Over mensen die weigeren om voor elkaar uit de weg te gaan en zodoende tegen elkaar aanknallenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:12 schreef okkie-man het volgende:
Heb de titel 3 keer gelezen en snap er nog steeds niks van.
Ik wilde nu eigenlijk verwijzen naar die nerd foto in je fobo maar die heb je wijselijk verwijderd zie ik. Je zag de bui al hangen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
zie TT
als het druk is kunne we dan toch allebij een klein stukje opzij gaan, maar nee hoor "ik ben oud" dus ga jij maar aan de kant
iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik wilde nu eigenlijk verwijzen naar die nerd foto in je fobo maar die heb je wijselijk verwijderd zie ik. Je zag de bui al hangen?
Hallo hij is al 15 hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef Josef.Mengele het volgende:
Als baby uit '93 mag je best aan de kant gaan hoor.
Ook heel moeilijk om te begrijpen iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:12 schreef okkie-man het volgende:
Heb de titel 3 keer gelezen en snap er nog steeds niks van.
Klacht: kinderen die hun plaats niet kennen.quote:
Hehe dat is zon geweldig fimlpjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Mendeljev het volgende:
Je kunt er KLB-topics over openen óf je kunt er ook gewoon iets aan doen!
huur hem inquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Mendeljev het volgende:
Whaha ik heb dit filmpje ooit iets van 20 keer achter elkaar gekeken en lag nog steeds dubbelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Mendeljev het volgende:
quote:17-08-1993
Ja misschien komt het daardoor jaquote:
daar ga ik een bel van maken voor op mijn fietsquote:
Nou, ik ben even groot zo niet groter dan die gaste in de stad allemaal van die sloompjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja misschien komt het daardoor ja. Ik denk dat de meeste mensen je niet eens zien lopen, zo laag bij de grond.
Kerel et word tijd dat je je een nigga loopje aanleertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, ik ben even groot zo niet groter dan die gaste in de stad allemaal van die sloompjes
en me vader liep altijd zo hard dus moest ik er altijd achteraan en daarom loop ik nu zo snel en loopt altijd iedereen in de weg
Dat dusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef sinadO het volgende:
Ook leuk; kinderwagens, scootmobielen, rollators en rolstoelen die menen voorrang te hebben op alle voetgangers in alle omstandigheden. Nee dus. Je hebt dezelfde rechten als ieder ander en als ik een collega- voetganger niet voor- of door zou laten ga jij ook niet voor. No fucking way rollerboy, wait your turn.
Idd negerloopjes zijn voor koningen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Kerel et word tijd dat je je een nigga loopje aanleert![]()
Regel je chicks mee
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd negerloopjes zijn voor koningen.
doe zoals groverquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Mendeljev het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |