quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:33 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik ben de mijne nu in elkaar aan het zetten maar ik kom 3 blaadjes tekort
Jaaaaaaaa die zag ik nogquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb niet de IKEA roos maar wel deze:
[ afbeelding ]
En nog twee andere posters, van New York (yellow taxi) en Londen (bus crossing Tower Bridge).
die heb ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb niet de IKEA roos maar wel deze:
[ afbeelding ]
En nog twee andere posters, van New York (yellow taxi) en Londen (bus crossing Tower Bridge).
head-and-shoulders.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:24 schreef JackD het volgende:
Ik ken ook 2 mensen die die hebben, wat heb ik nu gewonnen?
Ikea heeft toch ook wel mooie spullen? Lijkt me!?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:36 schreef Renesite het volgende:
mijn burenHet Ikea stel van de buurt
En goedkoop!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ikea heeft toch ook wel mooie spullen? Lijkt me!?
Ja, maar sommige mensen vinden het niet leuk omdat iedereen diezelfde spullen heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ikea heeft toch ook wel mooie spullen? Lijkt me!?
Dat begrijp ik, maar persoonlijk kan me dat aan me reet roesten. Uiteindelijk creeer je toch gewoon van alle verschillende bouwsteentjes je eigen 'stijl' zeg maar.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen vinden het niet leuk omdat iedereen diezelfde spullen heeft.
Dan zijn ze niet meer zo speciaal.
Tja... mij persoonlijk kan me dat echt niet zoveel boeien. Niet iedere persoon is een binnenhuis-architect, en heeft ook helemaal die behoefte niet. Die willen gewoon een plekkie waar ze zich thuis voelen, en er verder niet teveel moeite voor doen. Als zij dat gewoon lekker makkelijk uit een Ikea-folder kunnen halen.... tja... dat moeten zij weten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:09 schreef Renesite het volgende:
Dat wel idd, maar soms is het wel kut als je een huis binnenloopt en je als voorbeeld:
A) De roos
B) De klippan bank
C) De roomdivider
D) Dezelfde lampjes
aantreft.
Kijk, met een ander likje verf op de muur kan je het leuk maken, maar als je net als toentertijd half Nederland ook nog lime groen kiest in combinatie met witte muren kiest dan geeft het mij wel the creeps
En ja, ik ken 2 mensen (die elkaar niet kennen overigens) die dit hebben!
En bij de bloemenwinkelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Die dingen hangen echt in de helft van de huizen
bangquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja ik heb die roos... maar die hangt tegenwoordig in mijn slaapkamer... so shoot me now...
Thank youquote:
Voelt je bezoek zich gelijk thuis!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:18 schreef Synthesist het volgende:
Alleen het idee dat anderen je huiskamer betreden en thuis hetzelfde hebben hangen...
Die mening is best jammer. Het gaat gewoon om algemeen populaire stijlen en goedkope oplossingen om dat te bereiken. Erg sneu dat die bekende ontwerpers de popijopie trends volgen en daar nog veel te veel geld voor durven te vragen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:22 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Voelt je bezoek zich gelijk thuis!![]()
Ikea, vroeger dacht ik dat het nog wel wat was. Nu zie ik gewoon dat sommige meubelontwerpen gejat zijn van bekende ontwerpers. Dat is jammer, want in principe is het een goede winkel.
Het gaat soms om ontwerpen uit de jaren 50 of 60. Niet trend volgend maar zelf iets heel nieuws bedenken, dat is gewoon knap. Bij Ikea jatten ze dan je idee en maken een goedkopere kopie.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die mening is best jammer. Het gaat gewoon om algemeen populaire stijlen en goedkope oplossingen om dat te bereiken. Erg sneu dat die bekende ontwerpers de popijopie trends volgen en daar nog veel te veel geld voor durven te vragen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb die witte hond op de rode achtergrond..cartoon-achtige stijl. Heb hem nog nooit gezien bij iemand anders..maar hij is supervet
FF plaatje zoeken..uno momento
/edit: dat ding is dus nergens te vindenen nee, geen zin om een foto te maken
Haha die wou ik ook postenquote:
Is het eenvoudig om hem zelf over het frame te spannen, zodat het er ook mooi uitziet?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef Bazziee het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20114901
deze heb ik
New York, dat is de Iron Flat building.
ik had het met 2 mensen gedaan, het is wel tedoen als je secuur te werk gaatquote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is het eenvoudig om hem zelf over het frame te spannen, zodat het er ook mooi uitziet?
Keith Haring, held.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb die witte hond op de rode achtergrond..cartoon-achtige stijl. Heb hem nog nooit gezien bij iemand anders..maar hij is supervet
FF plaatje zoeken..uno momento
/edit: dat ding is dus nergens te vindenen nee, geen zin om een foto te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |