Zeer blij!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je gooit olie op het vuur. Gevolg: je maakt hem nog kwader, ik word geband. Jij blij?
Dat is toch niet het systeem dan volwassen, redelijke mensen moeten hanteren?²
Ja ik kan wel weer beginnen maar dan kom je toch weer aanzetten met: Hij wil het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, ik zal het nooit kunnen bewijzen nee, dus ik hou al wel weer op. Tof dat je ook alleen dat eruit pakt.
Wat ben jij triest bezig zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schop m d'r nou gewoon af, ben je al een hoop gezeik kwijt...
Uiter-aard, en dat weet ik dan ook te waarderen. Ik blijf er desodanks bij dat het pure pech is, maar ik snap je punt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef RayMania het volgende:
Alleen ik ben niet zo laf om het te posten op een openbaar forum.
Wat jij wil man. Je bent zelfs te arrogant om het uberhaupt zelf te zien krijg ik het idee nu...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik kan wel weer beginnen maar dan kom je toch weer aanzetten met: Hij wil het laatste woord hebben.
Jij hebt iets tegen mij, ik niet tegen jou.
Ik denk dat we daarmee nu wel klaar zijn
Gelukkig weet ik wie het zegtquote:
Internet is niet altijd wat het lijkt en emoties kunnen verkeerd geïnterpreteerd worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hele plaatje was het. Geen zin om dat helemaal op te rakelen, maar het komt neer op verschrikkelijk arrogant, posts die gewoon modonwaardig zijn.
Nee, dat zal echt niet om het jennen geweest zijn. Zoals ik al zei, waarom dat persoonlijke in een discussie?quote:En dan ook nog eens om te jennen dat kneus weghalen.
De grens is nu wel bereikt ja, maar dat weet BSB ook wel.quote:Hij zet je personalia gewoon hier neer! Niet genoeg?!
Kom op zeg, je kruipt nog net niet bij Raymania onder den tafel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wie het zegt.
dicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:29 schreef _Mike_ het volgende:
Huntelaar liever Feyenoorder dan Ajacied
Een mod moet ten alle tijden zulke posts kunnen voorkomen lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Internet is niet altijd wat het lijkt en emoties kunnen verkeerd geïnterpreteerd worden.
Mooi was die tijd dat kneus nog mocht, dat je in VBL nog net ietsje feller mocht zijn dan op de rest van het forum. Droeftoeter is verkozen in de top-10 van Fok! woord van het jaar... Mag straks hier ook niet meerquote:Nee, dat zal echt niet om het jennen geweest zijn. Zoals ik al zei, waarom dat persoonlijke in een discussie?
Dat betwijfel ik, maar goed...quote:De grens is nu wel bereikt ja, maar dat weet BSB ook wel.
Maar dit nieuwtje niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel nieuwtjes krijgen tegenwoordig een eigen topic.
Welke nieuwtjes?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoveel nieuwtjes krijgen tegenwoordig een eigen topic.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kruipt nog net niet bij Raymania onder den tafel.
Ik zou dan ook een heel slechte FA zijn Sand, er bleven er weinig over.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeer cliché. Maar het is toch te triest voor woorden om te zien dat deze user al sinds 2001 hier is en nog steeds geen permban heeft?
Waarom niet?quote:
Daar is dat topic idd voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar dit nieuwtje niet.
Kan prima in het Huntelaar topic
Dus jij hebt ook iets tegen mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef The_Verve het volgende:
Ik ben het de afgelopen twee FB-topics volledig met Da_Sandman eens.
(tvp)
Nu is het de schuld van een mod?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Een mod moet ten alle tijden zulke posts kunnen voorkomen lijkt me.
Nee, het hoeft geen EO-forum te zijn, maar we hoeven ook niet persoonlijk te worden als we het gewoon normaal ergens over hebben.quote:Mooi was die tijd dat kneus nog mocht, dat je in VBL nog net ietsje feller mocht zijn dan op de rest van het forum. Droeftoeter is verkozen in de top-10 van Fok! woord van het jaar... Mag straks hier ook niet meer.
Hoeft niet.quote:Dat betwijfel ik, maar goed...
Dat je het zelf niet wil zien is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wat jij zegt jongen.
Dat is 1. Kom op, Robbie, doe je dit nou expres om wederom een discussie op gang te brengen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gerrard die never nooit 5 jaar de bak in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |