Kwart voor 2 en nu al toeter!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze is gewoon de beste
Wat klinkt dit lekker zeg!
Weer die grapquote:
Ja net heb je een leuke stukje met Mars gemistquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Weer die grap![]()
Is het een beetje Freaknacht?
Herhaal dat nog eens als Domien er is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef borisz het volgende:
Die gozert achter de draaitafel moet wel zijn sjaal af doen.
Mensen die binnen een sjaal om hebben.
Eens.. En je ziet het steeds vakerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef borisz het volgende:
Zal ik zeker doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Herhaal dat nog eens als Domien er is.
En? krijg je een lekker warme nek vanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef borisz het volgende:
Maar het moet niet te ver gaan, soms kan het wel leuk zijnquote:
9vd10x staat het vreselijk. Vooral die theedoek of Yassar Arafat sjaals die zijn helemaal vreselijk.quote:
beste reclame voor Mars ooitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
"Commissariaat van de media hier. Hebben jullie wel een sponsorcontract met Mars B.V.? Anders wordt dit een dure grap!"
We hebben het over de planeet....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
"Commissariaat van de media hier. Hebben jullie wel een sponsorcontract met Mars B.V.? Anders wordt dit een dure grap!"
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:26 schreef DaMook het volgende:
Whehe roos en veenstra is ook een goede combi zo te horen.
Mars.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lul liever hier als op die onoverzichtelijke chat.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:48 schreef DaMook het volgende:
Dat ie maar eens myspace vrienden accepteerd ipv hyves, op hyves heb ik hem al
.
Zo'n theedoeken vind ik inderdaad ook over de topquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef borisz het volgende:
[..]
9vd10x staat het vreselijk. Vooral die theedoek of Yassar Arafat sjaals die zijn helemaal vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |