abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64611445
Mijn relatie is geweldig. Mijn sexleven meer dan. Maar één ding is mij nooit gelukt in mijn leven: klaarkomen door haar. Ik vraag me werkelijk af of ik de enige man ben in de wereld die niet kan klaarkomen als zij mij met de hand of mond probeert te bevredigen. Ik zou dat zo graag eens willen doorbreken. Het begint bijna een taboe te worden. Laatst leek er een kleine stap te zijn gezet: door voorvocht werd mijn piemel nat. Heeft er iemand tips voor mij of herkent hij mij verhaal. Dat zou ik graag willen lezen!

groet
geweldige relatie, gediagnogtiseerd met PDD NOS en ADHD, 43, dichter/performer, krantenman, postbezorger
pi_64611500
Je bent niet de enige...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 3 januari 2009 @ 13:44:51 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_64611558
Heb je het al es met een man geprobeerd? Als het dan wel gaat lijkt het me opgelost
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_64611566
Je bent niet de enige nee.

Moet dat dan? Je kan toch ook gewoon even oraal en daarna neuken?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64611601
Je vriendin heeft hier gisteren al een topic over geopend:

Man die niet klaarkomt?!?!

pi_64611718
Lijkt me een lastig probleem
Had je dit probleem met alle vrouwen met wie je naar bed bent geweest? Of is dit jouw eerste bedpartner?
Misschien een idee om eens met wat glijmiddel te gaan werken, dat maakt het vaak wat glibberiger/natter en kan extra stimuleren
pi_64611719
ik hoef echt geen man aan mijn lijf! ik heb ook al gereageerd. Dat is dus de grap: mijn vriendin weet niet dat ik hier tips haal en herkenning van mijn probleem!
geweldige relatie, gediagnogtiseerd met PDD NOS en ADHD, 43, dichter/performer, krantenman, postbezorger
pi_64611816
dat heb ik inderdaag gehad met alle vrouwen met wie ik het bed deelde locusta. Het lijt wel alsof ik aan de ene kant wat afleiding nodig heb en aan de andere kant geduld
eindeloos geduld
en mijn hoofd leeg maken. Ik word zo gehecht als een deur dat het ooit zal lukken en dan zit ik in mijn hoofd. Soms is ze er bijna. En dan ik 'Bijna' en opnieuw kan ze beginnen
pi_64611951
Ontspan?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:03:33 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64612045
Zo gek is dat helemaal niet. Ik neem aan dat je door masturberen en neuken wel klaarkomt? Dan heeft het ws. alles met controle en ontspanning te maken. Alhoevel het natuurlijk ook te maken kan hebben met de pijp en trektechnieken van je partner. Je moet je kunnen overgeven aan het gevoel. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik denk dat je het niet als probleem moet zien. Ws. vind het het wel lekker als ze je aan het pijpen is? Dan is dat mooi meegenomen. Het is toch geen must? En wie weet lukt het dan opeens ooit een keertje wel.
pi_64612049
makkelijk gezegd. ik doe mijn best om te ontspannen. het is heerlijk wat ze doet. maar dan?
pi_64612266
Misschien denk ik nu te simpel maar als je nou eens probeert om een tijdje NIET klaar te komen.
Maar dan ook echt helemaal niet, ook niet zelf rukken en zo.

Binnen een paar weken gaat het haar wel lukken hoor...
pi_64612340
veel makkelijker kom ik klaar door masturberen en ietsje moeilijker door neuken, maar niet door haar. En ik kan me niet voorstellen dat het door haar techniek zou komen. ik kom elke keer net niet. dan denk ik 'Ja Bijna, ga door, je bent er zo dichtbij ' en floep: weg is de ontspanning
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:18:05 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64612407
Heb je wel eens samen gemasturbeerd? Dus zelf doen maar wel naar elkaar kijken. Op zich best geil en het helpt misschien om wat psychologische barrieres te doorbreken?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:20:43 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64612470
Nou ja, ik kan het ook heel, heel moeilijk. Wil/hoef het ook niet per se. Ben zelf te ongeduldig. Vind het wel heerlijk...maar ik weet dat 't lang kan duren en geef dus vaak zelf aan dat-ie mag stoppen. Maar ik zie het dus echt niet als een probleem. Ik ga er relaxt mee om. Oh ja, als ik drank op heb gaat het makkelijker...tip?
pi_64612540
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:20 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, ik kan het ook heel, heel moeilijk. Wil/hoef het ook niet per se. Ben zelf te ongeduldig. Vind het wel heerlijk...maar ik weet dat 't lang kan duren en geef dus vaak zelf aan dat-ie mag stoppen. Maar ik zie het dus echt niet als een probleem. Ik ga er relaxt mee om. Oh ja, als ik drank op heb gaat het makkelijker...tip?
dit zal je verbazen: ik drink nooit en mijn vriendin ook niet! Ik heb er helemaal geen interesse in. Het lijkt mij het mooiste kado wat ik haar kan geven: klaar komen door haar hand en/of mond.
pi_64612618
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:12 schreef PankPinther het volgende:
Misschien denk ik nu te simpel maar als je nou eens probeert om een tijdje NIET klaar te komen.
Maar dan ook echt helemaal niet, ook niet zelf rukken en zo.

Binnen een paar weken gaat het haar wel lukken hoor...
Ook een makeiljijker gezegde dan gedane tip! Als ik zo lang niet klaar kom, gaat het in mijn hoofd zitten. Je weet wel: tussen de oren. Dan ben ik bang dat ik niet eens meer in haar klaar kan komen!
pi_64612764
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef dedichter het volgende:
veel makkelijker kom ik klaar door masturberen en ietsje moeilijker door neuken, maar niet door haar. En ik kan me niet voorstellen dat het door haar techniek zou komen. ik kom elke keer net niet. dan denk ik 'Ja Bijna, ga door, je bent er zo dichtbij ' en floep: weg is de ontspanning
Ik dacht dat het altijd aan mij lag, ik heb namelijk eenzelfde 'probleem'. Bij mij is het ook altijd net niet, maar gezien de reacties hier ben ik blijkbaar niet de enige die dit heeft...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:32:31 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64612779
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef dedichter het volgende:

[..]

dit zal je verbazen: ik drink nooit en mijn vriendin ook niet! Ik heb er helemaal geen interesse in. Het lijkt mij het mooiste kado wat ik haar kan geven: klaar komen door haar hand en/of mond.
Mkay, dan gaat die tip niet op

Maar toch, het enige wat hierover te zeggen valt is, accepteer voor nu dat het niet gebeurt, en blijf vooral genieten van haar kunsten. Just curious: komt zij eigenlijk klaar van orale seks?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:33:10 #20
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64612800
hehehe.... ik ben ook nog nooit klaargepijpt cq -gepepen.

Door niemand niet
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64612884
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Aventura het volgende:

[..]

Mkay, dan gaat die tip niet op

Maar toch, het enige wat hierover te zeggen valt is, accepteer voor nu dat het niet gebeurt, en blijf vooral genieten van haar kunsten. Just curious: komt zij eigenlijk klaar van orale seks?
zij prijst me elke keer de hemel in: ze komt bijna altijd klaar door mijn mond en vingertechnieken. Volgens haar ben ik erg goed. Dat is dan de opsteker voor mij.
pi_64612955
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Ik dacht dat het altijd aan mij lag, ik heb namelijk eenzelfde 'probleem'. Bij mij is het ook altijd net niet, maar gezien de reacties hier ben ik blijkbaar niet de enige die dit heeft...
ik ben dus echt niet de enige man. dat is ook al een opsteker! Ik vind de gekste dingen leuk in bed. En dan nog is het altijd 'net niet helemaal'... Maar geniet je er wel van?
pi_64613121
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
hehehe.... ik ben ook nog nooit klaargepijpt cq -gepepen.

Door niemand niet
Komt omdat niemand ooit aan dat ranzige ding van jou heeft lopen lebberen.
pi_64613167
dat zuigt ...
They have tied me to a stake; I cannot fly
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:47:07 #25
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64613203
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Komt omdat niemand ooit aan dat ranzige ding van jou heeft lopen lebberen.
Au contraire. Daarom issie ook zo schoon.

De vicieuze cirkel van pijp noemen we dat ook wel.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')