abonnement Unibet Coolblue
pi_65012717
Schopje!

Hoe gaat het Eelcotje84?
pi_65012891
Ik vind dit best een nuttig topic.
Zelf ook net onder de grens van ondergewicht.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_65014259
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind dit best een nuttig topic.
Zelf ook net onder de grens van ondergewicht.
Misschien is afvallen wel makkelijker dan aankomen.

Sterkte ook
pi_65014286
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef kissa het volgende:

[..]

Misschien is afvallen wel makkelijker dan aankomen.
Ik denk het wel.
Ik ben zelf 1.95 meter... en ik kom maar niet over de 75 kilo heen. M'n gewicht schommelt heel erg tussen de 65 en 72 kilo... Ik word er gek van.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_65020372
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef kissa het volgende:

[..]

Misschien is afvallen wel makkelijker dan aankomen.

Sterkte ook
Dat is natuurlijk een loze opmerking.

Voor iemand met ondergewicht lijkt het lastig om aan te komen, voor iemand met overgewicht lijkt het lastig om af te vallen.

Met discipline is het beide goed te doen, ik kan heel gemakkelijk aankomen, ook heel gemakkelijk afvallen.
Als de mensen met ondergewicht daadwerkelijk goed gaan sporten en daarbij een voedingsschema aanhouden is het onvermijdelijk dat je aan gaat komen. Eet en drink je meer kcal dan je verbrand, dan kom je aan, zo simpel is het.
pi_65023442
Goed topic, wil ook graag aankomen. Woog enkele maanden geleden nog 54 bij 1m78. 2 weken terug was ik blij dat ik al 62 woog, ga ik me gister wegen was ik weer afgevallen naar 60.
Begin nu spieren te ontwikkelen door sporten, maar een sixpackje waar je de ribben boven nog kan tellen is ook niks. Wil 10 kilo aankomen ofzo.
Maar je moet ook niet te snel resultaat willen.
pi_65025480
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:11 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een loze opmerking.

Voor iemand met ondergewicht lijkt het lastig om aan te komen, voor iemand met overgewicht lijkt het lastig om af te vallen.

Met discipline is het beide goed te doen, ik kan heel gemakkelijk aankomen, ook heel gemakkelijk afvallen.
Als de mensen met ondergewicht daadwerkelijk goed gaan sporten en daarbij een voedingsschema aanhouden is het onvermijdelijk dat je aan gaat komen. Eet en drink je meer kcal dan je verbrand, dan kom je aan, zo simpel is het.
Ecto's komen absoluut niet makkelijk aan, endo's komen veel te makkelijk aan. Dus zo zwart wit als jij het nu stelt is het niet.
pi_65026061
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
Ik ben zelf 1.95 meter... en ik kom maar niet over de 75 kilo heen. M'n gewicht schommelt heel erg tussen de 65 en 72 kilo... Ik word er gek van.
Ik heb ook zoiets.. ik ben ongeveer 1.91 en ik zou eigenlijk niet weten hoe zwaar ik ben maar niet zo heel zwaar in ieder geval Komt ook door de groeispurt waar ik in heb gezeten afgelopen jaren denk ik.
Maar ik ben ook erg benieuwd naar wat je kan doen om gezond aan tekomen..?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:53:51 #84
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65026151
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
Ik ben zelf 1.95 meter... en ik kom maar niet over de 75 kilo heen. M'n gewicht schommelt heel erg tussen de 65 en 72 kilo... Ik word er gek van.
Ik heb precies hetzelfde, shommelt nu rond de 73
Primum non nocere
pi_65026294
Als jij straks naar Afrika zou ik me maar niet druk maken of je wel gezond eet en zo snel mogelijk zo veel mogelijk calorieën naar binnen werken.
pi_65030024
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef Koert het volgende:

[..]

Ecto's komen absoluut niet makkelijk aan, endo's komen veel te makkelijk aan. Dus zo zwart wit als jij het nu stelt is het niet.
Natuurlijk heeft je bouw ermee te maken, maar dat neemt niet weg dat als je meer eet dan je verbrand, je aankomt in lichaamsgewicht. Of je nou een ecto bent en dus meer verbrand of een endo die minder verbrand, daar moet je je voeding op aanpassen.

Ik ben een echte ecto en met een goed voedingsschema en krachtsport was ik totaal 35kg aangekomen. Alles kan als je er maar moeite voor doet.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:10:51 #87
200543 DaRk_DuDe
Kekekekekekekekek
pi_65098176
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:53 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, shommelt nu rond de 73
Hier ook hetzelfde, maar ik sta nou al 2/3 jaar lang precies op 60 kilo met een lengte van bijna 2m :/
Ik ben dan echt zo'n 'plank' type, lang en dun

Bij mij lijkt het niet uit te maken of ik me een periode hartstikke volprop of een tijd weinig eet, ik kom geen kilo aan en val geen kilo af.

Moet er wel aan toevoegen dat ik veel stilzit, voor m'n school/stage en hobby terwijl ik niet aan sport doe, wat wel de oplossing hiervoor zou kunnen zijn.
Als krachttraining helpt, waar moet ik dan aan denken?
Dagelijks zoveel mogelijk proberen op te drukken i.c.m. zoveel mogelijk brood voor het ontbijt/lunch?

Verder was er nog aan het begin van de topic de opmerking gemaakt dat melk met room (iets) helpt.
Wordt daarbij slagroom bedoeld, of mis ik hier nou iets?
Vast een voor de hand liggende vraag, maargoed
Don't bother argueing with an idiot. He'll just drag you down to his level and beat you by experience.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 09:31:33 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_65098686
Op een gezonde aankomen lukt mij bijna niet. Heb 8 maanden lang 4x per week getraind. At minimaal 12 boterhammen per dag, 2x per dag warm eten. Veel kip, tonijn, kwark etc. Daarnaast ook proteïneshakes en een tijdje ook creatine. In die 8 maanden tijd 6 kilo aangekomen. Van 66 naar 72 kilo met 1,80 meter.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_65100227
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:10 schreef DaRk_DuDe het volgende:

[..]

Hier ook hetzelfde, maar ik sta nou al 2/3 jaar lang precies op 60 kilo met een lengte van bijna 2m :/
Ik ben dan echt zo'n 'plank' type, lang en dun

Bij mij lijkt het niet uit te maken of ik me een periode hartstikke volprop of een tijd weinig eet, ik kom geen kilo aan en val geen kilo af.

Moet er wel aan toevoegen dat ik veel stilzit, voor m'n school/stage en hobby terwijl ik niet aan sport doe, wat wel de oplossing hiervoor zou kunnen zijn.
Als krachttraining helpt, waar moet ik dan aan denken?
Dagelijks zoveel mogelijk proberen op te drukken i.c.m. zoveel mogelijk brood voor het ontbijt/lunch?

Verder was er nog aan het begin van de topic de opmerking gemaakt dat melk met room (iets) helpt.
Wordt daarbij slagroom bedoeld, of mis ik hier nou iets?
Vast een voor de hand liggende vraag, maargoed
Als je echt van plan bent aan krachtsport te gaan doen, stuur mij dan even een PM, ik kan je dan wel wat tips geven.
pi_65100334
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:31 schreef fathank het volgende:
Op een gezonde aankomen lukt mij bijna niet. Heb 8 maanden lang 4x per week getraind. At minimaal 12 boterhammen per dag, 2x per dag warm eten. Veel kip, tonijn, kwark etc. Daarnaast ook proteïneshakes en een tijdje ook creatine. In die 8 maanden tijd 6 kilo aangekomen. Van 66 naar 72 kilo met 1,80 meter.
12 boterhammen is 12*75kcal = 900kcal. Als je dan een tussendoor maaltijd rekent van 500kcal + 2x warm eten van 800kcal zit je op 3000kcal, wat niks speciaals is. Stel dat je verbruik 2800 is dan kom je inderdaad maar weinig aan. Mocht je op 3400kcal gaan zitten kom je 3x (600/200) zo snel aan met maar 400kcal meer per dag, dat is juist de truc.

Toen ik veel sportte at ik zo'n 5000kcal met mijn ontbijt alleen al 1400kcal, dat staat gelijk aan 18 bruine boterhammen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:30:40 #91
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_65104940
Het is vooral een kwestie van volhouden. Ik heb soms van die weken dat ik me echt helemaal volprop in combinatie met krachttraining, alleen vanwege omgevingsfactoren houd ik dat nooit echt lang vol. Je merkt als je je bijv. een aantal weken lang 5x30 keer opdrukt oid dat er al veranderingen optreden in je lichaam. Echter, als je er dan een weekje niks aan doet zakt het direct weer in. Het is gewoon moeilijk om je "dieet" (lees: veel eten) icm beweging vol te houden
Primum non nocere
pi_65125052
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:30 schreef Florian_ het volgende:
Het is vooral een kwestie van volhouden. Ik heb soms van die weken dat ik me echt helemaal volprop in combinatie met krachttraining, alleen vanwege omgevingsfactoren houd ik dat nooit echt lang vol. Je merkt als je je bijv. een aantal weken lang 5x30 keer opdrukt oid dat er al veranderingen optreden in je lichaam. Echter, als je er dan een weekje niks aan doet zakt het direct weer in. Het is gewoon moeilijk om je "dieet" (lees: veel eten) icm beweging vol te houden
Daarvoor hebben ze fitness uitgevonden
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 12:15:28 #93
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65137486
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')