Je kan het oo0k net zo goed?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:53 schreef OMGshesdutch het volgende:
ben zelf wel groot fan van heather brooke!
maarja als het dan aan mij ligt, waar blijven me tips dan?
Ik vond haar eerst supergeil maar nu niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:52 schreef vosss het volgende:
Laat hem eens een keer blazen door Heather van IDeepthroat.com en kom dan maar terug om nog eens te vertellen dat het echt niet aan jou ligt
Of je bent nog nooit echt goed gepijpt natuurlijk..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:02 schreef ne0n het volgende:
meh, ik kom ook niet klaar als ik gepijpt wordt.. ik vind er dan ook geen fuck aan
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of je bent nog nooit echt goed gepijpt natuurlijk..
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:02 schreef ne0n het volgende:
meh, ik kom ook niet klaar als ik gepijpt wordt.. ik vind er dan ook geen fuck aan
Je hoeft je geen zorgen te maken, er zijn inderdaad meer mannen die niet klaarkomen door een pijpbeurt. Ik denk dat het zowel tussen de oren zit als dat het te maken heeft met een bepaald genots gevoel dat anders is of ontbreekt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef OMGshesdutch het volgende:
Ik heb een vriend die niet klaarkomt tijdens het pijpen..
Nu zul je denken: dan kan je er waarschijnlijk gewoon niets van...
Nou ik kan wel zeggen dat ik hier aardig in doorgewinterd ben..
Ik heb echt al van alles geprobeert en erover gelezen.
ik heb er veel met hem overgepraat en hij zegt dat nog nooit
iemand het gelukt is om hem klaar te zuigen.
hij verteld dat het echt lekker is, maar dat het tot een bepaalt
punt komt en niet verder gaat..
Heeft iemand nog tips??
Haha wel als je daar echt van geniet is dit zeker een vervelende situatie. Maar als je er steeds over begint voelt hij zich sowieso niet gemakkelijk en gaat het helemaal niet lukken vanwege een bepaalde soort druk die je nu opbouwt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef OMGshesdutch het volgende:
ik denk ook dat ik me er idd bij neer moet leggen..
maar ik baal er wel ontzettend van..
heb wel ontdekt dat iedere vorm van afleiding negatief werkt..
tv uit, licht uit.. laatst zelfs me tongpiercing uit gedaan, dat had ook wel
positief effect..
maar weet nou nog niet of wel kan leven met het idee nooit meer lekker
in me mond gespoten te worden.. mannen mogen ons dat genot niet ontnemen!
Je kunt het toch ook vlak voor zijn orgasme oraal afmaken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef OMGshesdutch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mens, laat je gewoon lekker in je twee andere gaatjes neuken. En als hij bijna klaarkomt doe jij je mondje open om de warme melk door te kunnen slikken. Zo moeilijk is dat toch niet..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:22 schreef OMGshesdutch het volgende:
Dat ligt volgens mij meer aan de pijpskills van de partners die die mannen gehad hebben dan de mannen zelf.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:50 schreef Queen_E het volgende:
hem daarna gewoon trekken of neuken..
heb weleens vaker gehoord hoor dat sommige mannen daar last van hebben,,
hoeft niet.. die jongen die ik ken heeft aardig wat bedpartners gehad maar is bij elk meisje zo..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij meer aan de pijpskills van de partners die die mannen gehad hebben dan de mannen zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |