ik kan nou wel iets zeggen, maar dat zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat soort duiidelijkheid aantrekkingskracht heeft
Een teken van wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef RealZeus het volgende:
Zou het een teken zijn dat ik ze steeds dicht gooi?![]()
Een klein beetje duidelijkheid af en toe heeft ook zo z'n charmequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef Q. het volgende:
Duidelijkheid is saai.
Nu niet meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is dat stiekum?Niet alels kan het daglicht verdragen
is het zo erg ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is dat stiekum?Niet alels kan het daglicht verdragen
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik typ een bericht , druk op invoeren, kijk naar mijn scherm en had zoiets van:
![]()
![]()
![]()
Dit is de derde op rij al.
Het moet geen overkill worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een klein beetje duidelijkheid af en toe heeft ook zo z'n charme.
Ik ga straks naar de kroeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
RZ; jij mag er géén meer sluiten!
4 RZquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een teken van hogerhand.
:"RZ, you're doomed to be single."
ofzo.
met wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu niet meer natuurlijk.
En daglicht, ach, het is avond, dus leef je uit, zou ik zeggen!
nee, maar tja, roddelen hequote:
Dat zou best wel eens kunnen kloppen niet RZ?quote:
Vrijdagavonden zijn bedoeld om te slapen, wat ik dan ook zo ga doen.quote:
Toch niet over mij hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
met wat?![]()
[..]
nee, maar tja, roddelen he
je kent me beter als dat!quote:
En dan tegen mij beginnen als ik 4 zegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:59 schreef RealZeus het volgende:Op de eerste pagina van MyAT staan al 8 [Singles] die ik geopend heb.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:59 schreef MNR het volgende:
Duidelijkheid is prima, vind ik. Maar het ligt er vooral aan hoe je je er zelf bij gedraagt.
Ik zei:"De derde op rij."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan tegen mij beginnen als ik 4 zeg
Mooi schoenen, neuken? Beter dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
"Hoi, wat zit je haar leuk. Neuken?" is neem ik aan wat overdone.
Beter als ze bukt "blijf maar zo staan"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi schoenen, neuken? Beter dan.
Tijd gaat snel als je plezier hebt.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef Adolecens het volgende:
RTL 5...
Tips en trics om vrouwen te laten klaarkomen mannen
Voor wie het nodig heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 23:03 schreef Adolecens het volgende:
RTL 5...
Zoveel plezier heb ik anders niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd gaat snel als je plezier hebt.
Doet me denken aan een mop.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter als ze bukt "blijf maar zo staan"
Ok dat is wel heel fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het gaat een beetje té snelquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter als ze bukt "blijf maar zo staan"
Ok dat is wel heel fout
Dan doe je toch iets fout. Kunnen wij helpen om het jouw meer naar je plezier te maken?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoveel plezier heb ik anders niet.
Vast welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zouden er ook lui zijn die dat werkelijk proberen?
Ligt aan de context natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef RealZeus het volgende:
![]()
"Hoi, wat zit je haar leuk. Neuken?" is neem ik aan wat overdone.![]()
Daar mogen moeten heeeeel wat mannen eens kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef Adolecens het volgende:
RTL 5...
Maar dat is nog enigzins verkapt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ligt aan de context natuurlijk.
Maarre.. ik had bijvoorbeeld een paar maanden geleden een hele leuke avond. Kerel, die ik al iets langer kende, echt onwijs met hem zitten lachen. Was op een feestje. Op het einde van de avond, zitten we met z'n allen op een bank, ik zit naast hem en val zo half tegen hem aan in slaap. Word ik zo wakker, zegt ie zo: "zal ik je naar je kamer brengen?". Waarop ik zeg: "nee, dat hoeft niet" (lijkt me een vrij duidelijkheid antwoord).
Hier zit nog zo'n hardleers typje.quote:Een collega van me heeft het ooit een keer goed verwoord: als je ergens heel hard je best voor moet doen, is het gewoon niet goed. Dus ja.. daar komt het imho ook basicly op neer (I learned the hard way..)
Dat er mensen zijn die aan zulk soort programma's meedoen. Dat is toch verschrikkelijk. Dan ben je toch gestoord als je aan zo'n programma meedoet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef Adolecens het volgende:
RTL 5...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
mompeld iets over schippers en wal.![]()
En als ze zeggen in gebrekkig Nederlands dat ze een goede vriend voor je kunnen zijn, moet je ook wegwezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ligt aan de context natuurlijk.
Maarre.. ik had bijvoorbeeld een paar maanden geleden een hele leuke avond. Kerel, die ik al iets langer kende, echt onwijs met hem zitten lachen. Was op een feestje. Op het einde van de avond, zitten we met z'n allen op een bank, ik zit naast hem en val zo half tegen hem aan in slaap. Word ik zo wakker, zegt ie zo: "zal ik je naar je kamer brengen?". Waarop ik zeg: "nee, dat hoeft niet" (lijkt me een vrij duidelijkheid antwoord).
Een collega van me heeft het ooit een keer goed verwoord: als je ergens heel hard je best voor moet doen, is het gewoon niet goed. Dus ja.. daar komt het imho ook basicly op neer (I learned the hard way..)
De boot is alleen nog niet voorbij gekomen zeker...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben schipper geworden om te varen, niet om aan de wal te staan.
Dat vind ik van zo'n beetje elk realityprogrammaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die aan zulk soort programma's meedoen. Dat is toch verschrikkelijk. Dan ben je toch gestoord als je aan zo'n programma meedoet.
Dan ben je iig niet de beste.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben schipper geworden om te varen, niet om aan de wal te staan.
Jawel. RZ zit in een bootje op de wal, te wachten op een overstromingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
De boot is alleen nog niet voorbij gekomen zeker...
Die is al vertrokkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Komt het door jou??quote:
Mwa Te, dit tempo was jaren terug normaal.quote:
dawgjelief.quote:
MNR.quote:
Ja, misschien wel. Maar misschien is het beter als je dit soort programma's samen met je partner kijkt. Kan je het gelijk in de praktijk brengen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar mogen moeten heeeeel wat mannen eens kijken
Hou je het een beetje bij Bengel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Komt het door jou??
[..]
Mwa Te, dit tempo was jaren terug normaal.
[..]
dawgjelief.![]()
[..]
MNR.
Schattig.. je moet nog wennen aan de snelheid en allesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ volgt en snapt er helemaal niets meer van
Hehe, die heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
En als ze zeggen in gebrekkig Nederlands dat ze een goede vriend voor je kunnen zijn, moet je ook wegwezen.![]()
Het gaat ook niet echt ergens over.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ volgt en snapt er helemaal niets meer van
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Volgens mij volg je het dan na de eerste tip niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar misschien is het beter als je dit soort programma's samen met je partner kijkt. Kan je het gelijk in de praktijk brengen.
Ik ben met teveel dingen bezig denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Schattig.. je moet nog wennen aan de snelheid en alles
Tantra is pas cool!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar misschien is het beter als je dit soort programma's samen met je partner kijkt. Kan je het gelijk in de praktijk brengen.
Die binnenkant..quote:
Hè bahquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
Dit is dat programma dat ze met camera en al je kut ingaan en dan ff onder het mom van pedagosisch verantwoord laten zien hoe dat gaat!!!![]()
![]()
Dat was een stom grapje.quote:
Sorry RZ dat ik het schip aan wal verhaal weer open brak.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.
Enniewee: ik ga naarhet ziekenhuis de kroeg om de dokter kroegbaas te vragen of hij nog een medicijn shotje Fireman voor me heeft.
En nee, het wordt geen schimmig homosexueel rollenspel
tyfisch...quote:
Ahhh!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
tyfisch...
dit is echt te ranzig...
een camera op je clit, op de eikel en op de buik van de man en dan maar neuken...
bah, ik ben niet emer geil
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen vaarbewijs.
Ja inderdaad, maar dit is nog een graadje erger. Een stel doet mee aan zo'n programma. Kijk ons seksleven is kut dus daarom doen wij mee aan dit programmaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vind ik van zo'n beetje elk realityprogramma.
Uhuquote:
Hè, dat vind ik jammerquote:
Ik kan wel zwemmen though.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook niet hooren we moeten niet verdrinken he.
Sorry, inkoppertje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dit is nog een graadje erger. Een stel doet mee aan zo'n programma. Kijk ons seksleven is kut dus daarom doen wij mee aan dit programma![]()
Dat is idioot dat je dan aan zo'n programma meedoet. Er zijn andere manieren om je seksleven te verbeteren zonder jezelf voor lul te zetten op TV.
Dankje voor je vertrouwen.quote:
Of je kan het als geluk zien, jij hebt het voor het zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik gooi ze steeds dicht.
Het is een teken, Bengeltje.
I'm doomed.
Doe eens in je FoBo kijken
Ach, dan zie je ook een keer wat je aanricht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
Dit is dat programma dat ze met camera en al je kut ingaan en dan ff onder het mom van pedagosisch verantwoord laten zien hoe dat gaat!!!![]()
![]()
Ik ga gewoon door met mezelf koesteren in onwetendheid, denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, dan zie je ook een keer wat je aanricht.
LOL!!! Die mensen weten wel wat ze aan je laten zienquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das erger dan de hik en een trillend ooglid!
Tja, het zijn inderdaad niet de meest sexy beelden die er zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
heerlijk zo'n man IN de vrouw zien klaarkomen.. en het daadwerkelijk zien![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:20 schreef Litpho het volgende:
Wat is dit? Single en hoe het vooral te blijven?.
Ado wou het uitproberen geloof ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:19 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Die mensen weten wel wat ze aan je laten zien
Ja, en nog liever de hikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]idd ja! Geef mij dat trillend ooglid dan maar
Ooo dat lukt welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
mijn o zo eens fiere trots die altijd naar de zon wees, heeft nu het principe van de zwaartekracht ontdekt en vraag me af of ie nog eens omhoog komt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je wel eens buiten gekeken? Volgens mij wijst hij nog steeds naar de zonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
als je geil bent/was moet je nu ff kijken, werkelijk...
mijn o zo eens fiere trots die altijd naar de zon wees, heeft nu het principe van de zwaartekracht ontdekt en vraag me af of ie nog eens omhoog komt!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm nee dat niet .. niet liever de hik dan een trillend ooglid.. de hik maakt zoveel lawaaiquote:
Ik heb even gespiekt & Ik ben slankerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:19 schreef Adolecens het volgende:
ja sorry mensen...
nu wordt er een onwijssssssss dik vatsig wijf geneukt!!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
als je geil bent/was moet je nu ff kijken, werkelijk...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het nog niet opgezet, maar nu weet ik ook meteen zeker dat ik het niet meer opzet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:19 schreef Adolecens het volgende:
ja sorry mensen...
nu wordt er een onwijssssssss dik vatsig wijf geneukt!!
ik gelukkig ook nogquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb even gespiekt & Ik ben slanker
Trillend ooglid is eng.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm nee dat niet .. niet liever de hik dan een trillend ooglid.. de hik maakt zoveel lawaai
Nee hoor, want niemand ziet hetquote:
quote:
Mamma, mamma wat is datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga niet eens kijken, er zitten kinderen op de bank.
dat kon ook bijna niet andersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
2girls1cup is minder ranzig heb ik het idee...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik had het nog niet opgezet, maar nu weet ik ook meteen zeker dat ik het niet meer opzet.
animalsexquote:
Nah nee!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
2girls1cup is minder ranzig heb ik het idee...
Maar dat is toch niet zo moeilijk. Vergeleken haar is iedereen slank. Alsof je een walvis neukt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jewel.. je trekt er een open mond door enzo.. en hij maakt enorm veel lawaai daarnaast.. ZEker als ik moet lachenquote:
Dat is waarquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:Want ik weet nooit over welke categorie ze het hebben.. altijd zo'n twijfelgeval enzo
Okay. En ik heb net iets te lang gekeken. Ik heb er nu nog spijt van.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
En nee, naar aanleiding van alle waarschuwingen heb ik het filmpje nooit echt bekeken!
Dat is niet goed Adoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
ow wacht...
nu wordt het weer geil
vrouw vrouw sex
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. En ik heb net iets te lang gekeken. Ik heb er nu nog spijt van.
En ik heb dus nu wel medelijden met je.
Ga door Ga door!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo moeilijk. Vergeleken haar is iedereen slank. Alsof je een walvis neukt.
Haha, mijn moeder heeft zo'n harde, hoge hik. Die hoor je door heel de kamer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jewel.. je trekt er een open mond door enzo.. en hij maakt enorm veel lawaai daarnaast.. ZEker als ik moet lachen
Gewoon.. als mensen het hier over een vadsig wijf hebben enzo.. voel ik me gelijk aangesprokenquote:
Ooo; ja dat herken ik welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon.. als mensen het hier over een vadsig wijf hebben enzo.. voel ik me gelijk aangesproken
En het is altijd de vraag waar de tv de grens legt he..
maar wel ff lekker, na die zeugsex en inhouse views!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is niet goed Ado
Voor ons mannen.
hehe, die ken ik jaquote:
2 girls in 1 cup was toch nep? En ja ik heb het hele filmpje gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. En ik heb net iets te lang gekeken. Ik heb er nu nog spijt van.
En ik heb dus nu wel medelijden met je.
Weet ik.. zelf ook gekekenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef automatic_ het volgende:
Ooo; ja dat herken ik wel
Geloof mij; deze was echt vadsig
Vadsig vind ik sowieso een stom woord. Is meer iets voor varkens ofzo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon.. als mensen het hier over een vadsig wijf hebben enzo.. voel ik me gelijk aangesproken
Geen idee, ik wilde echt niet meer verder kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
2 girls in 1 cup was toch nep? En ja ik heb het hele filmpje gezien.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik.. zelf ook gekekenMaar dan nog.. geen goed moment voor mij om dan hier te zitten
Moet je nagaan...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vadsig vind ik sowieso een stom woord. Is meer iets voor varkens ofzo.
whehe, jij hebt gekeken??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde echt niet meer verder kijken.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef MNR het volgende:
LOL!!!!!!![]()
![]()
![]()
"vrouwen wachten niet op een echte man die hen bekeert"
Zie je! Wij zeiden dat het nog wel zou lukkenquote:
Bekeert? Tot wat? Man-vrouw liefde?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef MNR het volgende:
LOL!!!!!!![]()
![]()
![]()
"vrouwen wachten op een echte man die hen bekeert"
Nee, zeker niet als ze je vadsig noemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nagaan...
MannenZijn niet goed voor je eigenwaarde
Sommige wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nagaan...
MannenZijn niet goed voor je eigenwaarde
Dat was voordat ze het weer aangenaam maaktequote:
Ow, dan heb ik het verkeerd gelezen. Was ook beetje afgeleidquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het verkeerd gelezen. Was ook beetje afgeleid
iddquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, zeker niet als ze je vadsig noemen.
Maybe..quote:
Jij bent toch helemaal niet dik. Althans ik vind jouw niet dik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent te makkelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was voordat ze het weer aangenaam maakte
slaap lekker!quote:
quote:
Ik ga zo je voorbeeld volgen denk ikquote:
Volgens mij is dan nog altijd Moslima. Of worden ze dan ook gelijk nog omgebouwd tot man.quote:
Hahaha!, ow zo. Nouw... ik kan het wel waarderen ja. Vrouwen zoenen ook wel 10x lekkerder als mannen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wat niet mijn punt![]()
![]()
Afgeleid van al die vrouwen?
Het klopt wel dus!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!, ow zo. Nouw... ik kan het wel waarderen ja. Vrouwen zoenen ook wel 10x lekkerder als mannen.
Oja?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!, ow zo. Nouw... ik kan het wel waarderen ja. Vrouwen zoenen ook wel 10x lekkerder als mannen.
Dat veel vrouwen fantaseren over lesbisch seks? Ik dacht t welquote:
Gewoon een keer proberen.quote:
nooit geprobeerd. ik zoen wel lekker denk ik, hoe andere mannen zoenen weet ik gelukkig niet en sommige vrouwen kunnen ook echt niet zoenen hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:35 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:
Nee dat je afgeleid wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat veel vrouwen fantaseren over lesbisch seks? Ik dacht t wel
Nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat veel vrouwen fantaseren over lesbisch seks? Ik dacht t wel
Ah, het "hullie doen het ook (niet)" argumentquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef Adolecens het volgende:
en sommige vrouwen kunnen ook echt niet zoenen hoor!
Ja, vrouwen hebben sowieso een zachtere tong en ze zoenen gewoon sensueler.quote:
Gewoon proberen joh. Baat het niet dan schaad het niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.Niet eens in mijn dromen voorgekomen.
Nooit geweten. Als ik een vrouw zou willen zoenen dan is het wel een uit dit topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, vrouwen hebben sowieso een zachtere tong en ze zoenen gewoon sensueler.
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet zo gewoon als jij denkt.
ja, maar ik denk serieus dat ik wel lekker zoenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denkt/hoopt niet iedereen dat van zichzelf??
Onzin, gewoon proberen. Probeer jij dan gewoon een man??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon proberen joh. Baat het niet dan schaad het niet.
Sorry, didn't mean to hurt your feelingsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef Adolecens het volgende:
nooit geprobeerd. ik zoen wel lekker denk ik, hoe andere mannen zoenen weet ik gelukkig niet en sommige vrouwen kunnen ook echt niet zoenen hoor!
Namen wil men horen. Ik niet natuurlijk, maar men wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nooit geweten. Als ik een vrouw zou willen zoenen dan is het wel een uit dit topic.
Ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, maar ik denk serieus dat ik wel lekker zoen![]()
geen mizer of dat soort dingen, iemand uitproberen?
Subtiel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Namen wil men horen. Ik niet natuurlijk, maar men wel.
Hehe, je hebt nog een heeeel leven om het een keer uit te proberenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef Bengeltje het volgende:
Nog nooit gedaan.Niet eens in mijn dromen voorgekomen.
pas op, dalijk gaat realzeug je nog beschimpen omdat je te direct bentquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ja, maar ik denk serieus dat ik wel lekker zoen![]()
geen mizer of dat soort dingen, iemand uitproberen?
Aangezien ik het toch niet ga doen, hoef ik haar naam ook niet te noemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Namen wil men horen. Ik niet natuurlijk, maar men wel.
Is goed. Dan heb ik gelijk een keer gezoend met iemand.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Onzin, gewoon proberen. Probeer jij dan gewoon een man??
ik kan het hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
pas op, dalijk gaat realzeug je nog beschimpen omdat je te direct bent
Ik voel me nu gelijk een jonge bloem, dankje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, je hebt nog een heeeel leven om het een keer uit te proberen
Ow, ga je me nu makkelijk noemen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
Je laat je kaarten wel erg makkelijk zien![]()
Ywquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ik voel me nu gelijk een jonge bloem, dankje.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want je bent niet wanhopig
Alleen op zoek naar wanhopige vrouwen
Ach ja.. jij zit hier immers ook in het topicquote:
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach ja.. jij zit hier immers ook in het topic
Die is toch zijn shot halen en zou morgen pas terug komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef vencodark het volgende:
RZ, let je op...straks mag je weer hekkensluiter zijn.
He's missing the good partquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef vencodark het volgende:
RZ, let je op...straks mag je weer hekkensluiter zijn.
Ik duidde op je quotesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Adol? Volgens zijn foto's redelijk.
quote:
Dat je dus roept en ondertussen mee blijft lezen. Just like I saidquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik duidde op je quotes
(ja Sedan, ik zit snel op de kast, maar hey.. het is en blijft i-net, dus je kunt maar beter duidelijk zijn)
Jajaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet overdrijven...
HEt was maar een grapje
Ja, heb ook jouw foto's gezien en je hebt idd een lekker buikje. Eentje om trots op te zijn.quote:
Oh zo. Ja, je moet wat op de vrijdagavond als je je verveelt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat je dus roept en ondertussen mee blijft lezen. Just like I said
dank jequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, heb ook jouw foto's gezien en je hebt idd een lekker buikje. Eentje om trots op te zijn.
verveel jij je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, je moet wat op de vrijdagavond als je je verveelt.
Oh, dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef MNR het volgende:
[..]
He's missing the good part![]()
![]()
Hij is weer net de hort op, las iets over een drankje en een barman of zo.
Okee, ik zal me inhoudenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jaja![]()
je maakt het wel weer lastig zo he
Je hebt gelijk dawgquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, je moet wat op de vrijdagavond als je je verveelt.
quote:
kerst is voorbij hoorquote:
Ik nu wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
kerst is voorbij hoor![]()
verveling... als ik hier zit, of op msn heb ik nooit het idee dat ik me verveel. De tv staat aan, maar weet niet eens wat erop is. dus verveel me dan niet echt
wat is er op tv dan?quote:
Zo zijn wijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:57 schreef Kluts het volgende:
Dag singles van het goede leven.
Of met het juiste gezelschapquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en met de nodige pilsjes en jointjes wordt het misschien toch nog wat.
Ik drink de laatste week sowieso veel. Of genoeg. En ik drink Bavaria.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
ow en we hadden het toen straks over bier en cognac he?
ik heb dus nu pas mijn eerste glaasje cognac op. daar kan ik een hele avond mee doen! als het bier was geweest, stond het aanrecht al vol lege flesjes...
(maar ik drink dan van die kleine flesjes he)
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en met de nodige pilsjes en jointjes wordt het misschien toch nog wat.
Ik kan dat nergens mee, als het voor mn neus staat, moet het opquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef Adolecens het volgende:
ow en we hadden het toen straks over bier en cognac he?
ik heb dus nu pas mijn eerste glaasje cognac op. daar kan ik een hele avond mee doen! als het bier was geweest, stond het aanrecht al vol lege flesjes...
(maar ik drink dan van die kleine flesjes he)
Of dat inderdaad. Wilde je langskomen dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of met het juiste gezelschap
Bavariaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik drink de laatste week sowieso veel. Of genoeg. En ik drink Bavaria.
Ik vind het wel smaken. En het is inderdaad Brabants. Sterker nog, de oorsprong van Bavaria ligt hier 15km vandaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
BavariaGrolsch!
![]()
Ieder zijn roots he
Hoewel ik ook in Brabant geboren ben, maar dat telt niet
Gaat nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Of dat inderdaad. Wilde je langskomen dan?
Guusquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind het wel smaken. En het is inderdaad Brabants. Sterker nog, de oorsprong van Bavaria ligt hier 15km vandaan.
Ben jij dan ook zo'n meisje dat mega begint te praten, een flapuit wordt, gaat loensen, uitdagen, in het openbaar staan plassen en uiteindelijk inkakt en emotioneel wordt??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat nergens mee, als het voor mn neus staat, moet het op
Best erg eigenlijk
Ik kwam een tijdje terug nog langs de grolschfabriekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
BavariaGrolsch!
![]()
Ieder zijn roots he
Hoewel ik ook in Brabant geboren ben, maar dat telt niet
Ja, same.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gaat niet
Maar vond het leuk je weer te zien
quote:
Alle ledematen zitten er nog aan dus valt mee, lekker thuis gebleven. Goede voornemens zijn om niet te makenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:00 schreef Kluts het volgende:
Iedereen de jaarwisseling een beetje overleefd? En al goeie voornemens verbroken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |