Ik zing alleen onder de douche, ik wil geen beroep van mijn hobby maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
krakkemieke, het is práchtig. Wat een gouwe strotje heb je wijffie. Al eens aan Idols gedacht?
Nou dat doet me deugd!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef kaasplankje het volgende:
gaat goed hoor Dude, met mijn piem0l is 't uitstekend
Sadist.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
krakkemieke, het is práchtig. Wat een gouwe strotje heb je wijffie. Al eens aan Idols gedacht?
Ik heb er nu ook geen geduld voor, dus expres ik me nu even in punnik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind dat wel mooi, maar ik heb er geen geduld voor nu... Dus ik zing.
Ik doe er de vulliszakken mee dicht!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef k_man het volgende:
Punikken is niet alleen leuk om te doen, maar ook zo handig! Van die vrolijk, gekleurde sliertjes die je dan weer kunt gebruiken voor.... eh, ehm, nou ja, hele nuttige dingen dus!
Nou, serieus: probeer toch aan dat soort dingen plezier te ontlenen. Je hoeft met koken niets ingewikkelds te doen om mensen toch welkom te laten voelen en je creativiteit de vrije loop te laten. Dat vind ik juist zo AbFab aan koken! En daarom vind ik het ook bullshit dat dat in Nederland zo in de elitesfeer hangt. Koken is júist van iedereen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan helemaal niks creatiefs doen. Ik moet al moeite doen om te koken voor leuke mensen en dat is akelig.
Ah oké. Dat is dan iets waar je zelf mee aan de slag moet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Het probleem is niet dat ik ingewikkeld wil koken en dat kan ik ook wel
Het probleem is om afspraken te maken. Dat geeft stress. Ook bij leuke afspraken.
Je moet die langdradige nachtdiensten sowieso eens afschaffen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
FOK is voor veel dingen handig, bijv. vermaeck tijdens langdradige nachtdiensten
Catch 22 indeedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef krakkemieke het volgende:
Catch 22: veel werken is meer geld, maar te weinig tijd?
O ja, dat komt er nog bovenopquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn rem is overigens dat mijn motivatie zoek is.![]()
+1 meeliftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had gewoon mijn studie in de daarvoor aangegeven tijd moeten afmaken
Eigen schuld dus.
Groot gelul! Je ploetert al zolang. Het was vast makkelijker als je toen je studie had afgemaakt. Maar ik vind het een schande dat het alsnog zo moeilijk is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik had gewoon mijn studie in de daarvoor aangegeven tijd moeten afmaken
Eigen schuld dus.
Ik snap wel dat dat kut is Isa, maar ik geloof niet dat dit je enige en en uiteindelijke optie is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Catch 22 indeed
Ik heb gewoon te hoge lasten en nergens recht op qua uitkeringen en dergelijke en dus moet ik wel werken en omdat ik zoveel werk heb ik te weinig tijd om te studeren en ik word gewoon heel moe van mijn werk.Daarbij komt dat ik vaak naar Groningen moet en ik daar niet woon en de reiskosten zijn gewoon ook heel hoog. Waarschijnlijk moet ik een extra co-schap in het UMCG doen, dat is dus 5 dagen ind e week naar Groningen met de trein.
a. kan ik niet betalen
b. dan kan ik bijna niet werken
catch 22
Doe dat dan.quote:
Moest even 2x lezen voordat ik wist wat je daarmee bedoelde.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:32 schreef krakkemieke het volgende:
Wat ga je trouwens worden Steer? Een neus?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie het niet meer zo zitten en dus voel ik me ook niet zo gemotiveerd.
Hmm, tegengestelde signalen.quote:
Momenteel kunnen ze me op de faculteit missen als kiespijn, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:30 schreef krakkemieke het volgende:
Hou es op Steer! Als je afgestudeerd bent, hebben ze je hard nodig!
Artsen hoeven niet op een houtje te bijten hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:36 schreef krakkemieke het volgende:
k-man: imho gaat isa geen studie doen waar ze later bakken met geld mee verdient......
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Je wéét wel dat je het wilt/moet, maar zo voelt het soms niet.
Willen die dan allemaal hetzelfde ruiken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:41 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, als je een grote dure parfumbaas bent, mag ik dan nog eens zeuren om een parfum voor bikermeiden?
ok, je komt even binnenvallen, maar het is allemaal wel wat minder eenvoudig dan hier zo staat, dus gaarne geen oordeel. Dank u.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:41 schreef k_man het volgende:
Tja Isa, op zo'n manier komt er natuurlijk nooit wat van terecht hè?
Ha, dan nodig ik je eens een middagje uit in mijn lab en gaan we zelf wat dingen door elkaar mengen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:41 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, als je een grote dure parfumbaas bent, mag ik dan nog eens zeuren om een parfum voor bikermeiden?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, je komt even binnenvallen, maar het is allemaal wel wat minder eenvoudig dan hier zo staat, dus gaarne geen oordeel. Dank u.
Ja, maar je leven duurt nog vijftig jaar door en je zou zo'n goede arts zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zoietsEn ik ben momenteel ook niet echt ontevreden met mijn leven, dus dat helpt misschien ook niet erg mee.
Nee, maar nu ruiken de meesten naar hetzelfde, bij gebrek aan keuze.....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Willen die dan allemaal hetzelfde ruiken?
Walhalla babe, walhalla!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik 'hier' ook eens komen, Dude?Waar is het?
Ik houd je aan die afspraak!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, dan nodig ik je eens een middagje uit in mijn lab en gaan we zelf wat dingen door elkaar mengen.
Wat Duderinnetje zegt......quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar je leven duurt nog vijftig jaar door en je zou zo'n goede arts zijn.
Mens, ik heb zelden iemand gehoord met zuiverder idealen dan jij ons vertelde toen je hier was.
Doe het.
Je deugt.
En ik weet zeker dat je er gelukkig van wordt.
Want dat zag ik toen aan je.
Dus doe het dan tenminste uit geloof in iets meer dan het hier en nu.
Gek lief mens, jij wordt gewoon de allerbeste en leukste verpleeghuisarts die een VP zich maar kan wensen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik weet ook al dat ik me totaal niet thuis zal voelen in het Nederlandse zorgstelsel, Dude...ik ben geen leiderstype die het wel even aandurft dingen te veranderen. Ook dat is een obstakel. Ik weet het gewoon even niet meer. Ik vond alleen het werken in het verpleeghuis echt heel erg leuk, daar is het allemaal een stuk menselijker dan in het ziekenhuis. Maar goed, piekeren over ná mijn studie moet ik maar bewaren voor als ik ook daadwerkelijk klaar ben
En jij wordt gewoon een steengoede commerciële kracht als je later groot bent!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie peptalk mensen, en jullie hebben natuurlijk meer dan gelijk. Het is denk ik ook deels bij mij een gebrek aan zelfvertrouwen in deze branche. En ook uitsluitend in deze branche: met mijn werk ben ik retegoed, en toen ik een tijd geleden geselecteerd werd voor een schaarse plek in een business course lulde ik mijn rechten/psychologie/economie studerende concullega's vrij eenvoudig onder de tafel, simpelweg omdat ik blij was even van mijn studieomgeving verlost te zijn en omdat ik in mezelf geloofde.
Maar als ik met mijn studie bezig ben, zinkt de moed me soms echt in de schoenen.![]()
Je bent een schatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:51 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, hier durf je heel duidelijk te zijn soms. En soms is duidelijk al genoeg om iets te veranderen.
Succesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga slapen. Heb maandag nogal een essentiele tentamen die ik moet gaan halen.![]()
Heuj, dat was vast goed bedoeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, je komt even binnenvallen, maar het is allemaal wel wat minder eenvoudig dan hier zo staat, dus gaarne geen oordeel. Dank u.
Oe dat zorgde voor wat kippenvel hier, en denk dan meteen dat ik dat in zo'n setting ook wel eens zou willen uitproberenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
Voor k-man: nessun dorma door een hardrock band.....
O ja, maar ik kan niet tegen wijzende vingertjes, die bijt ik er af.quote:
Om ze vervolgens weer (een oor) aan te naaien?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:58 schreef Isabeau het volgende:
O ja, maar ik kan niet tegen wijzende vingertjes, die bijt ik er af.
Ik oordeel niet hoor. Het is jouw leven, jij moet helemaal zelf weten wat je wel en niet doet en waarvoor je je wel of niet wilt inzetten.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:59 schreef golfer het volgende:
Om ze vervolgens weer (een oor) aan te naaien?
Je kan nog altijd besluiten níet in dat zorgstelsel te gaan werken! Maar laat die beslissing niet afhangen van deze eindsprint!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:47 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik weet ook al dat ik me totaal niet thuis zal voelen in het Nederlandse zorgstelsel, Dude...ik ben geen leiderstype die het wel even aandurft dingen te veranderen. Ook dat is een obstakel. Ik weet het gewoon even niet meer. Ik vond alleen het werken in het verpleeghuis echt heel erg leuk, daar is het allemaal een stuk menselijker dan in het ziekenhuis. Maar goed, piekeren over ná mijn studie moet ik maar bewaren voor als ik ook daadwerkelijk klaar ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |