En dan een accu maken die 8 uur mee gaat? Nigeriaanse 'zakenlui', uw laptop is hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oftewel: De accu bij de 17" is toch niet interessant. Die word alleen gebruikt als de stroom uitvalt.
quote:De batterij gaat 5 jaar mee, individuele cellen van de batterij worden intelligent via een chip aangestuurd.
Is vast niet gratis.quote:If you need to exchange it, we have a program.
Omdat het een first is!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier mijn twijfels bij......
The Beatles, eindelijkquote:Jason Chen:
Now, iTunes is the number one channel with music in the United States. What’s new? Three things.
Maar dat duurt nog zo lang.quote:
The best is yet to comequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef Maravilla het volgende:
"It’s Tony Bennett, sliding onto stage with a floating platform, singing “The Best is Yet To Come.”"
Kan. Maar ik denk dat Steve zelf de nieuwe hardware wil presenteren. Hij strijkt graag met de eer, da's geen geintje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maar dat duurt nog zo lang.
Wat een kut-keynote. Deze mini aankondigingen kunnen ze net zo goed gewoon publiceren via de Apple website. Dan worden niet zoveel mensen teleurgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |