Ik vraag me nu af wie gelijk heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef soylent het volgende:
Salah Edin die tegen Prem ging schreeuwen was ook wel vet
Het is toch maar een weekje op de plek van DWDD?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef eleusis het volgende:
Het was wel te verdragen, maar ik vraag me af of ze elke week wel wat te melden hebben. Op een gegeven moment heb je over Balkenende en Bos alle mogelijke opmerkingen wel gemaakt.
Mwah, dit is een weekje en raakt wmb vrij goed het politiek maatschappelijk debat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Het is toch maar een weekje op de plek van DWDD?
De Publieke Omroep moet - wat mij betreft - wel een beetje opassen. Er zijn nu wel genoeg talkshows.
Ik dacht dat er met Margriet van der Linden een frisse wind zou draaien na het vertrek van Cisca Dresselhuys. Echt een koffiehuisje, Opzij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:18 schreef Specularium het volgende:
Feministisch gezeik met die columnist. Maargoed dat Jort er even korte metten mee maakte.
Dat valt me wel steeds op ja! Maar goed, verder wel leuke show.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef Loohcs het volgende:
Wat een linkse rotzooi zeg. Duyvendak die een paar enorm simpele vragen krijgt, die 'comediant' die zonder verstand van zaken ff z'n land verdedigt en met z'n enorm flauwe grap ("We zijn sociale dieven, want jullie mogen 't weer terugkopen") de zaal gevuld met links studenten(?)-publiek al bijna plat krijgt en dan nog ff zeuren over het gebrek aan vrouwen op tv....vuilnisman mag deze zak ook mee! En dan te bedenken dat ik de laatste keer SP heb gestemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |