Tukkerbier is wat krachtigerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind het wel smaken. En het is inderdaad Brabants. Sterker nog, de oorsprong van Bavaria ligt hier 15km vandaan.
Ik ben naar een klein dancefeestje in Apeldoorn geweest, eerst met vrienden gedronken natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alle ledematen zitten er nog aan dus valt mee, lekker thuis gebleven. Goede voornemens zijn om niet te maken
Jij nog wat gedaan?
mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uitquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef Adolecens het volgende:
hehe!!!![]()
[..]
Tukkerbier is wat krachtiger
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben naar een klein dancefeestje in Apeldoorn geweest, eerst met vrienden gedronken natuurlijk.
Feestje was leuk. Kutmuziek, maar dat maakte niet uit, en ik ben nog een kerel naar de strot gevlogen, maar het was al met al een memorabele avond.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik was even in discussie over een TT
Die te laat kwam dus!
Ik het eerste flesje niet. Maar hoe meer bier, hoe sneller het gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit
Eerste slok vind ik nooit lekker
Ja moet toch wat hebben achter [Singles SC]quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:13 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Discussie over een TT![]()
Tja je moet iets!
Ik ben nog nooit iemand naar de strot gevlogen, maar deze gast maakte gewoon een opmerking die je niet kan maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog steeds een beetje van in shock ben eigenlijk.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iemand naar de strot gevlogen, maar deze gast maakte gewoon een opmerking die je niet kan maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog steeds een beetje van in shock ben eigenlijk.
wat we natuurlijk allemaal willen weten (althans, ik), wat heeft die kerel gezegt?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit iemand naar de strot gevlogen, maar deze gast maakte gewoon een opmerking die je niet kan maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog steeds een beetje van in shock ben eigenlijk.
je beseft dat je zo potentiele relaties niet voldoende hun kansen geeft, door zolang te wachten he?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik was even in discussie over een TT
Die te laat kwam dus!
Ik had een betere TT bedacht...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja moet toch wat hebben achter [Singles SC]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je beseft dat je zo potentiele relaties niet voldoende hun kansen geeft, door zolang te wachten he?
slaap lekker!quote:
ik denk aan mijn medemensquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen singles-topic voor nodig
Ik hoef toch geen relatie met jou Ado?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
je beseft dat je zo potentiele relaties niet voldoende hun kansen geeft, door zolang te wachten he?
Mwah, das nogal een lang verhaal, maar je kan bij mij op zich best ver gaan. Hij bood ook gelijk zijn excuses aan iig, dus dat scheelde. Maar ik schrok er zelf een beetje van dat ik hem gelijk bij zijn strot greep.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
wat we natuurlijk allemaal willen weten (althans, ik), wat heeft die kerel gezegt?
We hebben de tijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, das nogal een lang verhaal, maar je kan bij mij op zich best ver gaan. Hij bood ook gelijk zijn excuses aan iig, dus dat scheelde. Maar ik schrok er zelf een beetje van dat ik hem gelijk bij zijn strot greep.
Dat moet hij wel iets heeeel ergs gezegt hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, das nogal een lang verhaal, maar je kan bij mij op zich best ver gaan. Hij bood ook gelijk zijn excuses aan iig, dus dat scheelde. Maar ik schrok er zelf een beetje van dat ik hem gelijk bij zijn strot greep.
Ja, maar dat is dan weer zo persoonlijk dat ik dat niet op een internetforum ga kwakken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat moet hij wel iets heeeel ergs gezegt hebben.
Ons eerst lekker maken en dan afhakenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer zo persoonlijk dat ik dat niet op een internetforum ga kwakken.
Ik snap hetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer zo persoonlijk dat ik dat niet op een internetforum ga kwakken.
Lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Zo, maar naar beneden verhuist. Hier is de vloer lekker warm![]()
En de oven aangezet voor een stokbroodje kruidenboter en een Amaretto ingeschonken
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken en dan afhaken
Kut, dat was ik even vergeten. Met dat gerel ook altijd, eerst opnaaien en dan zeggen dat het een grapje was.quote:
Daar ben ik gek op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Zo, maar naar beneden verhuist. Hier is de vloer lekker warm![]()
En de oven aangezet voor een stokbroodje kruidenboter en een Amaretto ingeschonken
en een warme vloer en stokbroodjequote:
Vergeet niet dat ze met een unoxmuts op de foto is gezet, terwijl ze vegatarisch isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:27 schreef Adolecens het volgende:
Sodeju... een hele hype rondom een meisje wat op de voorpagina van de krant staat met dikke tieten en nu is ze de nieuwe Nederlandse Pamela Anderson...
Wedden dat ze worst lust.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze met een unoxmuts op de foto is gezet, terwijl ze vegatarisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |