Ik zing alleen onder de douche, ik wil geen beroep van mijn hobby maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
krakkemieke, het is práchtig. Wat een gouwe strotje heb je wijffie. Al eens aan Idols gedacht?
Nou dat doet me deugd!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef kaasplankje het volgende:
gaat goed hoor Dude, met mijn piem0l is 't uitstekend
Sadist.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
krakkemieke, het is práchtig. Wat een gouwe strotje heb je wijffie. Al eens aan Idols gedacht?
Ik heb er nu ook geen geduld voor, dus expres ik me nu even in punnik.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind dat wel mooi, maar ik heb er geen geduld voor nu... Dus ik zing.
Ik doe er de vulliszakken mee dicht!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef k_man het volgende:
Punikken is niet alleen leuk om te doen, maar ook zo handig! Van die vrolijk, gekleurde sliertjes die je dan weer kunt gebruiken voor.... eh, ehm, nou ja, hele nuttige dingen dus!
Nou, serieus: probeer toch aan dat soort dingen plezier te ontlenen. Je hoeft met koken niets ingewikkelds te doen om mensen toch welkom te laten voelen en je creativiteit de vrije loop te laten. Dat vind ik juist zo AbFab aan koken! En daarom vind ik het ook bullshit dat dat in Nederland zo in de elitesfeer hangt. Koken is júist van iedereen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan helemaal niks creatiefs doen. Ik moet al moeite doen om te koken voor leuke mensen en dat is akelig.
Ah oké. Dat is dan iets waar je zelf mee aan de slag moet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Het probleem is niet dat ik ingewikkeld wil koken en dat kan ik ook wel
Het probleem is om afspraken te maken. Dat geeft stress. Ook bij leuke afspraken.
Je moet die langdradige nachtdiensten sowieso eens afschaffen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
FOK is voor veel dingen handig, bijv. vermaeck tijdens langdradige nachtdiensten
Catch 22 indeedquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef krakkemieke het volgende:
Catch 22: veel werken is meer geld, maar te weinig tijd?
O ja, dat komt er nog bovenopquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn rem is overigens dat mijn motivatie zoek is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |