't Is maar net wat je voorkeur heeft: library based werken a la iPhoto, of bestandsysteem based werken a la Picasa. Mensen die net van Windows komen vinden het vaak moeilijk om het hele 'welk bestandje staat nu precies waar' idee los te laten, of hebben een andere reden om daar niet in mee te willen gaan en dan is Picasa wel een leuk pakketje. Tenminste, dat is het op Windows.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is er een goede reden waarom ik voor Picasa for Mac moet gaan ipv iPhoto? Anders bespaar ik me de download
Hoe ik het meestal doe, is als de macbook is dichtgeklapt en hij op slaapstand gaat, een USB apparaat er even uit te halen en weer inklikken. Dan gaat alleen de externe monitor aan en kan je doorwerken :-)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:13 schreef Swindler het volgende:
Is het mogelijk om icm met een bluetooth apple toetsenbord en mighty mouse om je macbook dicht te klappen aangesloten op een externe monitor en zo verder te werken?
Het werkt toch gewoon zo ook? Bluetooth aan laten, dicht klappen, extern scherm er aan, klaar. Ik heb het tenminste altijd zo gedaan met m'n G4 voor ik de iMac had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:40 schreef Siyara het volgende:
[..]
Hoe ik het meestal doe, is als de macbook is dichtgeklapt en hij op slaapstand gaat, een USB apparaat er even uit te halen en weer inklikken. Dan gaat alleen de externe monitor aan en kan je doorwerken :-)
tot nu toe ook nog niks spectaculairs hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:24 schreef broer het volgende:
Het is hier wel eens drukker geweest tijdens een keynote.
inderdaad!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:26 schreef Swindler het volgende:
[..]
tot nu toe ook nog niks spectaculairs he
quote:9:27 am Steve did not die.
9:27 am Retraction on Steve Jobs comment...we don't know how that got in our feed.
Retraction on Steve Jobs comment...we don't know how that got in our feed.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Retraction on Steve Jobs comment...we don't know how that got in our feed.
Ze zijn gehacked
quote:9:29 am SEX ME
Zwaar irritant!quote:9:31 am 4CHAN.ORG /G/URUS FOR THE FUCKING WIN
9:30 am Oh, wait, sorry, Steve did die. Our condolences.
9:30 am Precision editor, advanced drag & drop, maps (2D and 3D) in your movies.
9:30 am HTTP://M.ATTHEW.NET
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Swindler het volgende:
die site is tot nu toe wel boeiender dan de keynote
Helemaal mee eens. Maarja, dat soort functies scoren weer goed bij het noob publiek.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef Merkie het volgende:
iPhoto e.d. zijn ook helemaal niet zo boeiend. Wie maakt er nou in godsnaam zoveel werk van z'n foto's. Zet foto's op je computer, klaar.
Kans is klein dat de iPhone Nano vandaag wordt aangekondigd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas.
Eten dan maar. Ik lees straks wel wanneer ik een iPhone Nano kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |