Die minimale toevoegingen van jullie in de trant van "heeft iedereen wel eens gehoord" of "happy hardcorequote:Spelregels:
Let op de juiste nummering.
Zoek songteksten erbij, of hoezen of plaatjes van de band, ditjes en datjes uit die tijd, wees creatief
Ga niet als ene dolle zitten volposten, maar zoek op je gemak een nummer dat jij op die plaats vindt horen.
Daar staat het al twee keer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kon toch gewoon in dat top2000 topic?
Dan is dit topic toch ook niet nodig.quote:
kunnen ze niet gewoon helemaal wegblijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
Die vroegen waarom hun posts verwijderd waren uit FOK!s eigen Top 2000.
Zijn jullie nu echt zo achterlijk of zijn die spelregels nu zó moeilijk?
[..]
Die minimale toevoegingen van jullie in de trant van "heeft iedereen wel eens gehoord" of "happy hardcore" zijn niet voldoende. Ik dacht eigenlijk dat dat wel duidelijk zou zijn geweest nadat ik tig reacties van jullie verwijderd had.
Misschien is het verstandiger als jullie maar gewoon wegblijven uit dat topic.
Dat stond er eerst, maar in het nieuwe jaar heb ik het voornemen gemaakt een wat gematigdere toon aan te slaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
kunnen ze niet gewoon helemaal wegblijven
porshce1 kan gewoon door de shredder niemand die hem mistquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat stond er eerst, maar in het nieuwe jaar heb ik het voornemen gemaakt een wat gematigdere toon aan te slaan.
en z'n T-shirt erachteraan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
porshce1 kan gewoon door de shredder niemand die hem mist
psssssssssssssst, je hebt de slijmmodus nog aan staanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
kunnen ze niet gewoon helemaal wegblijven
ja en paultjuhh en olep ookquote:
wou je ontkennen dan dat het een ongekende kut user isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
psssssssssssssst, je hebt de slijmmodus nog aan staan
neuh, heul nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:22 schreef PeZu het volgende:
wou je ontkennen dan dat het een ongekende kut user is
Nu heb je blijkbaar al weer niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:21 schreef Olep het volgende:
Mijn post was ontopic klapjosti. Met de juiste nummering.
PM was ook genoeg geweestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu heb je blijkbaar al weer niet goed gelezen.
Tief op, droeftoeter. Heb je niks beters te doen, ga de fobocasanova uithangen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, heul niet
ik wou je dr alleen op wijzen dat je nog in de slijmmodus zat, maar users bashen doen we in ONZ niet, alleen de mods toch?
Bashen hoort in KLB
slijm modus? omdat ik het oprecht een stel kut users eerste klas vind? hou op man als ze zich als debielen gedragen dat kunnen ze een bash verwachten en dan ben ik nog erg mildquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, heul niet
ik wou je dr alleen op wijzen dat je nog in de slijmmodus zat, maar users bashen doen we in ONZ niet, alleen de mods toch?
Bashen hoort in KLB
Ik vond het wel eens tijd jullie infantiele gedrag publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.quote:
moet je horen wie dat zegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Tief op, droeftoeter. Heb je niks beters te doen, ga de fobocasanova uithangen.
Faalhaasquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
slijm modus? omdat ik het oprecht een stel kut users eerste klas vind? hou op man als ze zich als debielen gedragen dat kunnen ze een bash verwachten en dan ben ik nog erg mild
Leukquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik vond het wel eens tijd jullie infantiele gedrag publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
lijkt mij toch meer de taak van de crewquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
slijm modus? omdat ik het oprecht een stel kut users eerste klas vind? hou op man als ze zich als debielen gedragen dat kunnen ze een bash verwachten en dan ben ik nog erg mild
ik beweer ook nergens dat ik een super user ben maar jullie spannen wel de kroon ja, en ludo hoeft mij niet te helpen met stakkers zoals julliequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef Olep het volgende:
[..]
FaalhaasKankeren op porsche en mij, maar zelf voeg je ook nooit wat toe. Nu zal LudoSanders je wel helpen, maar je bent gewoon een pauper.
jup je lult je zelf in een hoekjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef Olep het volgende:
FaalhaasKankeren op porsche en mij, maar zelf voeg je ook nooit wat toe. Nu zal LudoSanders je wel helpen, maar je bent gewoon een pauper.
Wat doe ik dan waardoor ik een stakker ben? Ik bagger wel eens in ONZ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik beweer ook nergens dat ik een super user ben maar jullie spannen wel de kroon ja, en ludo hoeft mij niet te helpen met stakkers zoals jullie
lees je posts eens door zou ik zeggen, veel sterkte met die ellende alvastquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat doe ik dan waardoor ik een stakker ben? Ik bagger wel eens in ONZ?
Verschil is dat ik daadwerkelijk met die meisjes uitgaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
moet je horen wie dat zeg
Ga ff bij je gekickte maat zitten huilen peperlikker![]()
en voor de rest: [ONZ FB] Fresh tactics!
Ach, dat valt allemaal best mee. Zitten hier zat users die nog erger zijn dan mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees je posts eens door zou ik zeggen, veel sterkte met die ellende alvast
ja klopt porsche1 en paultjuhh soewiesoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal best mee. Zitten hier zat users die nog erger zijn dan mij
dan ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:33 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach, dat valt allemaal best mee. Zitten hier zat users die nog erger zijn dan mij
ik meer met dames, doet dat een verschil maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Verschil is dat ik daadwerkelijk met die meisjes uitgaNu jij.
Pics willen we, ontopic kan altijd nog.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik meer met dames, doet dat een verschil maken?
en een normaal ontopique reactie had ik wel van je verwacht in dit topic
soms duurt dat alleen ff wat langer dan normaal
een kus kan je krijgen liefjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Pics willen we, ontopic kan altijd nog.
als ik mijn lippen zo klein kan krijgen is het no problemoquote:
Ik denk dat niemand in dat topic humor van mijn niveau snapt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als ik mijn lippen zo klein kan krijgen is het no problemo
maarruh, ik mis je paints in het F&S topique
gewoon proberen, we kunnen altijd nog op onze knieën voor je gaanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand in dat topic humor van mijn niveau snapt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt porsche1 en paultjuhh soewieso
Dat zeiden je moeder en zusje ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gewoon proberen, we kunnen altijd nog op onze knieën voor je gaan
Hee een naamtopicquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt porsche1 en paultjuhh soewieso
Paints van mijn krat HJ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:47 schreef PeZu het volgende:
kunnen we dat semi-homo erotisch gedoe achterwege laten en gewoon die kut users met rotte eieren gaan bekogelen![]()
er mag gepaint worden_!
ik ben een hoop maar geen bierenbeul, oppassen met wat je zegt misterquote:
Dat is geen bagger, dat is als een epileptische downpatient op een toetsenbord hengsten in de hoop dat er een woord ontstaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:46 schreef Olep het volgende:
[..]
porsche1
Dat is echt de grootse baggeraar hier
tijd voor een ban van beide, beter kwijt dan rijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is geen bagger, dat is als een epileptische downpatient op een toetsenbord hengsten in de hoop dat er een woord ontstaat.
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben een hoop maar geen bierenbeul, oppassen met wat je zegt mister
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijd voor een ban van beide, beter kwijt dan rijk
sorry olep
En je zit er tenminste ook op de onmogelijke uren, tussen 4 en 6.30 wanneer er geen hond is hier. Behalve afentoe een verdwaalde en die ene blauwe waarvan ik nu even niet meer zo snel op de naam kom.quote:
Ja, dat moest. Zaademmer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef Kopbal het volgende:
Moest je daarvoor nou een apart topic aanmaken? Pauper.
Kloptquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:54 schreef santax het volgende:
[..]
En je zit er tenminste ook op de onmogelijke uren, tussen 4 en 6.30 wanneer er geen hond is hier. Behalve afentoe een verdwaalde en die ene blauwe waarvan ik nu even niet meer zo snel op de naam kom.
porche is dan ook een regelrechte stakkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil mij bij deze distantiëren van Porsche1
heb zijn youtube bekeken, en wil hier niet bij horen
Groetjes
mwahquote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:59 schreef Het_hupt het volgende:
Ik denk dat de boodschap nu wel bij die downtjes overgekomen is?
Klopt, ik heb dan ook 3 keer een ban gehad. Ik was eerder nog veel erger.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwaheen ban hier en daar op zn tijd is wel verdient
maarja je bent de betere in t topic hieral is de grootste kutuser nog een held vergeleken met porche
aidsquote:
ik heb dr meer gehadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:00 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook 3 keer een ban gehad. Ik was eerder nog veel erger.
daar ben je vrouw voorquote:
ik heb wel eens een youtube filmpje van paultjuhh gezien daarna wou ik mijn ogen er uit steken met een roestig zakmesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
porche is dan ook een regelrechte stakker
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb dr meer gehaden en en
ok jij wint
Je hebt zijn YouTube account gevonden?quote:
R&P is dan ook een deurtje verderquote:
De frituur gaat hier zo aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:10 schreef santax het volgende:
Ben eigenlijk de enige die zin heeft in wat lekkers?
Ik moet (nouja moet) dadelijk gaan risken bij vrienden... Denk niet dat ik het nog op tijd ga redden mezelf van enige lust te voorzien om op te staan en eten te maken. Maareh, bak ook wat voor mij mee, maastricht was het toch he?quote:
De vriendinnen van een vriendin van mijn broertje zitten hier.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:10 schreef santax het volgende:
Ben eigenlijk de enige die zin heeft in wat lekkers?
Overijsselquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:12 schreef santax het volgende:
[..]
Ik moet (nouja moet) dadelijk gaan risken bij vrienden... Denk niet dat ik het nog op tijd ga redden mezelf van enige lust te voorzien om op te staan en eten te maken. Maareh, bak ook wat voor mij mee, maastricht was het toch he?
je kent mijn mening daarover... Gewoon doen kerel, je niet schuldig om voelen, 3x13 is ook eh veel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef MASD het volgende:
[..]
De vriendinnen van een vriendin van mijn broertje zitten hier.
Jawel, maar daar ben ik nu wel klaar mee, en porsche gaat toch niet reageren.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef PeZu het volgende:
in het topic waar je aan de schandpaal wordt gehangen gaan lopen SC-en en het dan nog niet snappen, ultra fail_!
Wil je zeggen dat dit het nachtbaggertopic helemaal niet isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef PeZu het volgende:
in het topic waar je aan de schandpaal wordt gehangen gaan lopen SC-en en het dan nog niet snappen, ultra fail_!
ooh ja want dan kan je wel gaan baggeren natuurlijk in een topic dat bedoelt om juist dat aan de kaak te stellenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:17 schreef Olep het volgende:
[..]
Jawel, maar daar ben ik nu wel klaar mee, en porsche gaat toch niet reageren.
Dat was nu wel duidelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja want dan kan je wel gaan baggeren natuurlijk in een topic dat bedoelt om juist dat aan de kaak te stellen_!
Heej het is kerst, doe eens lief tegen olepquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja want dan kan je wel gaan baggeren natuurlijk in een topic dat bedoelt om juist dat aan de kaak te stellen_!
Kijk alleen al is naar zijn UIquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
porche is dan ook een regelrechte stakker
Welkequote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel eens een youtube filmpje van paultjuhh gezien daarna wou ik mijn ogen er uit steken met een roestig zakmes
kerst ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:20 schreef santax het volgende:
[..]
Heej het is kerst, doe eens lief tegen olep
Dat bepaal ik wel. En uit je reacties in dit topic lijkt het me toch nog niet helemaal duidelijk.quote:
Delen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef MASD het volgende:
[..]
dat heb ik systematisch uit mijn geheugen verbannenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat bepaal ik wel. En uit je reacties in dit topic lijkt het me toch nog niet helemaal duidelijk.
Jailbaitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef MASD het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |