Serieus, Ik ben rete-blij met mijn 2 banjers. Ik ben geen meisjes-mama, maar als ik zo'n foto zie ben ik welquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:58 schreef DJMO het volgende:
wat ben ik dan nu gelukkig met mn knulik haat die zoete kleurtjes
bij Yo ook, ze heeft van mij welgeteld maar één roze pakje aan gehad
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Meisjes zijn veul leuker dan jongetjes, al is het alleen maar ddor de staartjes, klipjes, en roze frutsels.
Ja maar.... jongens zijn ook heul leuk hoor! Ze zijn stoer enzo... dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Ticootje het volgende:
ik vond mezelf ook geen meisjes mama. Ik wilde zo graag een jongetje. Moet je nu eens zien, ik moet echt zoeken in Jen dr kast naar iets dat niet roze is. Meisjes zijn veul leuker dan jongetjes, al is het alleen maar ddor de staartjes, klipjes, en roze frutsels.
Het haar achter is wel langer, dus als ik dat allemaal bij elkaar raap, kan er net een speldje in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik vind het allebei leuk. Zo verschillend maar zo leuk.
en er liggen hier al een jaar haarspeldjes klaar voor Yara maar het haar mist nog. Dus nog geen staartjes en klipjes hier
Maar die kunnen geen jurkjes aan...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar.... jongens zijn ook heul leuk hoor! Ze zijn stoer enzo... dus
Drama's als ze 14 zijn, loverboys aan de deur, gejatte kleding en hysterische aanvallen, continue moeten kijken naar balletposes...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Ticootje het volgende:
ik vond mezelf ook geen meisjes mama. Ik wilde zo graag een jongetje. Moet je nu eens zien, ik moet echt zoeken in Jen dr kast naar iets dat niet roze is. Meisjes zijn veul leuker dan jongetjes, al is het alleen maar ddor de staartjes, klipjes, en roze frutsels.
En Tomas wil nog steeds graag als MegaMindy naar carnavalquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Egwel![]()
Sander had ook een keer een tutu aan en vlindervleugeltjes![]()
Respect voor de boys!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:12 schreef TearSong het volgende:
En Tomas wil nog steeds graag als MegaMindy naar carnaval
Oh, dan heb ik nog een paar maanden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Drama's als ze 14 zijn, loverboys aan de deur, gejatte kleding en hysterische aanvallen, continue moeten kijken naar balletposes....
Wat ben ik blij met een jongen!.
Daarom ben ik ook actief lurker hier, ik wil me niet teveel laten overdonderen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:02 schreef Llewella het volgende:
[..]
Wel goed te zien dat je je erin verdiept; dan wordt je niet overrompeld door een standpunt van een ander; maar kun jezelf bepalen wat bij jou/jullie past mocht je later toch ook zo'n klein hummeltje mogen groot brengen
tuurlijk welquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar die kunnen geen jurkjes aan...
Nee, ik ben een echte meiden-trutten mamaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Drama's als ze 14 zijn, loverboys aan de deur, gejatte kleding en hysterische aanvallen, continue moeten kijken naar balletposes....
Wat ben ik blij met een jongen!.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier een hele blije mama, met Dana's heupjes is niks aan de hand![]()
* Bla_Bla_Bla haalt opgelucht adem
Ik ook niet hoor SHEquote:
Das ook wel relaxed inderdaad!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:39 schreef Marie79 het volgende:
Fijn hoor Bla!
Voor Maarten hebben we eind februari een afspraak bij de kinderarts voor zijn heupjes, omdat ik dus vroeger dysplasie heb gehad gaan ze bij hem uit voorzorg ernaar kijken, vind ik zelf ook wel een prettig idee!
precies, beter even een keer naar laten kijken voor de zekerheidquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:39 schreef Marie79 het volgende:
Fijn hoor Bla!
Voor Maarten hebben we eind februari een afspraak bij de kinderarts voor zijn heupjes, omdat ik dus vroeger dysplasie heb gehad gaan ze bij hem uit voorzorg ernaar kijken, vind ik zelf ook wel een prettig idee!
Ik hoorde net dat mijn de zus van mijn vriend ook een lengte verschil van 1,5 cm in een been heeft, mischien hier dus ook familiekwaaltje. Zij heeft er ook geen last van btwquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:07 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig bla. Is ze gewoon scheef...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |