dit zal je verbazen: ik drink nooit en mijn vriendin ook niet! Ik heb er helemaal geen interesse in. Het lijkt mij het mooiste kado wat ik haar kan geven: klaar komen door haar hand en/of mond.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:20 schreef Aventura het volgende:
Nou ja, ik kan het ook heel, heel moeilijk. Wil/hoef het ook niet per se. Ben zelf te ongeduldig. Vind het wel heerlijk...maar ik weet dat 't lang kan duren en geef dus vaak zelf aan dat-ie mag stoppen. Maar ik zie het dus echt niet als een probleem. Ik ga er relaxt mee om. Oh ja, als ik drank op heb gaat het makkelijker...tip?
Ook een makeiljijker gezegde dan gedane tip! Als ik zo lang niet klaar kom, gaat het in mijn hoofd zitten. Je weet wel: tussen de oren. Dan ben ik bang dat ik niet eens meer in haar klaar kan komen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:12 schreef PankPinther het volgende:
Misschien denk ik nu te simpel maar als je nou eens probeert om een tijdje NIET klaar te komen.
Maar dan ook echt helemaal niet, ook niet zelf rukken en zo.
Binnen een paar weken gaat het haar wel lukken hoor...
Ik dacht dat het altijd aan mij lag, ik heb namelijk eenzelfde 'probleem'. Bij mij is het ook altijd net niet, maar gezien de reacties hier ben ik blijkbaar niet de enige die dit heeft...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:15 schreef dedichter het volgende:
veel makkelijker kom ik klaar door masturberen en ietsje moeilijker door neuken, maar niet door haar. En ik kan me niet voorstellen dat het door haar techniek zou komen. ik kom elke keer net niet. dan denk ik 'Ja Bijna, ga door, je bent er zo dichtbij ' en floep: weg is de ontspanning
Mkay, dan gaat die tip niet opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:23 schreef dedichter het volgende:
[..]
dit zal je verbazen: ik drink nooit en mijn vriendin ook niet! Ik heb er helemaal geen interesse in. Het lijkt mij het mooiste kado wat ik haar kan geven: klaar komen door haar hand en/of mond.
zij prijst me elke keer de hemel in: ze komt bijna altijd klaar door mijn mond en vingertechnieken. Volgens haar ben ik erg goed. Dat is dan de opsteker voor mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mkay, dan gaat die tip niet op
Maar toch, het enige wat hierover te zeggen valt is, accepteer voor nu dat het niet gebeurt, en blijf vooral genieten van haar kunsten. Just curious: komt zij eigenlijk klaar van orale seks?
ik ben dus echt niet de enige man. dat is ook al een opsteker! Ik vind de gekste dingen leuk in bed. En dan nog is het altijd 'net niet helemaal'... Maar geniet je er wel van?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd aan mij lag, ik heb namelijk eenzelfde 'probleem'. Bij mij is het ook altijd net niet, maar gezien de reacties hier ben ik blijkbaar niet de enige die dit heeft...
Komt omdat niemand ooit aan dat ranzige ding van jou heeft lopen lebberen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
hehehe.... ik ben ook nog nooit klaargepijpt cq -gepepen.
Door niemand niet
Au contraire. Daarom issie ook zo schoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Komt omdat niemand ooit aan dat ranzige ding van jou heeft lopen lebberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |