Tukkerbier is wat krachtigerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind het wel smaken. En het is inderdaad Brabants. Sterker nog, de oorsprong van Bavaria ligt hier 15km vandaan.
Ik ben naar een klein dancefeestje in Apeldoorn geweest, eerst met vrienden gedronken natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alle ledematen zitten er nog aan dus valt mee, lekker thuis gebleven. Goede voornemens zijn om niet te maken
Jij nog wat gedaan?
mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef Adolecens het volgende:
hehe!!!![]()
[..]
Tukkerbier is wat krachtiger
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben naar een klein dancefeestje in Apeldoorn geweest, eerst met vrienden gedronken natuurlijk.
Feestje was leuk. Kutmuziek, maar dat maakte niet uit, en ik ben nog een kerel naar de strot gevlogen, maar het was al met al een memorabele avond.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik was even in discussie over een TT
Die te laat kwam dus!
Ik het eerste flesje niet. Maar hoe meer bier, hoe sneller het gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit
Eerste slok vind ik nooit lekker
Ja moet toch wat hebben achter [Singles SC]quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:13 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Discussie over een TT![]()
Tja je moet iets!
Ik ben nog nooit iemand naar de strot gevlogen, maar deze gast maakte gewoon een opmerking die je niet kan maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog steeds een beetje van in shock ben eigenlijk.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iemand naar de strot gevlogen, maar deze gast maakte gewoon een opmerking die je niet kan maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog steeds een beetje van in shock ben eigenlijk.
wat we natuurlijk allemaal willen weten (althans, ik), wat heeft die kerel gezegt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iemand naar de strot gevlogen, maar deze gast maakte gewoon een opmerking die je niet kan maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog steeds een beetje van in shock ben eigenlijk.
je beseft dat je zo potentiele relaties niet voldoende hun kansen geeft, door zolang te wachten he?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik was even in discussie over een TT
Die te laat kwam dus!
Ik had een betere TT bedacht...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja moet toch wat hebben achter [Singles SC]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je beseft dat je zo potentiele relaties niet voldoende hun kansen geeft, door zolang te wachten he?
slaap lekker!quote:
ik denk aan mijn medemensquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen singles-topic voor nodig
Ik hoef toch geen relatie met jou Ado?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je beseft dat je zo potentiele relaties niet voldoende hun kansen geeft, door zolang te wachten he?
Mwah, das nogal een lang verhaal, maar je kan bij mij op zich best ver gaan. Hij bood ook gelijk zijn excuses aan iig, dus dat scheelde. Maar ik schrok er zelf een beetje van dat ik hem gelijk bij zijn strot greep.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
wat we natuurlijk allemaal willen weten (althans, ik), wat heeft die kerel gezegt?
We hebben de tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, das nogal een lang verhaal, maar je kan bij mij op zich best ver gaan. Hij bood ook gelijk zijn excuses aan iig, dus dat scheelde. Maar ik schrok er zelf een beetje van dat ik hem gelijk bij zijn strot greep.
Dat moet hij wel iets heeeel ergs gezegt hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, das nogal een lang verhaal, maar je kan bij mij op zich best ver gaan. Hij bood ook gelijk zijn excuses aan iig, dus dat scheelde. Maar ik schrok er zelf een beetje van dat ik hem gelijk bij zijn strot greep.
Ja, maar dat is dan weer zo persoonlijk dat ik dat niet op een internetforum ga kwakken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat moet hij wel iets heeeel ergs gezegt hebben.
Ons eerst lekker maken en dan afhakenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer zo persoonlijk dat ik dat niet op een internetforum ga kwakken.
Ik snap hetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer zo persoonlijk dat ik dat niet op een internetforum ga kwakken.
Lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Zo, maar naar beneden verhuist. Hier is de vloer lekker warm![]()
En de oven aangezet voor een stokbroodje kruidenboter en een Amaretto ingeschonken
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken en dan afhaken
Kut, dat was ik even vergeten. Met dat gerel ook altijd, eerst opnaaien en dan zeggen dat het een grapje was.quote:
Daar ben ik gek op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
En de oven aangezet voor een stokbroodje kruidenboter en een Amaretto ingeschonken
en een warme vloer en stokbroodjequote:
Vergeet niet dat ze met een unoxmuts op de foto is gezet, terwijl ze vegatarisch isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
Sodeju... een hele hype rondom een meisje wat op de voorpagina van de krant staat met dikke tieten en nu is ze de nieuwe Nederlandse Pamela Anderson...
Wedden dat ze worst lust.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze met een unoxmuts op de foto is gezet, terwijl ze vegatarisch is
jij kijkt ook tv?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze met een unoxmuts op de foto is gezet, terwijl ze vegatarisch is
Ik heb de verwarming hoog staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en een warme vloer en stokbroodje
Edgar molt mn bureau want zn bal is eronder gerold
Nederland is gek op hypes. Het lijkt Amerika wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
Sodeju... een hele hype rondom een meisje wat op de voorpagina van de krant staat met dikke tieten en nu is ze de nieuwe Nederlandse Pamela Anderson...
Je bent er weerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef Cuegirllie het volgende:
tvp dan maar
ik las het op fokquote:
telegraafsbs/boulevard nieuws... weinig boeiend, maar wel 19 jaar en een mooi lichaam met flinke tietenquote:
Ja, daar was echt behoefte aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
de nieuwe Nederlandse Pamela Anderson...
Ja eventjes.. net effe weer gedoucht en een paar blz in een boek gelezen..quote:
het internet is groter als Fok! alleen, dat weet je he?quote:
dezequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:29 schreef Kluts het volgende:
Over welke tieten gaat het?
Dat oude lijk wat Hans Klok idd meenam een paar weken terug is wel aan vervanging toe ja.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
het internet is groter als dan Fok! alleen, dat weet je he?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:34 schreef vencodark het volgende:
Ja nu ga ik echt slapen .Wederom doei
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:34 schreef vencodark het volgende:
Ja nu ga ik echt slapen .Wederom doei
17!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
deze
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_Her___.html?p=8,1
Ik heb de fascinatie nooit gesnapt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat oude lijk wat Hans Klok idd meenam een paar weken terug is wel aan vervanging toe ja.
god nee zeg, nog eentje die dat doet...quote:
Ik vind die tieten niet eens mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
deze
http://www.telegraaf.nl/b(...)ot_Her___.html?p=8,1
Mijn oma vroeg of er op internet meer plaatsen zijn waar je kan bridgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
het internet is groter als Fok! alleen, dat weet je he?
nou, in de baywatch tijd, keek ik er graag naar hoor...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb de fascinatie nooit gesnapt.
Af en toe kan ik het niet laten.. sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
god nee zeg, nog eentje die dat doet...
Ze zijn te groot voor haar proporties.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind die tieten niet eens mooi eigenlijk.
maak kennis met JBquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Af en toe kan ik het niet laten.. sorry
Precies. En ze is 17, en nu al hangtieten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zijn te groot voor haar proporties.
Dat mag. Net als bijv. een Carmen Electra is het geen hoofd waar ik op val.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nou, in de baywatch tijd, keek ik er graag naar hoor...
Zelfs nog mee gechat vandaagquote:
Dat komt omdat ze zo groot zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. En ze is 17, en nu al hangtieten?
Thermostaat op 23, Pinot Noir, toast met smeerkaas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Wel d'r tieten dan he.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef Adolecens het volgende:
17.. daarom moet je d'r NU doen en niet wachten totdat de zwaartekracht echt heeft toegeslagen
Ik heb volgens mij 1 keer tegen je gezegd dat je continu verkeerd schreefquote:
continu kan ook als contineau! ook al zegt mijn spellingchecker anders!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 1 keer tegen je gezegd dat je continu verkeerd schreef
Verder houd ik tegen jou mn mond daarover
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
continu kan ook als contineau! ook al zegt mijn spellingchecker anders!
Kijk, met jou valt te pratenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zelfs nog mee gechat vandaag
Maar zie het haar eig nooit doen
Had je dat niet gisteren kunnen vragen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef Adolecens het volgende:
ok, ik heb iets teveel stokbrood...![]()
wie heeft er zin in stokbrood kruidenboter en wat andere versnaperingen??
Als het maar vaak genoeg wordt gezegd, dan ga je het vanzelf goed doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
Oh god, zijn de spellings-nazi's weer aanwezig?
Terechtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
continu kan ook als contineau! ook al zegt mijn spellingchecker anders!
dat heb ik gedaan, maar jij was zatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had je dat niet gisteren kunnen vragen?
Carmen Electra.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mag. Net als bijv. een Carmen Electra is het geen hoofd waar ik op val.
slaap lekker!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu het hier weer rustig is .. is het tijd om te slapen
Aaarghhhh, ik wil niet herinnerd worden aan die dag dat de vakantie weer voorbij is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik weet al wat er mis is! Ik heb al de hele dag het gevoel alsof het ****dag is
He bah, vies wijfquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Carmen Electra.
Die zou ik nog doen, ook al ben ik overtuigd hetero.
Dat herinner ik me nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan, maar jij was zat
Je mag haar hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Carmen Electra.
Die zou ik nog doen, ook al ben ik overtuigd hetero.
Fideel van je.quote:
* valt weer in slaap *quote:
Kirsten!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fideel van je.
Nog een andere chick die ik in ruil naar jou kan doorverwijzen als ik haar tegenkom?
Nee. Maar blijkbaar mag je Sedan wel aan de vrouw helpenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fideel van je.
Nog een andere chick die ik in ruil naar jou kan doorverwijzen als ik haar tegenkom?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me nogal een semi-onmogelijke challenge, daarom vroeg ik het ook aan jou.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar blijkbaar mag je Sedan wel aan de vrouw helpen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Neem je wel een breezer mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:
Oh aan de vrouw, ik wil alleen jou dat weet je tochquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een semi-onmogelijke challenge, daarom vroeg ik het ook aan jou.
Kan ik me ook voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh aan de vrouw, ik wil alleen jou dat weet je toch
Dat hoor ik vaker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, wat heb ik daar nou aan. Er valt geen touw aan je vast te knopen.
Dat zie ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal een semi-onmogelijke challenge, daarom vroeg ik het ook aan jou.
Uiteraard. Luiheid ftw.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zie ik. En ik kan me voorstellen dat je je er graag makkelijk van af wil maken
.
* Kluts geeft een pijnstiller en een bakkie leut aan Bengelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, dag nr 3 met hoofdpijn..
Soms droom je ook echt zo vaag idd, heb ik vooral als ik uit kan slapen idd.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb weeer slecht geslapen![]()
Dit keer droomde ik zelfs dat het kantoor tegenover Defensie was ontploft.. en we moesten weg en kwamen allemaal kapotte vliegtuigen en boten tegen. En moesten over een pad van bruine bonenen werden ontsmet en kwamen olifanten enzo tegen
Maar dus slecht geslapen. Het lukt gewoon niet meer om als ik wakker wordt snachts weer in slaap te vallen![]()
Ik heb er de laatste twee weken last van ong. Dat ik ineens weer inslaap kan vallen en verder kan dromen (kon ik daarvoor niet)..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms droom je ook echt zo vaag idd, heb ik vooral als ik uit kan slapen idd.
Dankje,*zet nr 3 erbij, ik heb al twee mokken capp naast me staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
* Kluts geeft een pijnstiller en een bakkie leut aan Bengel
Nou dat klinkt toch al beter dan mijn droom. ik ging uiteten met DrFlash, alleen liep dat wat fout.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb weeer slecht geslapen![]()
Dit keer droomde ik zelfs dat het kantoor tegenover Defensie was ontploft.. en we moesten weg en kwamen allemaal kapotte vliegtuigen en boten tegen. En moesten over een pad van bruine bonenen werden ontsmet en kwamen olifanten enzo tegen
Maar dus slecht geslapen. Het lukt gewoon niet meer om als ik wakker wordt snachts weer in slaap te vallen![]()
Hangt ook van de pijnstiller af. Welke heb je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje,*zet nr 3 erbij, ik heb al twee mokken capp naast me staan.
Was zo handig om zelf een te maken en zoonlief had er ook al een voor me gemaakt.
*pijnstiller van kluts richting maag stuurt. Hoeveel mag je er eigenlijk zo snel achter elkaar?
Saridon, ik mag er 6 per 24 uur. Maar aangezien ik ze al een paar dagen aan het slikken ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hangt ook van de pijnstiller af. Welke heb je?
Glibberig.. nee opzich niet. Maar ik liep nog effe terug (wantja, ik was weeeer de weg kwijt) en toen was het ineens diep en lagen er platen bovenopquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dat klinkt toch al beter dan mijn droom. ik ging uiteten met DrFlash, alleen liep dat wat fout.![]()
Was dat pad glibberig??
Ik heb zelf altijd van die Advil liquidcaps, die werken binnen een kwartier.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan laat ik die van kluts maar even liggen.
Hmm lastig..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Saridon, ik mag er 6 per 24 uur. Maar aangezien ik ze al een paar dagen aan het slikken ben.
(En idd de hoofdpijn komt telkens te snel weer terug...) doe ik maar eens rustig aan met die dingen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Glibberig.. nee opzich niet. Maar ik liep nog effe terug (wantja, ik was weeeer de weg kwijt) en toen was het ineens diep en lagen er platen bovenop
(defensiemannetjes waren heel snel en heel goed)
Trouwens voor mij geen seks vanavond
Geen?? Waarom niet? Nog teveel.... ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Glibberig.. nee opzich niet. Maar ik liep nog effe terug (wantja, ik was weeeer de weg kwijt) en toen was het ineens diep en lagen er platen bovenop
(defensiemannetjes waren heel snel en heel goed)
Trouwens voor mij geen seks vanavond
Had dat zoveel effect jah? maarja icm pijn kan alles.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd van die Advil liquidcaps, die werken binnen een kwartier.
Toen ik mijn verstandskiezen liet trekken en zenuwpijn kreeg, heb ik dagenlang half zitten trippen op de pijnstillers. Ik had van die zakjes brufen van de tandarts, die nam ik om de 2 uur, net als gewone pijnstillers, omdat het zo'n pijn deed. Ik zat op een gegeven ogenblik wel een beetje versuft op de bank te spacen ja.
uhuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen?? Waarom niet? Nog teveel.... ?
Ja, per dag een stuk of 8 van die zakjes waar je er maar 3 van mag en dan nog een stuk of 10 pijnstillers, dat wil wel helpen ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had dat zoveel effect jah? maarja icm pijn kan alles.
Zo erg is het nog nooit bij mij geweest .. gelukkig.. spacen door asprine
eigelijk wel jaquote:
Mannen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhu
en ben al vanaf de Kerst bezig
Ibrufen werkt bij perfect maar die mag ik niet meer. Advil en Saridon, werken even goed bij mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd van die Advil liquidcaps, die werken binnen een kwartier.
Toen ik mijn verstandskiezen liet trekken en zenuwpijn kreeg, heb ik dagenlang half zitten trippen op de pijnstillers. Ik had van die zakjes brufen van de tandarts, die nam ik om de 2 uur, net als gewone pijnstillers, omdat het zo'n pijn deed. Ik zat op een gegeven ogenblik wel een beetje versuft op de bank te spacen ja.
Nee dit is toch echt:: vrouwenquote:
Is dat niet wat lang?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhu
en ben al vanaf de Kerst bezig
Goedemorgen Crazy.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen allen tezamen
ben benieuwd wat er vandaag weer mis gaat ....
Damn, weet er alles van, hoofdpijn is echt onwijs irritant. 3 maanden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ibrufen werkt bij perfect maar die mag ik niet meer. Advil en Saridon, werken even goed bij mij.
Alleen niet als ik zo'n zeurding als nu heb.Langste wat ik het ooit heb gehad is 3 maanden.
Hoop dat het niet zolang duurt natuurlijk.
Ik was al bang dat ikquote:
Vond ik ook wel ja, mijn dokter ook, toen heeft hij me een of ander paardemiddel gegeven.quote:
Opzich wel. Maar het is zo'n doorbraakding, omdat ik het zelf altijd oversla, gevolg is dat ze dan wat langer durenquote:
Idd goedemorgen Crazyquote:Goedemorgen Crazy.
Yep, zit in de fam, lijkt wel. Mijn moeder kan het ook zo goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Damn, weet er alles van, hoofdpijn is echt onwijs irritant. 3 maanden?
Heb je migraine oid?
ik hoop dat deze dag goed is ....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat niet wat lang?
[..]
Goedemorgen Crazy.
Ik snap nu ook eindelijk waar het over gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Opzich wel. Maar het is zo'n doorbraakding, omdat ik het zelf altijd oversla, gevolg is dat ze dan wat langer duren![]()
[..]
Haha nee hoor.. misschien mag je na vanavond weerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ikmannen
moest gaan afzeiken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vond ik ook wel ja, mijn dokter ook, toen heeft hij me een of ander paardemiddel gegeven.
Kreeg er ook maar één. Maar was er wel die zelfde dag van af.
Ah oke, geen ervaring mee. Hoe vaak sla jij dan over?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Opzich wel. Maar het is zo'n doorbraakding, omdat ik het zelf altijd oversla, gevolg is dat ze dan wat langer duren![]()
[..]
Idd goedemorgen Crazy
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap nu ook eindelijk waar het over gaat.
Ik heb het zelf idd als kind heel erg gehad en de laatste 2 jaar komt het na een periode van veel stress ofzo nog wel eens terug. Maar het is idd echt niet tof nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Yep, zit in de fam, lijkt wel. Mijn moeder kan het ook zo goed.
Je kunt met je legitimatie gewoon geld bij de bank ophalenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
ik hoop dat deze dag goed is ....
eerst maar tot woensdag zien te komen zonder pinpas en nog maar 20 contant geld ....
Vrienden hadden al gelijk zo van: Niet erg, we pinnen wel voor jou morgen. Maar goed, dat hoeft voor mij nu ook weer niet. doe gewoon even rustig in de stad. Gister ook met 15 euro gered
Ik las nog 20 cent.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hoop dat deze dag goed is ....
eerst maar tot woensdag zien te komen zonder pinpas en nog maar 20 contant geld ....
Vrienden hadden al gelijk zo van: Niet erg, we pinnen wel voor jou morgen. Maar goed, dat hoeft voor mij nu ook weer niet. doe gewoon even rustig in de stad. Gister ook met 15 euro gered
M'n lichaam kan dat iets van 3/4/5 maanden aan en dan heeft ie het wel weer gehadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah oke, geen ervaring mee. Hoe vaak sla jij dan over?
Ik zeik geen mannen af, ik hou van ze.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha nee hoor.. misschien mag je na vanavond weer
Twee exen tegen elkaar, laat ze lekker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:47 schreef MNR het volgende:
Haha, heb ook maf gedroomd vannacht. De ene ex zei over de andere ex dat hij eens een hartig woordje met hem zou gaan praten, want hij kon toch echt niet op die manier tegen mensen praten. Ik vroeg me af waarom hij hem daarop ging corrigeren, maar hij irriteerde zich mateloos aan de manier waarop hij praatte. Moest meer hardheid in?![]()
Fine by me. Mijn ex gedraagde zich nog alsof hij mijn vriend was ipv iets anders maar hij was het nietGelukkig was ik ook nog op vakantie in een lekker warm land
![]()
En goedemorgen allemaal!![]()
Daarom heb ik ook de ring.. scheelt al ietsquote:
En ik snapte het dus gewoon nog niet.quote:
klopt, maar moeten ze wel open zijn ....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Je kunt met je legitimatie gewoon geld bij de bank ophalen
dat heb je verdomd goed getimed dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
M'n lichaam kan dat iets van 3/4/5 maanden aan en dan heeft ie het wel weer gehad
Vloog je daarom een om de strot gisteren?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeik geen mannen af, ik hou van ze.
Liegertquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeik geen mannen af, ik hou van ze.
nee, dan had ik idd geen 15 opgemaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik las nog 20 cent.Vroeg me al af waarom je dan de dag ervoor ¤15,- had opgemaakt.
Stom he!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat heb je verdomd goed getimed dan!
Volgens mij had je het de afgelopen periode niet echt nodig en juist nu wel!
Nuva? Wat een on-ding.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook de ring.. scheelt al iets
Die was dan ook niet lief tegen mij. En normaal gesproken doe ik dat nooit!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vloog je daarom een om de strot gisteren?Wat een liefde.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vloog je daarom een om de strot gisteren?Wat een liefde.
Dat ook.quote:
Dan was je er goed met je gedachten bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, dan had ik idd geen 15 opgemaakt
het mooie kutte is nog,
ik had hier tot gisteren geld in huis liggen van auto die ik verkocht had.
Ik ga smorgens naar de bank, zeg tegen mn moeder: Nu moet ik 50 apart houden, anders moet ik pinnen.
Wat doe ik: Heel het bedrag op de bank ........
quote:
Ja ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die was dan ook niet lief tegen mij. En normaal gesproken doe ik dat nooit!
Ah okay. Wat ga je doen, iets leuks?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
klopt, maar moeten ze wel open zijn ....
kantoor hier is maar tot 13:00 open ... maar moet zo alweer weg tot vanavond laat ... morgen gesloten.
En jah, maandag werken dus dan hoop ik niet echt meer geld nodig te hebben
Ooitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ik hoef toch ook niet met ze te trouwen?
Ik kreeg het idee dat het ding vanzelf eruit kwam. Irritant.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Moagh nog weinig last van gehad. En het is beter dan de pil die ik elke keer vergeet![]()
En natuurlijk nog steeds geen foto's dat we ook een beetje kunnen meegenieten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:55 schreef Adolecens het volgende:
5 musjes, 4 merels en nog wat ander levend diervolk, waarvan ik de naam niet weet weer in mijn tuin![]()
zo weer even brood neergooien...soms ben ik zo'n watje..
Dat is wel irritant ja. Gelukkig nog geen last van gehad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat het ding vanzelf eruit kwam. Irritant.
nee, want dan zouden bepaalde users mijn tuin kunnen herkennen en dat voorkom ik lieverquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En natuurlijk nog steeds geen foto's dat we ook een beetje kunnen meegenieten.
Volgens mij doet Ado niet meer aan foto'squote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En natuurlijk nog steeds geen foto's dat we ook een beetje kunnen meegenieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |