Dagen langquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat je het zelf niet wil zien is een ander verhaal.je zit hier al dagen lang om een ban te vragen voor BSB.
Ik bedoel er maar mee dat het gedrag van sjimz gisteren echt zwaar beneden de maat van een moderator was.quote:
Oranjefans genomineerd voor FIFA Fair Play prijsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef RayMania het volgende:
Dat is 1. Kom op, Robbie, doe je dit nou expres om wederom een discussie op gang te brengen?
Wat wil je, dat ik jouw topic openlaat en dus een vrijbrief geef voor iedereen om nieuwtjes in een apart topic te plaatsen?
Ja, inderdaad. Een ban is tot daar aan toe, maar hij heeft het over een permban terwijl ik hier notabene al bijna bij het meubilair hoor. Wat heb ik die man aangedaan. Er wordt nu een hetze tegen mij gevoerd terwijl er feitelijk er niet zo veel aan de hand is. We hebben een aantal dagen goed gelachen vanwege de gemoedstoestanden rond de jaarwisseling e.d. Nu zijn we inhoudelijk gewoon weer ijzersterk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat je het zelf niet wil zien is een ander verhaal.je zit hier al dagen lang om een ban te vragen voor BSB.
Eergister, gister en vandaag. Dagen dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dagen lang. Net 24 uur, maar dat geeft niet, je hoeft niet op te letten als je je ergens in mengt.
Net 24 uur. Niet je kromme opmerking recht proberen te lullen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Eergister, gister en vandaag. Dagen dus.
Nee normaal gesproken heeft "niemand er last van" en "zakt het vanzelf wel naar onder" maar dit topic moet ineens op stel en sprong gesloten worden... Waarom?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef RayMania het volgende:
Dat is 1. Kom op, Robbie, doe je dit nou expres om wederom een discussie op gang te brengen?
Wat wil je, dat ik jouw topic openlaat en dus een vrijbrief geef voor iedereen om nieuwtjes in een apart topic te plaatsen?
Knap 24 uur over 3 dagen verspreiden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net 24 uur. Niet je kromme opmerking recht proberen te lullen.
Topic is bijna veertig dagen oud. En je gaf geen antwoord op m'n vraag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oranjefans genomineerd voor FIFA Fair Play prijs
Dr zijn er zat meer. Zoek ff op de door Tong geopende topics in VBL, kom je er zat tegen...
quote:
Zo uit de policy gevist.quote:Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Ja sukkel, dat kan ook niet hequote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Knap 24 uur over 3 dagen verspreiden.![]()
Ik wist dat je er naar zat te zoeken. Maar ik geef enkel antwoord op een vraag hoor. Je doet overigens nu precies hetzelfde.quote:
Ik kwam het hier tegen in de discussie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee normaal gesproken heeft "niemand er last van" en "zakt het vanzelf wel naar onder" maar dit topic moet ineens op stel en sprong gesloten worden... Waarom?
Oehoeh moet je weer gaan schelden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja sukkel, dat kan ook niet he. Ik zeg toch ook net iets meer dan 24 uur? Dan kan je toch op drie dagen komen zoals jij dat zegt? Echt hoor...
Je had het zelfs niet eens door dat je opmerking niet klopte he. Da's best sneu eigenlijk. Net 24 uur. Dus geen drie dagen, want dat is geen 24 uur. Of ga ik nu te snel voor je?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oehoeh moet je weer gaan schelden?![]()
En als het op drie dagen kan komen, dan zit je toch al een aantal dagen te zeuren?
Nog wel ja, nog welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:45 schreef BansheeBoy het volgende:
LOL. Ray is op meerdere fonten bezig.²
Waarom nog wel?quote:
Nee hoor, ik wil geen ban voor jou, ik wil je alleen wijzen op een door jouw gemaakte fout. Ik gun je het niet om die fout nogmaals te maken. Ik heb het beste met je voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist dat je er naar zat te zoeken. Maar ik geef enkel antwoord op een vraag hoor. Je doet overigens nu precies hetzelfde.
Ik? Niets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:48 schreef Adothehague het volgende:
Wat ga je veranderen in de komende tijd dan?
Weet ik veel. Iedereen weet het beter, laat dan maar zien ook. Onterecht gezeik, ik kan er maar moeilijk tegen.quote:Ga je nog meer afstand nemen van VBL? Of wordt jij soms de nieuwe mod?
Mijn opmerking klopt gewoon hoor. Je zit al op drie dagen te zeuren, oftewel dagen lang.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had het zelfs niet eens door dat je opmerking niet klopte he. Da's best sneu eigenlijk. Net 24 uur. Dus geen drie dagen, want dat is geen 24 uur. Of ga ik nu te snel voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |