Ik vraag me nu af wie gelijk heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef soylent het volgende:
Salah Edin die tegen Prem ging schreeuwen was ook wel vet
Het is toch maar een weekje op de plek van DWDD?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef eleusis het volgende:
Het was wel te verdragen, maar ik vraag me af of ze elke week wel wat te melden hebben. Op een gegeven moment heb je over Balkenende en Bos alle mogelijke opmerkingen wel gemaakt.
Mwah, dit is een weekje en raakt wmb vrij goed het politiek maatschappelijk debat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is toch maar een weekje op de plek van DWDD?
De Publieke Omroep moet - wat mij betreft - wel een beetje opassen. Er zijn nu wel genoeg talkshows.
Ik dacht dat er met Margriet van der Linden een frisse wind zou draaien na het vertrek van Cisca Dresselhuys. Echt een koffiehuisje, Opzij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:18 schreef Specularium het volgende:
Feministisch gezeik met die columnist. Maargoed dat Jort er even korte metten mee maakte.
Dat valt me wel steeds op ja! Maar goed, verder wel leuke show.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef Loohcs het volgende:
Wat een linkse rotzooi zeg. Duyvendak die een paar enorm simpele vragen krijgt, die 'comediant' die zonder verstand van zaken ff z'n land verdedigt en met z'n enorm flauwe grap ("We zijn sociale dieven, want jullie mogen 't weer terugkopen") de zaal gevuld met links studenten(?)-publiek al bijna plat krijgt en dan nog ff zeuren over het gebrek aan vrouwen op tv....vuilnisman mag deze zak ook mee! En dan te bedenken dat ik de laatste keer SP heb gestemd.
Dit is inderdaad wel heel overduidelijk. Ze hebben voor het overgrote deel linksen gasten, het publiek klapt luidruchtig bij elke linkse opmerking, die studenten (waarom zijn het trouwens allemaal allochtonen?) stellen constant links georienteerde vragen, die columnisten zijn allemaal links etc. Ik heb niets tegen links maar iets minder eenzijdig mag wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef Loohcs het volgende:
Wat een linkse rotzooi zeg. Duyvendak die een paar enorm simpele vragen krijgt, die 'comediant' die zonder verstand van zaken ff z'n land verdedigt en met z'n enorm flauwe grap ("We zijn sociale dieven, want jullie mogen 't weer terugkopen") de zaal gevuld met links studenten(?)-publiek al bijna plat krijgt en dan nog ff zeuren over het gebrek aan vrouwen op tv....vuilnisman mag deze zak ook mee! En dan te bedenken dat ik de laatste keer SP heb gestemd.
Met de nadruk op uitgewerkt worden. Het is nogal rommelig. Ook wel grappig dat elke uitzending er wel iemand begint over de 'politieke assistentes' in korte rokjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef du_ke het volgende:
Het is wel een programma dat het verdient om verder uitgewerkt te worden.
Vandaar onder andere de columnist Livestro die toen hij vanwege totaal gebrek aan kwaliteit werd weggestuurd bij Buitenhof ging huilen dat dit was omdat hij te rechts wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel overduidelijk. Ze hebben voor het overgrote deel linksen gasten, het publiek klapt luidruchtig bij elke linkse opmerking, die studenten (waarom zijn het trouwens allemaal allochtonen?) stellen constant links georienteerde vragen, die columnisten zijn allemaal links etc. Ik heb niets tegen links maar iets minder eenzijdig mag wel.
Toen Pastors trouwens te gast was een paar dagen geleden, werd hij nauwelijks aan het woord gelaten en regelmatig afgekapt als hij iets wilde zeggen. Waardeloze show.
Wel iets beter kijken maat, het allochtoon gehalte in het publiek is misschien 5 procent. Voor de rest toch echt autochtoon. En livestro, de eerste columnist, is toch zeker niet links te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel overduidelijk. Ze hebben voor het overgrote deel linksen gasten, het publiek klapt luidruchtig bij elke linkse opmerking, die studenten (waarom zijn het trouwens allemaal allochtonen?) stellen constant links georienteerde vragen, die columnisten zijn allemaal links etc. Ik heb niets tegen links maar iets minder eenzijdig mag wel.
Toen Pastors trouwens te gast was een paar dagen geleden, werd hij nauwelijks aan het woord gelaten en regelmatig afgekapt als hij iets wilde zeggen. Waardeloze show.
Daarom prefereer ik ook Nico Dijkshoorn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:33 schreef Specularium het volgende:
De tering, wat was die columnist slecht. Stem en manier van vertellen was ook totaal niet geschikt.
Ik vond vanavond niet de beste uitzending van de reeks maargoed, het blijft goede tv voor een uurtje.
En dan het Vragenvuur, waarin de politici finaal door de knieën gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:44 schreef Toad het volgende:
Nou, DWDD mag wat mij betreft weer komen.
Dit programma slaat eigenlijk helemaal nergens op.
De gasten kennen we al en dat vervelende ironische toontje over de politiek ook.
Thx, dan ga ik voor de buis zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:00 schreef MaJo het volgende:
Vanaf 10 september elke donderdagavond weer op de buis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |