ik kan nou wel iets zeggen, maar dat zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat soort duiidelijkheid aantrekkingskracht heeft
Een teken van wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef RealZeus het volgende:
Zou het een teken zijn dat ik ze steeds dicht gooi?![]()
Een klein beetje duidelijkheid af en toe heeft ook zo z'n charmequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef Q. het volgende:
Duidelijkheid is saai.
Nu niet meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is dat stiekum?Niet alels kan het daglicht verdragen
is het zo erg ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is dat stiekum?Niet alels kan het daglicht verdragen
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef RealZeus het volgende:
Ik typ een bericht , druk op invoeren, kijk naar mijn scherm en had zoiets van:
![]()
![]()
![]()
Dit is de derde op rij al.
Het moet geen overkill worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een klein beetje duidelijkheid af en toe heeft ook zo z'n charme.
Ik ga straks naar de kroeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
RZ; jij mag er géén meer sluiten!
4 RZquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een teken van hogerhand.
:"RZ, you're doomed to be single."
ofzo.
met wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu niet meer natuurlijk.
En daglicht, ach, het is avond, dus leef je uit, zou ik zeggen!
nee, maar tja, roddelen hequote:
Dat zou best wel eens kunnen kloppen niet RZ?quote:
Vrijdagavonden zijn bedoeld om te slapen, wat ik dan ook zo ga doen.quote:
Toch niet over mij hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
met wat?![]()
[..]
nee, maar tja, roddelen he
je kent me beter als dat!quote:
En dan tegen mij beginnen als ik 4 zegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:59 schreef RealZeus het volgende:Op de eerste pagina van MyAT staan al 8 [Singles] die ik geopend heb.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:59 schreef MNR het volgende:
Duidelijkheid is prima, vind ik. Maar het ligt er vooral aan hoe je je er zelf bij gedraagt.
Ik zei:"De derde op rij."quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan tegen mij beginnen als ik 4 zeg
Mooi schoenen, neuken? Beter dan.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
"Hoi, wat zit je haar leuk. Neuken?" is neem ik aan wat overdone.
Beter als ze bukt "blijf maar zo staan"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi schoenen, neuken? Beter dan.
Tijd gaat snel als je plezier hebt.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef Adolecens het volgende:
RTL 5...
Tips en trics om vrouwen te laten klaarkomen mannen
Voor wie het nodig heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 23:03 schreef Adolecens het volgende:
RTL 5...
Tips en trics om vrouwen te laten klaarkomen mannen
Zoveel plezier heb ik anders niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd gaat snel als je plezier hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |