abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64759896
Huilen is het laatste hongersignaal SHE .
De baby gaat eerst smakken, met de handjes naar de mond, sabbelen en zoeken met het mondje. Als zijn mama dan nog geen gehoor geeft aan zijn honger, gaat hij over tot zijn allerlaatste middel: huilen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:51:19 #227
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64759960
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef SHE het volgende:

[..]
En waarom kun je bij babies de eerste hongersignalen niet zien? Als het huilt dan wil het toch eten? ( of poepen/heeft het pijn ) en doe je'm toch automatisch aan je borst?
Huilen is pas het laatste hongersignaal van een baby. Smakken en zuigen op handjes of mouwtjes zijn eerdere hongersignalen en die kan je dus missen.
pi_64759968
Ik was ook druk nog een reply aan het tikken; weg reply

Maargoed; idd; hongersignalen, niet zelf zomaar wat doen maar onder begeleiding en erin verdiepen en je bewust zijn van wat het met zich meebrengt etc.

Foto van Amber toen ze de eerste keer was ingebakerd door de kraamzorg;
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:51:58 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759979
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef DJMO het volgende:
SHE wil toch ook wel zo'n kleintje eigenlijk??
Ik vind het machtig interessant en ik ben dol op kinderen, echt. Maar ik denk dat ik zo'n frummel stuk maak.
Ik kom zo vaak dingen die me niets zeggen, of wat voor mij echt abracadabra is, dat ik me er voorlopig nog even van weerhoud.

Ik ben geen natuurlijke moeder zeg maar

Bedankt voor de antwoorden allen, heel duidelijk. ( dat van dat smakken wist ik ook niet, ik dacht dat huilen per definitie honger was )
pi_64759985
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:52:34 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64759997
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:
Ik was ook druk nog een reply aan het tikken; weg reply

Maargoed; idd; hongersignalen, niet zelf zomaar wat doen maar onder begeleiding en erin verdiepen en je bewust zijn van wat het met zich meebrengt etc.

[ afbeelding ]
Omg! *rammelt*
pi_64760073
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bep slaapt maar 1 dag in de week?
Whehe, ik vind Maneli dan nog wel wakker posten met zo'n kind

Leander gaat eens per 2 à 3 dagen in bad. En soms slingeren we hem even onder de douche door.
Hij heeft trouwens zijn stem ontdekt, het gaat nu de hele dag: huh! huh! heueheue! ha! hè hè hè Brrrrrm! En ook om 3:00 's nachts is dat heel leuk En wat ik héél leuk vind is dat hij dat 's morgens doet bij het wakker worden in plaats van brullen

Alleen vanmorgen was het weer brullen, hij voelt zich hélemaal niet lekker, ook wat verhoging.
En hij heeft een rood tranend oogje Zit verder niet dicht oid en ik mag er zachtjes oerheen aaien, dus het doet geen pijn. Er zit ook niets in. Hij zal er vannacht wel zijn speen in hebben gestopt oid? Maar dat moet dan wel pijn gedaan hebben!
pi_64760085
* LovelyLady wilt ook een meisje....
Alleen al omdat alles gewoon roze is en zoete kleurtjes heeft
pi_64760100
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:15 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bep slaapt maar 1 dag in de week?
in bad..wijsneus
Saartje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 7 januari 2009 @ 09:58:37 #235
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64760151
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
wat ben ik dan nu gelukkig met mn knul ik haat die zoete kleurtjes bij Yo ook, ze heeft van mij welgeteld maar één roze pakje aan gehad
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64760163
Ow die foto van Amber
Serieus, dan wil ik er meteen nog één
pi_64760241
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind het machtig interessant en ik ben dol op kinderen, echt. Maar ik denk dat ik zo'n frummel stuk maak.
Ik kom zo vaak dingen die me niets zeggen, of wat voor mij echt abracadabra is, dat ik me er voorlopig nog even van weerhoud.

Bedankt voor de antwoorden allen, heel duidelijk. ( dat van dat smakken wist ik ook niet, ik dacht dat huilen per definitie honger was )
Jeetje; ja; maar je hoeft niet alles van te voren te weten hoor!

Ik ben iemand die zich graag grondig inleest; en goed voor wil bereiden. Ik was ook geinteresseerd in het moederschap al jaren; en alhoewel het me niet 24/7 bezighield; hield ik er me wel geregeld mee bezig; over praten; over leren etc.
Maar pas sinds de zwangerschap is er echt een heeeeeeele wereld voor me open gegaan; dingen die je ineens leert waarvan ik eerder niet afwist.
En ik red het prima zo/we redden het pima zo.
Daarbij; dingen veranderen ook; m'n stiefmoeder heeft 2 jongens grootgebracht zonder stuk te maken Maar nu leert ze ook weer allemaal nieuwe dingen; mede ook omdat ik zelf niet alles maar een beetje op me af laat komen maar me actief verdiep in wat ik wel wil en wat niet. Ook m'n schoonmoeder en de rest van da familie kijkt allemaal aandachtig toe en leren nieuwe dingen bij; ook voor hen gaat een wereld open (dragen; borstvoeding etc).

Wel goed te zien dat je je erin verdiept; dan wordt je niet overrompeld door een standpunt van een ander; maar kun jezelf bepalen wat bij jou/jullie past mocht je later toch ook zo'n klein hummeltje mogen groot brengen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64760298
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Het is raar maar waar; maar ik heb sinds een paar dagen zelfs een roze bril

* Llewella bekijkt de wereld graag door een roze bril
Amber Mae
pi_64760808
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef SHE het volgende:

[..]

volgens mij is bijna niemand een natuurlijke moeder hoor
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:22:34 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64760859
SHE, volgens mij ben jij net ijdel genoeg om jouw genen door te willen geven aan een prachtige dochter of knappe zoon.

En dan zal je het prima doen hoor, net als de rest van ons allemaal hier.
pi_64761585
Ja hoor SHE, ik denk dat jij een supermam zou zijn!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64761877
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:58 schreef DJMO het volgende:
wat ben ik dan nu gelukkig met mn knul ik haat die zoete kleurtjes bij Yo ook, ze heeft van mij welgeteld maar één roze pakje aan gehad
Serieus, Ik ben rete-blij met mijn 2 banjers. Ik ben geen meisjes-mama, maar als ik zo'n foto zie ben ik wel
"nieuwsgierig" hoe het zou zijn als we een meid zouden hebben.
(wie weet komt het nog... vriendlief zou er nog wel 1 willen )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2009 10:57:31 ]
pi_64762016
ik vond mezelf ook geen meisjes mama. Ik wilde zo graag een jongetje. Moet je nu eens zien, ik moet echt zoeken in Jen dr kast naar iets dat niet roze is. Meisjes zijn veul leuker dan jongetjes, al is het alleen maar ddor de staartjes, klipjes, en roze frutsels.
pi_64762118
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Meisjes zijn veul leuker dan jongetjes, al is het alleen maar ddor de staartjes, klipjes, en roze frutsels.
Ik vind het allebei leuk. Zo verschillend maar zo leuk.

en er liggen hier al een jaar haarspeldjes klaar voor Yara maar het haar mist nog. Dus nog geen staartjes en klipjes hier
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:06:23 #245
108648 cattie
lieve moeder
pi_64762224
Hoi!
Ik kwam me aanmelden, maar ik zie dat Fee al in het lijstje staat.
Fee is een mooie meid, bij geboorte 3190 gram en 49 cm. Ze doet het prima, alleen 's nachts zet ze de boel op stelten, maar dat gaat iedere nacht beter (en ze is "al" 3 nachtjes oud... ). Drinken gaat goed en ze heeft een prima start.

En na een stoere jongen leef ik me nu uit in roze pakjes!
pi_64762268
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Ticootje het volgende:
ik vond mezelf ook geen meisjes mama. Ik wilde zo graag een jongetje. Moet je nu eens zien, ik moet echt zoeken in Jen dr kast naar iets dat niet roze is. Meisjes zijn veul leuker dan jongetjes, al is het alleen maar ddor de staartjes, klipjes, en roze frutsels.
Ja maar.... jongens zijn ook heul leuk hoor! Ze zijn stoer enzo... dus
pi_64762290
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik vind het allebei leuk. Zo verschillend maar zo leuk.

en er liggen hier al een jaar haarspeldjes klaar voor Yara maar het haar mist nog. Dus nog geen staartjes en klipjes hier
Het haar achter is wel langer, dus als ik dat allemaal bij elkaar raap, kan er net een speldje in.
pi_64762307
geweldig cattie, ik vind 't zo leuk!
pi_64762313
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja maar.... jongens zijn ook heul leuk hoor! Ze zijn stoer enzo... dus
Maar die kunnen geen jurkjes aan...
pi_64762344
Cattie welkom met kleine Fee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')