quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef bolsena het volgende:
Je vraagt je alleen af welke doofpot groter is, die van Aruba of die van Alabama.
Moeilijke vraag bolsena maar ik denk dat Beth in juni 2005 ervan overtuigd is geraakt dat Natalee dood was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef bolsena het volgende:
Maar aan welk van deze door jou genoemde scenario's denk jij dan het eerst?
http://www.nos.nl/nosjour(...)090109_brinkman.htmlquote:PVV-er Brinkman: "ben uit delegatie gezet" 9-01-09
![]()
PVV-Kamerlid Hero Brinkman zegt dat hij uit de parlementaire delegatie op Aruba is gezet. De afgelopen dagen waren er allerlei incidenten.
Brinkman noemde vanochtend bij het bespreken van de slotverklaring de Arubaanse minister van Justitie Croes leugenachtig. Volgens het PVV-Kamerlid waren Arubaanse en Antillinaanse deelnemers aan het overleg daar kwaad over en eisten ze dat hij zijn woorden zou terugnemen.
Brinkman zegt dat zijn Nederlandse collega's zich daarbij aansloten, maar dat hij niet bereid was de beschuldiging in te trekken.
Bewijs
Voorzitter Van Beek van de delegatie heeft nog niet gereageerd. Brinkman noemt de gang van zaken een bewijs voor de stelling dat de meeste Nederlandse Kamerleden buigen als het erop aankomt.
Afgelopen week liepen de gemoederen rondom het PVV-Kamerlid Brinkman al hoog op. De chef protocol van Aruba bedreigde het Kamerlid. Hij zei dat hij zich moest inhouden om Brinkman "niet kapot te slaan".
Gedoe
Premier Balkenende liet op zijn wekelijkse persconferentie doorschemeren dat hij niet tevreden is over het optreden van Brinkman. "" Ik vind het buitengewoon vervelend dat er gedoe is. Dat is belastend voor het proces,", aldus Balkenende.
De relatie tussen Brinkman en de Antillen verloopt al langere tijd moeizama. In december 2007 was Brinkman al niet welkom op de Antillen. Hij had een motie in de Tweede Kamer ingediend waarin hij de Antillen een "corrupte boevennest" noemde.
Normaal gesproken worden er bij onderzoek zoveel mogelijk scenario’s en verdachten besproken. Op die manier kunnen mogelijkheden en verdachten worden aangetoond of uitgesloten. Mensen praten daarover met elkaar en beargumenteren hun bevindingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef bolsena het volgende:
En jij, yyentle, waar denk jij dan aan en waarom?
En wanneer en hoe is die omslag in je denken over deze zaak gekomen?
Guido is in Nederland verhoord neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:36 schreef yyentle het volgende:
Het verhaal van Natalee's vriendin komt imo sinds de verklaring van Hans Mos ook in een ander licht te staan. Ze vertelde in gezelschap van Natalee te zijn geweest die avond, maar bij doorvragen zei ze dat ze het "hier maar bij wilde laten".
Misschien wist ze dat Natalee met Joran meeging, en ook waarom. Er duiken ook regelmatig berichten op dat Natalee Joran al een dag eerder had ontmoet.
Dat was ook de reden waarom ik benieuwd was naar de getuigenverklaringen van Guido.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=6613quote:BRINKMAN UIT DELEGATIE GEZET OP ARUBA
PVV-Kamerlid Hero Brinkman is uit de parlementaire delegatie gezet die nu op de Antillen is.
Tijdens de behandeling van de slotverklaring van het bezoek stak Brinkman een tirade af tegen Aruba. Hij is door de Nederlandse voorzitter van de delegatie, de VVD-er Willibrord van Beek, uit de delegatie en het gebouw gezet. Van Beek stelt in een verklaring dat de delegatie nadrukkelijk afstand neemt van het gedachtengoed van Brinkman.
Volgens het Arubaanse delegatielid van de partij RED, Rudy Lampe, heeft Brinkman de Arubaanse delegatie beledigd door te zeggen dat deze parlementariėrs zich laten misbruiken door de Arubaanse minister van Justitie "en leugenaar" Rudy Croes.
Geert Wilders vindt het ongelooflijk dat de Nederlandse commissie zo met een van haar leden omgaat. Parlementariėrs van Nederland, de Nederlandse Antillen en Aruba komen elk half jaar samen in het POK. Wilders vindt dat dit overlegorgaan direct moet worden opgeheven.
In NOVA reageren Hero Brinkman en Willibrord van Beek.
Bekijk ook uitspraken van Hero Brinkman bij FOX News (YouTube, 8 januari 2009)
Ja! Wow, is wel een heel mooi meisje . .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef mrBhimself het volgende:
Ene Amy Gumenick kruipt in de huid van Natalee Holloway. De Amerikaanse speelt de hoofdrol in een tv-film over de vermissing van de Amerikaanse blondine.
The Natalee Holloway Story (imdb) gaat over de zoektocht van Beth naar wat er precies met haar dochter is gebeurd. Dat meldde De Telegraaf. Klik HIER voor meer informatie.
er zijn wel tien meisjes die op natalee lijken ik geloof dat het allemaal clonen zijn tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:14 schreef bolsena het volgende:
[..]
Guido is in Nederland verhoord neem ik aan?
Dan is de kans klein dat die proces-verbalen op internet verschijnen, tenzij iemand die daar inzage in heeft gehad (Guido zelf dus) ze op het net zet. Ik acht de kans niet groot dat we ze te zien zullen krijgen.
Ik acht de kans ook klein dat Natalee is weggelopen. Joran kan meer weten maar ik acht de kans even groot dat Natalee gewoon naar het hotel is gekomen en daar is overleden aan een overdosis, om maar eens iets te noemen.
Als ik dan toch een scenario moet kiezen, kies ik denk ik eerder voor dat (overdosis)scenario dan voor een "ongeluk" of misdrijf op het strand.
Of we er ooit achter zullen komen, is echter maar de vraag. Maar er zijn te veel dingen en geruchten om aan andere scenario's zomaar voorbij te gaan.
Zo zou Natalee nooit in het hotel zijn aangekomen volgens de kenners, maar er zouden ook securitybeelden zijn waarop midden in die nacht wel degelijk een paar meiden op staan die verdacht veel op Natalee en Ruth (of was het Frances) lijken en die aan de ouders zijn getoond (Dave twijfelde of het Natalee was, wist dus niet zeker dat ze het niet was). De meid die op N leek had zelfs (bijna?) dezelfde kleren aan als N die middag.
Ik vind dat soort kleine dingetjes te toevallig om zomaar aan voorbij te gaan.
Maar die video is vast ook geconfisceerd, ik heb hem althans nooit gezien.
En wie weet heeft Guido er toch mee te maken. Het kan allemaal nog.
Denk het niet hoor Duikkie! De meeste mensen wisten al lang voor de verklaring van Hans Mos dat Joran de enige verdachte is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:59 schreef duikkie het volgende:
[..]
iemand die ooit geloofd dat JORAN , deepak en satisch los van de verdwijning van natalee komen ???
zolang geen oplossing worden deze jongens tot hun dood achtervolgt !!!
Thats my favorite picture of Natalee! Thank You Bastibroquote:
Via Bol en ik heb hem bij de V&D gehaald voor EUR 9.99quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:28 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik verwacht overigens dat die film, net als de docu van Renee Gielen (waar is die te verkrijgen of te bekijken overigens?) geen kaskraker wordt, maar het zal weer genoeg voor Beth opleveren.
Eensch en dat geldt tevens ook voor de andere geldwolven in deze zaakquote:Wat een schandaal, bewust geld willen verdienen aan de verdwijning van je eigen dochter.
Een overtuigende liefhebbende moeder.
OK, bedankt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik heb hem bij de V&D gehaald voor EUR 9.99
ik koop uit principe geen enkel boek of film van deze zaak, ik hou er niet van dat er verdient wordt aan dit soort van uitbuiting, mocht natalee holloway ooit een biografie schrijven dan zou ik het overwegenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:18 schreef yyentle het volgende:
[..]
OK, bedankt.
Gewoon bij V&D dus.![]()
Ik ga er achteraan want ik ben benieuwd geworden.
Jezus bassie, hoe vaker jij die kop in breedbeeld op m'n scherm plempt hoe meer ik er van overtuigd raak dat ze inderdaad die nose-job zou krijgen na haar vakantie op Arubaquote:
Ja, inderdaad, wel een erg mooi meisje. Veel knapper dan Natalee zelf. Ze had beter die vriendin van Natalee kunnen spelen (Madison) want die is ook wat knapper dan N zelf.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:10 schreef bastibro het volgende:
[..]
Ja! Wow, is wel een heel mooi meisje . .
Ach Aruba zal het allemaal wel overleven yyentle, ze hebben voordat de kredietcrisis begon extra budgetten voor promotie gereserveerd en dat zou nadat de wereldeconomie weer aantrekt, best wel eens extra goed voor het happy island kunnen uitpakken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:28 schreef yyentle het volgende:
Er zijn nog allerlei verdachte omstandigheden die naar VanderSloot wijzen, maar als er niets te bewijzen is, houdt het op. Het onderzoek is door Beth Holloway en VanderSloot belemmerd in het begin: geen reden om daar een heel eiland de dupe van te laten worden.![]()
Maar dat zal ook niet lukken. Ik heb begrepen dat er allerlei nieuwe vluchten naar andere bestemmingen zijn gestart. Overigens zijn de iets intelligentere Amerikanen al afgehaakt: de rest volgt vanzelf.![]()
Exact, ik had de twijfelachtige rol van Beth niet beter kunnen omschrijven.quote:Beth Holloway zal altijd wel blijven doorgaan met roepen en aandacht vragen. Het is wel duidelijk dat Beth er niet voor terugdeinst te beschuldigen wie zij wil (desnoods een heel eiland) zolang de kassa maar blijft rinkelen en zij in de spotlights kan staan. Om diezelfde reden zal ze toen wel informatie hebben achtergehouden en nu meewerken aan een film, terwijl het onderzoek nog bezig is.![]()
Het ligt er dik bovenop dat Beth geld en aandacht, vanaf het moment dat ze wist dat Natalee niet meer leefde, prefereerde boven de oplossing van de zaak.
Ik verwacht overigens dat die film, net als de docu van Renee Gielen (waar is die te verkrijgen of te bekijken overigens?) geen kaskraker wordt, maar het zal weer genoeg voor Beth opleveren.
Wat een schandaal, bewust geld willen verdienen aan de verdwijning van je eigen dochter.
Een overtuigende liefhebbende moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |