Huilen is pas het laatste hongersignaal van een baby. Smakken en zuigen op handjes of mouwtjes zijn eerdere hongersignalen en die kan je dus missen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:42 schreef SHE het volgende:
[..]
En waarom kun je bij babies de eerste hongersignalen niet zien? Als het huilt dan wil het toch eten? ( of poepen/heeft het pijn ) en doe je'm toch automatisch aan je borst?
Ik vind het machtig interessant en ik ben dol op kinderen, echt. Maar ik denk dat ik zo'n frummel stuk maak.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef DJMO het volgende:
SHE wil toch ook wel zo'n kleintje eigenlijk??
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:
Foto van Amber toen ze de eerste keer was ingebakerd door de kraamzorg;
[ afbeelding ]
Omg! *rammelt*quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef Llewella het volgende:
Ik was ook druk nog een reply aan het tikken; weg reply![]()
Maargoed; idd; hongersignalen, niet zelf zomaar wat doen maar onder begeleiding en erin verdiepen en je bewust zijn van wat het met zich meebrengt etc.
Foto van Amber toen ze de eerste keer was ingebakerd door de kraamzorg;
[ afbeelding ]
Whehe, ik vind Maneli dan nog wel wakker posten met zo'n kindquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bep slaapt maar 1 dag in de week?
in bad..wijsneusquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bep slaapt maar 1 dag in de week?
wat ben ik dan nu gelukkig met mn knulquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wilt ook een meisje....
Alleen al omdat alles gewoon roze is en zoete kleurtjes heeft
Jeetje; ja; maar je hoeft niet alles van te voren te weten hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het machtig interessant en ik ben dol op kinderen, echt. Maar ik denk dat ik zo'n frummel stuk maak.
Ik kom zo vaak dingen die me niets zeggen, of wat voor mij echt abracadabra is, dat ik me er voorlopig nog even van weerhoud.
Ik ben geen natuurlijke moeder zeg maar![]()
Bedankt voor de antwoorden allen, heel duidelijk. ( dat van dat smakken wist ik ook niet, ik dacht dat huilen per definitie honger was )
Het is raar maar waar; maar ik heb sinds een paar dagen zelfs een roze brilquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wilt ook een meisje....
Alleen al omdat alles gewoon roze is en zoete kleurtjes heeft
volgens mij is bijna niemand een natuurlijke moeder hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het machtig interessant en ik ben dol op kinderen, echt. Maar ik denk dat ik zo'n frummel stuk maak.
Ik kom zo vaak dingen die me niets zeggen, of wat voor mij echt abracadabra is, dat ik me er voorlopig nog even van weerhoud.
Ik ben geen natuurlijke moeder zeg maar![]()
Bedankt voor de antwoorden allen, heel duidelijk. ( dat van dat smakken wist ik ook niet, ik dacht dat huilen per definitie honger was )
Serieus, Ik ben rete-blij met mijn 2 banjers. Ik ben geen meisjes-mama, maar als ik zo'n foto zie ben ik welquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:58 schreef DJMO het volgende:
wat ben ik dan nu gelukkig met mn knulik haat die zoete kleurtjes
bij Yo ook, ze heeft van mij welgeteld maar één roze pakje aan gehad
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Meisjes zijn veul leuker dan jongetjes, al is het alleen maar ddor de staartjes, klipjes, en roze frutsels.
Ja maar.... jongens zijn ook heul leuk hoor! Ze zijn stoer enzo... dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Ticootje het volgende:
ik vond mezelf ook geen meisjes mama. Ik wilde zo graag een jongetje. Moet je nu eens zien, ik moet echt zoeken in Jen dr kast naar iets dat niet roze is. Meisjes zijn veul leuker dan jongetjes, al is het alleen maar ddor de staartjes, klipjes, en roze frutsels.
Het haar achter is wel langer, dus als ik dat allemaal bij elkaar raap, kan er net een speldje in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik vind het allebei leuk. Zo verschillend maar zo leuk.
en er liggen hier al een jaar haarspeldjes klaar voor Yara maar het haar mist nog. Dus nog geen staartjes en klipjes hier
Maar die kunnen geen jurkjes aan...quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar.... jongens zijn ook heul leuk hoor! Ze zijn stoer enzo... dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |