abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 januari 2009 @ 01:00:43 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64602882
Omdat DWDD een weekje nog met winterstop is hebben ze gister en komende week Triana. Een politieke talkshow van de NPS met Joost Karhof.

De eerste aflevering was met Prem, Jort en Hans Wiegel. Was opzich best lollig . Is voor een weekje een prima vervanger van DWDD om 19.30.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 3 januari 2009 @ 01:07:21 #2
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64603068
Ik heb de eerste tien minuten gezien en ben afgehaakt. Karhof versprak zich heel vaak, terwijl hij best een geinige introductie had. Aan tafel zaten de usual suspects. Ben later nog teruggezapt, maar toen zat Prem (alweer) te schreeuwen. Ik had er gewoon geen zin in.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 januari 2009 @ 01:12:55 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64603218
Ja het is weinig bijzonders. Gewoon een tafel met gasten en een presentator. Maar opzich wel aardig .
  zaterdag 3 januari 2009 @ 01:28:33 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64603648
Het was wel te verdragen, maar ik vraag me af of ze elke week wel wat te melden hebben. Op een gegeven moment heb je over Balkenende en Bos alle mogelijke opmerkingen wel gemaakt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64603841
Ik vond het een leuk opgezette show.
Goeie gasten ook.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 01:36:43 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64603869
Salah Edin die tegen Prem ging schreeuwen was ook wel vet
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64604011
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef soylent het volgende:
Salah Edin die tegen Prem ging schreeuwen was ook wel vet
Ik vraag me nu af wie gelijk heeft.

Wat ook wel geinig was de vragenronde met Wiegel, die gast op het einde dacht even interessant
te komen doen met zijn pet en jas. "Dan moet je een andere krant nemen." Pats, knockout.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 januari 2009 @ 03:12:42 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_64605579
Ik vond het leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64714340
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef eleusis het volgende:
Het was wel te verdragen, maar ik vraag me af of ze elke week wel wat te melden hebben. Op een gegeven moment heb je over Balkenende en Bos alle mogelijke opmerkingen wel gemaakt.
Het is toch maar een weekje op de plek van DWDD?

De Publieke Omroep moet - wat mij betreft - wel een beetje opassen. Er zijn nu wel genoeg talkshows.
pi_64714974
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Toad het volgende:

[..]

Het is toch maar een weekje op de plek van DWDD?

De Publieke Omroep moet - wat mij betreft - wel een beetje opassen. Er zijn nu wel genoeg talkshows.
Mwah, dit is een weekje en raakt wmb vrij goed het politiek maatschappelijk debat.
Mede door de combinatie van gasten.

En het duurt allemaal niet te lang waardoor een gesprek saai wordt.
Net was het ook best vermakelijk weer.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 januari 2009 @ 09:10:50 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_64718602
Ik vind het een leuke vervanging van DWDD.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 januari 2009 @ 19:34:58 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64741176
We zijn weer begonnen.
pi_64741370
Wel aardig. De vaart van het programma en de combinatie van gasten maakt het tot een ok programma. Wel mogen die flauwe filmpjes/itempjes er uit.

Overigens ging Agnes Kant weer eens flink door het ijs gisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door marcodej op 06-01-2009 19:46:22 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64742262
Ik kijk nu voor het eerst, wel vermakelijk maar dat komt ook door Kelder.
pi_64743859
Jort!
pi_64744506
Ik vermaak me er ook wel mee.
pi_64744697
Wat een linkse rotzooi zeg. Duyvendak die een paar enorm simpele vragen krijgt, die 'comediant' die zonder verstand van zaken ff z'n land verdedigt en met z'n enorm flauwe grap ("We zijn sociale dieven, want jullie mogen 't weer terugkopen" ) de zaal gevuld met links studenten(?)-publiek al bijna plat krijgt en dan nog ff zeuren over het gebrek aan vrouwen op tv....vuilnisman mag deze zak ook mee! En dan te bedenken dat ik de laatste keer SP heb gestemd.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_64753655
Herhaling nu.
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:11:53 #19
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64755629
Eerder deze week nog Agnes Kant die om haar 'belastingverhoging' zat te draaien.
pi_64755772
Feministisch gezeik met die columnist. Maargoed dat Jort er even korte metten mee maakte.
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:44:29 #21
111382 Ofyles2
pi_64756193
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:18 schreef Specularium het volgende:
Feministisch gezeik met die columnist. Maargoed dat Jort er even korte metten mee maakte.
Ik dacht dat er met Margriet van der Linden een frisse wind zou draaien na het vertrek van Cisca Dresselhuys. Echt een koffiehuisje, Opzij.
pi_64784565
Goed programma hoor!

Jong, kritisch en niet zo snel als DWDD. En Joost Karhof is goeie presentator.

Maar wie is die prachtige dame die de microfoon vasthoudt als "politiek assistente"?
Om niet te zeggen:
pi_64785886
Joost en Jort, die zijn ook leuk om te zien.

Leuk programma.
I HATE MUSIC
pi_64787506
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef Loohcs het volgende:
Wat een linkse rotzooi zeg. Duyvendak die een paar enorm simpele vragen krijgt, die 'comediant' die zonder verstand van zaken ff z'n land verdedigt en met z'n enorm flauwe grap ("We zijn sociale dieven, want jullie mogen 't weer terugkopen" ) de zaal gevuld met links studenten(?)-publiek al bijna plat krijgt en dan nog ff zeuren over het gebrek aan vrouwen op tv....vuilnisman mag deze zak ook mee! En dan te bedenken dat ik de laatste keer SP heb gestemd.
Dat valt me wel steeds op ja! Maar goed, verder wel leuke show.

Sterk was sterk vandaag!

En die Jadindo mag er wel uit, met zn grapjes en zn meninkjes... "Ja, ze moeten gewoon werk krijgen..." "Ja, op Aruba gaat misschien veel fout, maar hier ook. Kijk maar naar de kredietcrisis."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_64796914
Wat is die Mirjam Sterk een nietszeggende zweverige huppelkut, echt een van de slechtste kamerleden.
Ze ziet homoseksualiteit als een gegeven en iets waar mensen recht op hebben.
Wat nou recht op hebben? Wie denkt ze wel niet dat ze is?

Verder was die microfoonweigerende moslim ook weer erg treurig.

Nee dan Marcouch, dat was de held van vanavond, van mensen zoals hem zullen we het in Nederland toch
moeten hebben als het om integratie gaat. Hij heeft het begrepen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 januari 2009 @ 19:49:20 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64823100
Pechtold
pi_64823262
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef borisz het volgende:
Pechtold
Vooral de chicks achter Pechtold!
pi_64823611
Het is wel een programma dat het verdient om verder uitgewerkt te worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64824017
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef borisz het volgende:
Pechtold
pi_64824140
Ik vind het tien keer leuker dan DWDD, dit zou ik echt vaker kijken.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:19:00 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64824356
Goed te pruimen vandaag
pi_64824432
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef Loohcs het volgende:
Dit is inderdaad wel heel overduidelijk. Ze hebben voor het overgrote deel linksen gasten, het publiek klapt luidruchtig bij elke linkse opmerking, die studenten (waarom zijn het trouwens allemaal allochtonen?) stellen constant links georienteerde vragen, die columnisten zijn allemaal links etc. Ik heb niets tegen links maar iets minder eenzijdig mag wel.

Toen Pastors trouwens te gast was een paar dagen geleden, werd hij nauwelijks aan het woord gelaten en regelmatig afgekapt als hij iets wilde zeggen. Waardeloze show.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_64824622
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef du_ke het volgende:
Het is wel een programma dat het verdient om verder uitgewerkt te worden.
Met de nadruk op uitgewerkt worden. Het is nogal rommelig. Ook wel grappig dat elke uitzending er wel iemand begint over de 'politieke assistentes' in korte rokjes.

Ik vind het wel een vermakelijk programma verder. Van mij mag het wel naast DWDD bestaan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64824687
De overduidelijke linksheid is wel ietwat storend ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64827887
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Vogel87 het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel heel overduidelijk. Ze hebben voor het overgrote deel linksen gasten, het publiek klapt luidruchtig bij elke linkse opmerking, die studenten (waarom zijn het trouwens allemaal allochtonen?) stellen constant links georienteerde vragen, die columnisten zijn allemaal links etc. Ik heb niets tegen links maar iets minder eenzijdig mag wel.

Toen Pastors trouwens te gast was een paar dagen geleden, werd hij nauwelijks aan het woord gelaten en regelmatig afgekapt als hij iets wilde zeggen. Waardeloze show.
Vandaar onder andere de columnist Livestro die toen hij vanwege totaal gebrek aan kwaliteit werd weggestuurd bij Buitenhof ging huilen dat dit was omdat hij te rechts was .

Volgens mij ligt het vooral aan je eigen perceptie en doen ze hard hun best om gasten met verschillende achtergronden aan tafel te krijgen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:15:04 #36
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_64833086
Leuk programma, maar inderdaad nog wat rommelig. Vind het wel heel goed dat er nu een 'snel' politiek programma wordt gemaakt. 'De jeugd' zal hier toch sneller naar kijken dan naar een Nova Politiek (waarom is dat er niet meer trouwens?). Ze moeten nog een beetje schaven, maar hopelijk krijgt het een vervolg. Joost Karhof doet het ook leuk als presentator.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 januari 2009 @ 23:41:05 #37
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64834237
Al moeten ze wel de filmpjes in het begin schrappen.
pi_64840373
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Vogel87 het volgende:

[..]

Wel iets beter kijken maat, het allochtoon gehalte in het publiek is misschien 5 procent. Voor de rest toch echt autochtoon. En livestro, de eerste columnist, is toch zeker niet links te noemen.

Maar ja, feiten passen natuurlijk niet bij rechtse Propaganda.
pi_64845192
Het is echt een Super ultra linkse alle allochtonen zijn leuk en lief programma! Maar sommige dingen in het programma zijn ook wel weer boeiend, zoals de mooie dames!

Die cabaretier die in de lama's heeft gezeten is niet echt bepaald grappig, meer irritant eigenlijk.

[ Bericht 25% gewijzigd door Bachalo op 09-01-2009 11:48:21 ]
pi_64851515
Ja zeer links is het wel. Maar daar het van de stal NPS en kornuiten afkomstig is, is het niet bijzonder. Zolang de publieke omroepen niet losgemaakt zijn van de noodzakelijke kijkcijfers om de "sponsors" blij te maken zal er nooit iets zeer vernieuwend of uitdagend te zien zijn. Triana met Joost is een kant en klare AH hap. Daar herken je de ingrediënten ook niet en smaakt het allemaal hetzelfde. Hier is een snel klaargemaakte hapje met de beproefde ingrediënten. Een restje DWDD met een schuitje Buitenhof en daaroverheen wat PauwEnWitteman en enkele minuten in de oven of magnetron. Daardoor die vlammen in het herhaald logo. De presentatoren zijn niet anders dan modellen op de catwalk. En de ontwerpers die zie je niet maar hebben allen op dezelfde (mode)academie gestudeerd. We worden belazerd. Die Joost is een VARA loonslaaf en daar kan je niet iets vernieuwend van verwachten. Wanneer krijgen wij actualiteiten shows gepresenteerd door vakmensen met een duidelijke achtergrond/politieke kleur die met hun gasten de controversie aan durven? Ik bedoel mensen die de rest van de week hun eigen dingen doen en niet op de loonlijst van de omroepen staan. Tja, "The Revolution wil not be televized!" (1974) [Gill Scott Heron op Flying Dutch Records] Toen al zo, nu nog. Er veranderd weinig.
pi_64863409
Nou, DWDD mag wat mij betreft weer komen.
Dit programma slaat eigenlijk helemaal nergens op.
De gasten kennen we al en dat vervelende ironische toontje over de politiek ook.
pi_64875654
wel veel lekkere wijven op de achtergrond
pi_64875750
De tering, wat was die columnist slecht. Stem en manier van vertellen was ook totaal niet geschikt.

Ik vond vanavond niet de beste uitzending van de reeks maargoed, het blijft goede tv voor een uurtje.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:04:39 #44
111382 Ofyles2
pi_64876436
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:33 schreef Specularium het volgende:
De tering, wat was die columnist slecht. Stem en manier van vertellen was ook totaal niet geschikt.

Ik vond vanavond niet de beste uitzending van de reeks maargoed, het blijft goede tv voor een uurtje.
Daarom prefereer ik ook Nico Dijkshoorn.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 02:05:14 #45
111382 Ofyles2
pi_64876446
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:44 schreef Toad het volgende:
Nou, DWDD mag wat mij betreft weer komen.
Dit programma slaat eigenlijk helemaal nergens op.
De gasten kennen we al en dat vervelende ironische toontje over de politiek ook.
En dan het Vragenvuur, waarin de politici finaal door de knieën gaan.
pi_64883053
Dat filmpje bij het publieke omroep feestje
Dat gebeuren aan het einde over geenstijl enzo
Die gasten zijn gewoon niet grappig.

Het is af en toe zo enorm slecht.
pi_64939355
Waarom staan die laatste 2 afleveringen nog niet online?
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 27 juli 2009 @ 11:41:55 #48
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_71360299
Schop*

Komen er eigenlijk weer nieuwe afleveringen?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:00:17 #49
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_71974320
Vanaf 10 september elke donderdagavond weer op de buis
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:32:48 #50
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_71975099
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:00 schreef MaJo het volgende:
Vanaf 10 september elke donderdagavond weer op de buis
Thx, dan ga ik voor de buis zitten.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')