-3 in de winkels liggen. Webwinkels zullen eerst de oude batch die ze op voorraad hebben liggen verkopen, en bovendien duurt het een tijdje tot de opnieuw geprogrammeerde (ook dat kost tijd) kaartjes ook daadwerkelijk geproduceerd zijn, en DAN moeten ze nog naar de winkels verzonden worden. Al met al duurt het dus best wel even, kan makkelijk een of twee maanden duren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:48 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar tegen de tijd dat nintendo door heeft hoe ze em kunnen blokkeren. Zal het vast niet lang meer duren voor het Acekard team een nieuwe loader te creeeren en een nieuwe kaart te produceren. Die bestel je dan gewoon weer voor een 10tje, klaar!
Maar trouwens, toen ik voor het eerst met mn DSi online ging voor de DSshop werd mn firmware ook upgedate. Nog steeds niets aan de hand!
Dealextreme heeft geen voorraden, bij het bestellen wordt het aangevraagd bij de leverancier. Ze hebben dus gelijk de nieuwste versies liggen. Maar na bestellen en betalen duurt het wel 14 dagen voordat je hem in huis hebt (van picking order tot aan airmail en douane gedoe). Dus je zit wel 2 weken zonder. Bij andere webwinkels zal er wel een kleine voorraad zijn, maar ze maken er zoveel winst op (kaartjes kosten minder dan 6 euro in china, hier worden ze verkocht voor 25 euro) dat ze dat verlies wel nemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:00 schreef joepie91 het volgende:
Je vergeet dat die nieuwe Acekards niet 1-2-3 in de winkels liggen. Webwinkels zullen eerst de oude batch die ze op voorraad hebben liggen verkopen, en bovendien duurt het een tijdje tot de opnieuw
De leveranciers van DealExtreme waarschijnlijk wel, en ook DealExtreme heeft voorraden. Ze kunnen veel artikelen bijvoorbeeld alleen maar per 100 of 1000 inkopen, en dus hebben ze een kleine voorraad. Maar als prijsvechter die DX is, zullen ze waarschijnlijk eerst de oude batch opmaken. Aangezien volgens mij het grootste deel van de Nederlandse webshops zijn flashcards van DX en consorten bestelt, en daarna doorverkoopt, zitten er dus altijd een tijdje niet-werkende flashcards tussen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:08 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Dealextreme heeft geen voorraden, bij het bestellen wordt het aangevraagd bij de leverancier. Ze hebben dus gelijk de nieuwste versies liggen. Maar na bestellen en betalen duurt het wel 14 dagen voordat je hem in huis hebt (van picking order tot aan airmail en douane gedoe). Dus je zit wel 2 weken zonder. Bij andere webwinkels zal er wel een kleine voorraad zijn, maar ze maken er zoveel winst op (kaartjes kosten minder dan 6 euro in china, hier worden ze verkocht voor 25 euro) dat ze dat verlies wel nemen.
Ehm, ik volg je niet. Niet kunnen blokkeren? Software die je kan downloaden? Oude Mario's?quote:Maar waarom zou je nu een dsi kopen? Hij is duurder en je hebt een kleine kans dat het misgaat na een firmware update (al denk ik dat Nintendo het niet kan blokkeren, anders was er al geen acekard 2.1i uitgekomen). Ok, je hebt wat software die je kan downloaden, maar met meer dan 3000 games voor de ds betwijfel ik of je het ooit gaat gebruiken. Daarnaast kan je gewoon gba games spelen op de DS met bepaalde kaartjes en daar zitten ook alle oude mario's enzo op (bijv. die van de snes).
Ik werk al jaren met flash kaartjes, voor de gameboy advance had je die ook al en daar had je op een gegeven moment allemaal roms (volgens mij uit China, het waren geen legale roms zeg maar, je kon ze alleen op vage websites bestellen en bij de chinezen in Den Haag kopen) en daar had je alle oude snes en nes games e.d. op, eigenlijk alles wat Nintendo nu uitbrengt in die online shop van ze (voor bijv. de wii). Dat bedoelde ik met oude mario's van de snes enzo, die zijn nog altijd leuk om te spelen. Je kon trouwens ook alle gameboy games (die zwart / witte) downloaden. Helaas worden ze nu nog amper gepost.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:36 schreef joepie91 het volgende:
Ehm, ik volg je niet. Niet kunnen blokkeren? Software die je kan downloaden? Oude Mario's?
Leg eens uit?
Nu snap ik je welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:13 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik werk al jaren met flash kaartjes, voor de gameboy advance had je die ook al en daar had je op een gegeven moment allemaal roms (volgens mij uit China, het waren geen legale roms zeg maar, je kon ze alleen op vage websites bestellen en bij de chinezen in Den Haag kopen) en daar had je alle oude snes en nes games e.d. op, eigenlijk alles wat Nintendo nu uitbrengt in die online shop van ze (voor bijv. de wii). Dat bedoelde ik met oude mario's van de snes enzo, die zijn nog altijd leuk om te spelen. Je kon trouwens ook alle gameboy games (die zwart / witte) downloaden. Helaas worden ze nu nog amper gepost.
Nou, kijk: Een cartridge identificeert zichzelf. Daarvoor moest eerst de codering van de game header gekraakt worden (ja, deze was gecodeerd) om vervolgens zelf headers te kunnen maken. Het probleem is dus dat Nintendo firmware-matig een bepaalde game header kan blokkeren, en aangezien deze header in de loader zit, kun je de header dus alleen veranderen als je de loader kunt updaten, wat nog niet kan met de huidige kaarten. Echter, als er weer een nieuwe flashkaart uitkomt duurt het even voor Nintendo de game header heeft, en deze kan blokkeren. Waarom ze niet gewoon de hele codering blokkeren? Omdat dan legale spellen ook niet meer zouden werkenquote:Wat betreft dat blokkeren: iedereen is nu bang dat Nintendo met een firmware update het kan tegengaan dat de Acekard 2.1i niet meer werkt, maar ik betwijfel dat. Het zal wel net als met de Wii gaan. Daar is nu een nieuwe update voor uit die het illegaal spelen tegengaat (softmod). Maar als je de softmod truuk al had uitgevoerd blijft die gewoon werken. Kortom, ze proberen het wel, maar het lukt toch niet. Als Nintendo het kon , dan hadden ze echt wel iets bedacht dat je geen flash kaartjes meer kan gebruiken. En een firmware update is altijd wel te omzeilen door goede hackers lijkt mij.
Maar misschien heb ik ongelijk.
Dat viel nog mee, ik had voor mijn NES en later voor de SNES een soort apparaat gekocht (in Japan, een vriend ging daarheen om te handelen en nam ze mee, maar toen was er nog geen internet, althans niet zoals nu) en daarmee kon je NES games kopieeren op diskettes, dat ding was echt duur. Volgens mij had ik er 1000 gulden voor betaaldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef joepie91 het volgende:
Volgens mij kon je daar geen custom dingen opzetten, tenzij je zo'n kit had. Die echt bizar duur was trouwens.
Ik meen me te herinneren dat die kits voor GB, GBC en GBA z'n 120 euri waren. Weet het niet zeker. En je moest ze natuurlijk via internet uit China bestellenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:45 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Dat viel nog mee, ik had voor mijn NES en later voor de SNES een soort apparaat gekocht (in Japan, een vriend ging daarheen om te handelen en nam ze mee, maar toen was er nog geen internet, althans niet zoals nu) en daarmee kon je NES games kopieeren op diskettes, dat ding was echt duur. Volgens mij had ik er 1000 gulden voor betaald
Maar nu lijkt het net of ik nooit games koop, dat is niet waar. Maar ik vind al van kleins af aan dit erg interessant en kan dit soort ontwikkelingen nooit laten gaan. Heb zelfs een DS gekocht toen ik zag dat er flash kaartjes voor kwamen (samen met een passme systeem). Ik wist niet eens of het een leuk ding was, maar wilde het gewoon proberen
Bedankt voor de uitleg verder! Erg duidelijk.
Ik dacht dat ze Japans waren? Maar het zou ook goed Chinees kunnen zijn, ik zie het verschil nooit zo met die lettersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:17 schreef joepie91 het volgende:
Ik meen me te herinneren dat die kits voor GB, GBC en GBA z'n 120 euri waren. Weet het niet zeker. En je moest ze natuurlijk via internet uit China bestellen
Zit best een groot verschil hoor, tussen Japans en Chinees. Chinese tekens zijn veel complexer en het zijn er ook meer. In het Japans zijn tekens namelijk klanken, terwijl een Chinees teken een woord of woorddeel isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:26 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Japans waren? Maar het zou ook goed Chinees kunnen zijn, ik zie het verschil nooit zo met die letters![]()
Jammer dat ik het spul hier niet heb (kwam het laatst wel tegen in een kast die ik bij mijn ouders had laten staan). Anders had ik even foto'tje gemaakt.
Maar nu zal ik stoppen met offtopic geleuter.
TVP.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:31 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden bij een game store nagevraagd of zij ervaringen hebben met flashcards voor de DSi en zij wisten mij te vertellen dat flashcards voor de DSi eigenlijk nog in de kinderschoenen staan, en dat ze al meerdere kapotte DSi's hebben binnengekregen als gevolg van flashcards. Verder vertelden ze mij dat die problemen er meestal niet zijn met originele DS en DSLite (met uitzondering van N5 en een paar andere R4-klonen) en dat je over een maandje of 3 veilig een flashcard kunt kopen voor de DSi, omdat ze dan veel verder doorontwikkeld zijn.
Oftewel, geen game store die anti-flashcard is ofzo, maar gewoon goed advies.
Wat betreft mijn eigen mening: Ik zou nog even wachten met DSi/Flashcards voor DSi kopen, aangezien je bij de huidige flashcards de loader niet kunt upgraden. Dat betekent dus dat, zodra Nintendo de kaart blokkeert, je er niets meer aan hebt. Op dit moment is er een DSTT en een Acekard (en volgens mij ook een SuperCard) in ontwikkeling waar dat wel kan, nog even wachten dus.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:11 schreef DiRadical het volgende:
[..]
TVP.
Net een DSi gekocht en ben op zoek naar een flashcard.
Zal dit topic dus moeten volgen
Aan beiden: blijf uit de buurt van dingen die ook maar lijken op R4-kaartjes. R4 Ultimate/Pro/Ultra/Super/Upgrade-III/Advanced/SDHC/Gold/Red/Fire/whatever. R2, R6, N5, etc etc etc. You get the point.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef RensWisse het volgende:
Ik heb nu de R4 maar die firmware wordt nooit meer geupdate. Nu al ruim een jaar niet meer. Ook is de R4 een van die kaarten waarbij de DS-Wii linkage niet altijd goed wordt ondersteund. Zo kun je bijvoorbeeld je Pokémon uit Diamond/Pearl/Platinum niet overzetten naar Battle Revolution. Verder wil ik er het liefste een die SDHC ondersteund (Meer dan 2GB) en waarvan een DSi compatible versie van verkrijgbaar.
Weet iemand welke ik het beste kan nemen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:23 schreef Bart het volgende:
Het is dus niet de bedoeling van dit topic dat we gaan bespreken hoe we illegale games aan de praat krijgen. En dat weten jullie best.
Welke SKU had je? Ik heb zelf de compact version besteld (de reader is toch crapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef Kahlen het volgende:
nou, dealextreme werkt niet mee, mijn bestelling voor de acekaartjes staat al 9 dagen op waiting for supplier?
Ja. Moet je eerst activeren in het menu'tje dat in het onderste scherm staat als je een game geselecteerd hebt (maar nog niet gestart hebt). Daarna kun je met L-R-UP-SELECT tegelijk indrukken saven en loaden. Zie ook de handleiding: http://eng.supercard.sc/manual/dsone/realtime.htmlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef LockonStratos het volgende:
Iemand hier die weet hoe realtime save werkt met de DS One Supercard? (SDHC)
Thanksquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja. Moet je eerst activeren in het menu'tje dat in het onderste scherm staat als je een game geselecteerd hebt (maar nog niet gestart hebt). Daarna kun je met L-R-UP-SELECT tegelijk indrukken saven en loaden. Zie ook de handleiding: http://eng.supercard.sc/manual/dsone/realtime.html
Hier al 6 dagen. Zouden ze failliet zijn? Nee toch hopelijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:22 schreef Kahlen het volgende:
nou, dealextreme werkt niet mee, mijn bestelling voor de acekaartjes staat al 9 dagen op waiting for supplier?
denk het niet, maar ik zie dat de faq wel is aangepast. Eerst zou het 1 tot 3 dagen zijn voordat een product wordt collected bij de supplier en dat is nu 1 - 5 dagen geworden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef Morri het volgende:
Hier al 6 dagen. Zouden ze failliet zijn? Nee toch hopelijk?
8 mei, maar daar zit dus nog een weekend tussen. Dan nog is het meer dan 3 dagen als ik het weekend niet meetel. Maar die nieuwe FAQ had ik niet gezien nog. Ik wacht de rest van de week even af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:25 schreef Kahlen het volgende:
[..]
denk het niet, maar ik zie dat de faq wel is aangepast. Eerst zou het 1 tot 3 dagen zijn voordat een product wordt collected bij de supplier en dat is nu 1 - 5 dagen geworden?
Hier is mijn status:
Order: *** placed on 5/5/2009 6:47:49 AM
Status:
(of current
shipment) On 5/5/2009:
Waiting for Supplier
see all processing steps
Latest Shipment:
by Air Mail
Wanneer had jij ze besteld? Die van mij is dus vandaag 9 dagen oud, dacht dat ik iets eerder had besteld.
denk het niet, het is een europese kaart meen ik, denk niet dat die in China verkocht worden. Ik zag hem wel op www.consolepro.nl, daar heb ik goede ervaringen mee. De cyclone kost daar 44 euro en is in bestelling (dus wellicht is een andere site een beter idee).quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef e-wok het volgende:
Is de dycloDS niet te koop op DE? Kan hem niet vinden :s
Ik zou de Acekard aanraden, vooral vanwege de open-source firmware.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:12 schreef RensWisse het volgende:
Als ik nou zo'n flashkaart koop voor de DS dus zonder DSi support, welke is dan de beste?
Opzich hoef ik niet zoveel fratsen, gewoon goede ondersteuning voor Wii-DS connectivity, SDHC support en regelmatige updates zodat nieuwere games ook werken.
Naar mijn weten wordt deze in het Verenigd Koninkrijk geproduceerd, en is deze dus niet "made in China"quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef e-wok het volgende:
Is de dycloDS niet te koop op DE? Kan hem niet vinden :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |