abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 05:29:09 #1
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_64606240
Nog geen topic?
quote:
vr 02 jan 2009, 19:09

Weduwe vindt vier jaar na dood André opnieuw liefdesgeluk
Rachel Hazes: 'Ik ben verliefd!'

Vanessa Bontje

AMSTERDAM - Rachel Hazes is tot over haar oren verliefd op Italiaan Nicolo. 'Ik vond het doodeng om mezelf ervoor open te stellen', bekent de weduwe openhartig. 'Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het ontzettend fijn met hem heb.'

Foto: AB BLAUW

Rachel en haar nieuwe liefde leerden elkaar kennen in oktober van 2007. 'Hij is mede-eigenaar van een club en daar spraken we elkaar. Ik vond hem leuk, maar van liefde was geen sprake. Toen was ik daar nog helemaal niet klaar voor', vertelt Rachel.

Afgelopen oktober liepen Rachel en Nicolo elkaar opnieuw tegen het lijf. 'Toen vond ik hem hartstikke leuk. Na de vakantie belden we soms of stuurden we een sms'je. Daarna is het langzaam maar zeker gegroeid.'

Haar geliefde is wel ietsje jonger dan de 38-jarige Rachel. 'Nicolo is 31, nooit getrouwd geweest en heeft geen kinderen. Ik zie dat juist als een voordeel. Dit voelt goed. En nog belangrijker: de kinderen vinden hem ook geweldig. En ze zijn blij voor mij. Ook weet ik zeker dat André me dit geluk gunt. Voor het eerst sinds tijden lach ik weer en zie ik de wereld weer een stukje mooier. Een prachtige start van dit nieuwe jaar toch?'
bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)iefd____.html?p=4,1\

Italiaanse clubeigenaar.... onwillekeurig denk ik dan toch weer aan een omhooggevallen kamper-type Iemand foto?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_64606256
Hehe, t to the v to the P
pi_64606258
oh ja, zij zat toch met de penis te spelen van andre toen ze nog 12 was, en onze volkszanger oud en getrouwd was?

samenvattend: who cares
ik hou van holland. jij?
pi_64606640
Oke.
pi_64608726
Ik zag het bij boulevard . Zag je die gast en dan dat verlopen bruine kuthoofd van die Rachel ernaast. Wat een giller.
pi_64608770
En ze is nog geen 40
pi_64608837
Kun je nagaan.
pi_64611228
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag het bij boulevard . Zag je die gast en dan dat verlopen bruine kuthoofd van die Rachel ernaast. Wat een giller.
Nou, wat ziet ze eruit. Ze doet het zichzelf aan met die achterlijke zonnebank...
Everyone is entitled to My opinion.
pi_64661962
quote:
Italiaanse lover Rachel komt naar Nederland!

AMSTERDAM - Rachel Hazes is tot over haar oren verliefd op Italiaanse clubeigenaar Niccolò. „Ik vond het doodeng om mezelf ervoor open te stellen”, bekent de weduwe openhartig. „Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik het ontzettend fijn met hem heb. En André heeft me een teken gegeven dat het goed is.”

De kinderen Dreetje en Roxeanne moedigen haar alleen maar aan. „Ga ervoor mam. Het is lang geleden dat we je zo gelukkig hebben gezien.” En dat helpt. „Het is toch een beetje raar om je helemaal te geven.” Niccolò lacht en zegt in het Engels. „Rachel is een ontzettend lieve wijze vrouw. Toen ik haar voor het eerst zag was het alsof de bliksem insloeg. Het is mijn vak met mensen om te gaan. Ik weet wat ik zeg.”

Rachel en haar nieuwe liefde leerden elkaar al kennen in oktober van 2007. 'Hij is mede-eigenaar van de club Yab in Florence en daar spraken we elkaar. Ik vond hem leuk, maar van liefde was geen sprake. Teon was ik daar nog helemaal niet klaar voor', vertelt Rachel openhartig.

Afgelopen oktober liepen Rachel en Niccolò elkaar opnieuw tegen het lijf. 'Toen vond ik hem hartstikke leuk. Na de vakantie belden we soms of stuurden we een sms'je. Daarna is het langzaam maar zeker gegroeid.'

Niccolò zegt: 'Op dat moment is het echt begonnen. Rachel is wonderful. Ik kom ook binnenkort weer naar Nederland om haar te zien. Zo hebben we het nu afgesproken. We gaan het afwisselen, maar zijn minstens twee keer per maand bij elkaar. Daarna zien we wel. Alles rustig aan.'

Haar geliefde is wel ietsje jonger dan de 38-jarige Rachel. 'Niccolò is 31, nooit getrouwd geweest en heeft geen kinderen. Ik zie dat juist als een voordeel. Dit voelt goed. En nog belangrijker: de kinderen vinden hem ook geweldig. En ze zijn blij voor mij. Ook weet ik zeker dat André me dit geluk gunt. Hij stuurde me zelfs een teken. Op het moment dat ik in Italië aankwam, werd het favoriete liedje van André en mij gedraaid. Van Lionel Richie. Dat is geen toeval. En ik moet nu ook steeds denken aan een week voor André stierf. Ik zat de boekhouding te doen. Hij voelde blijkbaar dat hij heel ziek was. Ik zal zijn ernstige gezicht nooit vergeten. Rachel, zei hij, als je ooit een andere man ontmoet, wel doen hoor! Ik wuifde het weg, maar opmerkelijk was het. André was altijd heel jaloers.'

Blij zegt ze: 'Voor het eerst sinds tijden lach ik nu weer en zie ik de wereld weer een stukje mooier. Een prachtig begin van dit nieuwe jaar toch?'

Niccolò gaf drie weken geleden aan dat hij de feestdagen met Rachel en de kinderen door wilde brengen. 'Omdat Rox en Dreetje meosten werken, vroegen we hem over te komen vanuit Italië. Alleen zijn we wel in een hotel geweest, omdat ik thuis te dichtbij vond. Ik heb hem een keer mee naar huis genomen. Daar keek hij met respect naar de foto van André. Inmiddels hebben we ook samen naar de uitvaartband in 2004 gekeken.'

Rachel zegt: 'Na de kerst heb ik Niccolò naar Schiphol gebracht. Omdat al onze agenda's leeg waren, zijn we voor oud en nieuw op het vliegtuig gestapt om in Italië bij Niccolò de jaarwisseling te vieren. We hebben oliebollen gegeten, maar dan met kaasdip. En het was heel gezellig in de club. Daar kan worden gegeten, waarna het verandert in een luxe disco waar ook themafeesten worden georganiseerd. Ook erotische, ik zeg het maar... Dan wordt het toetje van een vrouw af gehapt.'

Op dit moment zit Rachel nog steeds bij Niccolò. 'We zitten hier ergens hoog op een berg en zijn verstoken van televisie en internet. Ja, we zijn gezien samen. En daarom vertel ik het ook eerlijk. Ik ben verliefd, maar weet natuurlijk niet of deze liefde blijft. Dat zal de tijd moeten leren. Wat Niccolò als Italiaan vopor heeft op Nederlandse mannen, is dat hij mij kent als Rachel, en niet als Rachel Hazes, de weduwe van... Daardoor heeft deze verliefdheid kans van slagen gehad.'

Ze lacht: 'Ik geloof erin en Rox en Dreetje zijn gisteren al naar huis gegaan. Ze hebben al gebeld dat ze Niccolò missen.' De sympathieke Italiaan gebaart: 'Ik vind hen heel lief, omdat ze goed opgevoed zijn en grappig reageren. Ze zijn zo volwassen. Ik heb heel veel zin om hen te verwennen.'

Rachel glimt: 'Niccolò is heel galant en elegant. Het zou toch geweldig zijn als deze liefde heel lang mag duren.'
bron
pi_64662043
quote:
Ze lacht: 'Ik geloof erin en Rox en Dreetje zijn gisteren al naar huis gegaan. Ze hebben al gebeld dat ze Niccolò missen.' De sympathieke Italiaan gebaart: 'Ik vind hen heel lief, omdat ze goed opgevoed zijn en grappig reageren. Ze zijn zo volwassen. Ik heb heel veel zin om hen te verwennen.
Ieuw .
  zondag 4 januari 2009 @ 23:06:36 #11
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64669587
Petje op, biertje in de hand en het is Dré.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64672600
Rachel
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 14:20:14 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64685531
kleine jongen...... lalalalala (verder kom ik niet )
pi_64686050
ze hebben geen spelcheck bij de Telegraaf?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 januari 2009 @ 14:35:46 #15
137158 Elounda
the world is yours!
pi_64686125
Ach, ergens ben ik wel blij voor d'er.
Zoals mijn man fijntjes opmerkte: die poes van haar moet toch weer eens gekieteld worden...
Rachel
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:34:23 #16
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64688364
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef Elounda het volgende:
Ach, ergens ben ik wel blij voor d'er.
Zoals mijn man fijntjes opmerkte: die poes van haar moet toch weer eens gekieteld worden...
Rachel
Elounda, geinig van je man zijn opmerking
  maandag 5 januari 2009 @ 16:25:43 #17
137158 Elounda
the world is yours!
pi_64690864
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Elounda, geinig van je man zijn opmerking
Ja, ik vond em eigenlijk onder de maat, maar moest er wel om lachen..
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_64715816
Roxeanne zal hem uiteindelijk wel krijgen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 januari 2009 @ 01:56:36 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64716285
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Roxeanne zal hem uiteindelijk wel krijgen
package deal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')