Bwehh ik ben echt supertraag met m'n plectrum enige manier hoe ik snel kom is tappenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Nog een oud nieuw nummer toegevoegd.
http://www.esnips.com/doc(...)-Shred-he-is-the-laW
Aan mijn floder dus alle zooi is te beluisteren op,
http://www.esnips.com/web/FlyingVee/
Zie m'n sig
Alleen cheesy met hun plastic hardware, ik blijf het de quintessential guitarform vinden. (Een strat dan, een tele vind ik ook niet echt geweldig). Gelukkig ben ik nog wel redelijk handig daarmee en kun je de lelijke shit er natuurlijk afslopen en vervangen :pquote:Op maandag 5 januari 2009 03:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat dus tot de simpele conclusie leid: Fender = lelijk.
LOLsquote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tering. Daar is Marduk nog melodieus bij...
Advies: Geef aan mij!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef cappp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er zoeen op het oog, iemand ervaringen, tips etc?
Het gaat voor mij ook idd om de reissuequote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tip: neem een dikke portemonnee mee. Deze worden niet meer gemaakt, en de originele vind je zelden onder de 1500 euro. Maar ze zijn wel heel mooi ja.
De Mexicaanse reissues zijn wel wat goedkoper (600-1000) maar die heb je niet zo mooi blond. Alleen zwart en walnut.
quote:Op maandag 5 januari 2009 03:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat dus tot de simpele conclusie leid: Fender = lelijk.
super vette gitaar!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef cappp het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ding man kopen en niks meer aan doenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:56 schreef cappp het volgende:
[ afbeelding ]
Pagan Metal uit Flevoland lijkt mij het meest briljante idee sinds iemand tegen KISS zei "wat dacht je van een beetje vuurwerk bij de show?"quote:
Ah okay. Nee heel veel clean zal ik er niet mee spelen, heb ik een ander gitaartje voor die daar een stuk beter voor geschikt is (en met deze pickups klinkt het ook voor geen meter dus achteruit zal ik er niet op gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb 81-85 erin zitten maar die 81 voor ind e brug vind ik echt een vet ding, als je ermee wil scheuren dan lekker strak, voor clean vin dik hem sowieso weer een stuk minder, maarrr daar wil je hem waarschijnlijk ook niet echt voor gaan gebruiken.
Nee, lelijk. Gay en stom heb je me niet horen zeggen. En als je écht goed op had gelet had je zo nu en dan kunnen lezen dat ik wel eens een bespeeld heb, en als ik goedkoop een tegen kwam dat ik best eens een kon kopenquote:
Ja, ok. Maar ehm... Waarom aanbid je ze nu dan ineensquote:Op maandag 5 januari 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, lelijk. Gay en stom heb je me niet horen zeggen. En als je écht goed op had gelet had je zo nu en dan kunnen lezen dat ik wel eens een bespeeld heb, en als ik goedkoop een tegen kwam dat ik best eens een kon kopen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |