abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64826071
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef yyentle het volgende:
Je hebt gelijk JoBuster. Hans Mos zegt het helemaal niet.
Zie je wel yyentle, laten we maar aannemen dat 555 die verdraaide quotes "per ongeluk" hier heeft gepost
quote:
Wat praat die Hans Mos droog. Je ligt dubbel als je er naar luistert.
Volgens mij heeft ie over de feestdagen geoefend op z'n speechje, maar inderdaad droog is het wel.
quote:
Hij is wel iedereen (inclusief Beth Holloway die zelf mensen heeft geinterviewd en daarna niets meer heeft gezegd over die Fisherman's hut terwijl er geen kooi weg was) spuugzat geloof ik.
Kijk leugenachtige Beth, scientology Greta en dimwit Nancy hebben de aanval op Aruba, het OM en Hans persoonlijk geopend.
Doe daar bovenop de rest van de pers en een stelletje mediums, piskijkers, theebladlezers en iedereen begrijpt dat Hans Mos het een beetje gehad heeft met die lui.
Desalniettemin adresseerde hij ze allemaal respectvol in de persconferentie.
quote:
Geen wonder dat hij geen contact met haar opneemt.
Dat is z'n werk ook helemaal niet, zeker niet als Beth informatie achterhoudt, liegt en via haar advocaat het OM en Hans Mos zwartmaakt.
I stand with the happy Island.
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:11:18 #252
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64826660
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef duikkie het volgende:

[..]

hier zie je dus dat iemand het persoonlijke niet van het zakelijk kan scheiden, hebben ze wel meer last van op aruba

natuurlijk kan hans mos beth wel uitspugen , maar het is zijn job om ook de familie hierin te betrekken
Mos moet zich tot de feiten beperken en geen persoonlijke agitatie!

Wat hij verteld over die getuige dat slaat helemaal nergens op, luister maar ns.
pi_64826782
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef bastibro het volgende:
Wat hij verteld over die getuige dat slaat helemaal nergens op, luister maar ns.
Welke getuige bastibro?

ps Nog iets over die belangrijke arrestatie in de Natalee zaak deze week??
pi_64827204
het gaat er niet om hoe iemand zich voordoet tegenover een ander, het is gewoon schade dat je na zoveel geld te hebben gebruikt nog steeds niet tot een eind van een zaak kan komen. je wordt aan alle kanten zoveel mogelijk geholpen, en als je dan je eigen druk maakt over een dromer en hoeveel tijd te daaraan kwijt was. vergeet je een ding. je job is om een zaak tot een einde te brengen, en als je dat niet lukt opzij te stappen
pi_64828074
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef duikkie het volgende:
het gaat er niet om hoe iemand zich voordoet tegenover een ander,
Dat kun je wel stellen.
pi_64828711
Hans Mos zal weg gek zijn haar erin te betrekken, hij kan haar toch niets vertellen?

Gaat ze er meteen zelf op af om mensen interviewen. Intussen houdt ze Mos niet op de hoogte, waardoor er allerlei “misverstanden” ontstaan. Via haar websites en de Amerikaanse media worden vervolgens allerlei mensen weer ongenuanceerd schuldig verklaard.

Hij zal wel gek zijn contact met haar op te nemen. Ik dacht trouwens dat het zijn job is het onderzoek te leiden, niet om Beth op de hoogte te houden.

Moet hij haar serieus nemen als ze de boel in de maling neemt?

De enige persoon waar Hans Mos een goed woord voor had was Peter R: heb je dat bespeurd?
Ik ben het niet met alles wat Peter R. doet eens, maar hij doet onpartijdig onderzoek.

Beth Holloway gedraagt zich vreemd, dat is me inmiddels ook wel duidelijk geworden. Ik begin ook te denken dat die meisjes meer weten, maar niets mochten zeggen.

Iemand die zelden bij de Scared Monkeys post(te) vroeg zich af of Beth Holloway werkelijk wilde dat de zaak werd opgelost. Ik vond het een belachelijke opmerking...... destijds.
pi_64829704
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef yyentle het volgende:
De enige persoon waar Hans Mos een goed woord voor had was Peter R: heb je dat bespeurd?
Ik ben het niet met alles wat Peter R. doet eens, maar hij doet onpartijdig onderzoek.
Inderdaad maar Peterrrr heeft dan ook tijdig zijn resultaten met het OM gedeeld.

Trouwens zie wel het voorbehoud dat Hans Mos maakt, hij heeft vooraf alleen een samenvatting gezien en niet de volledige uitzending en zeker niet de volledige 20 uur waar Patrick coke zat te snuiven en Joran zo stoned als een garnaal was.
quote:
Beth Holloway gedraagt zich vreemd, dat is me inmiddels ook wel duidelijk geworden. Ik begin ook te denken dat die meisjes meer weten, maar niets mochten zeggen.
Dat gaf Mos ook aan in de persco, er is maar heel weinig info uit de USA gekomen en zeker veel minder info dan het OM had willen hebben, conform het verhaal van Dompig eigenlijk in Renee Gielen's documentaire, Natalee, The Unrevealed Timelines.
quote:
Iemand die zelden bij de Scared Monkeys post(te) vroeg zich af of Beth Holloway werkelijk wilde dat de zaak werd opgelost. Ik vond het een belachelijke opmerking...... destijds.
Voortschrijdend inzicht heet dat, volgens mij wist Beth al vanaf juni 2005 dat Natalee dood, weg, in detox of de abortuskliniek was en heeft het HMI-imperium vanaf toen alles in het werk gesteld om zoveel mogelijk geld uit deze zaak te melken.
Nu is de zaak in de publiciteit (en onopgelost) houden de enige manier om nog geld te verdienen.
pi_64830037
en denken jullie dat beth , joran heeft ingehuurd om dit alles mogelijk te maken ??
pi_64830485
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef duikkie het volgende:
en denken jullie dat beth , joran heeft ingehuurd om dit alles mogelijk te maken ??
Dat ligt niet voor de hand, maar dat Natalee verdween zou Beth en met name Jug wel eens heel goed uit hebben kunnen gekomen
pi_64830840
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Dat ligt niet voor de hand, maar dat Natalee verdween zou Beth en met name Jug wel eens heel goed uit hebben kunnen gekomen
al zou het zo zijn , welke reden heeft joran dan om zijn leven zo te laten verpesten, en wat hij zelf graag zo hou , en vele mensen in deze lang duurde zaak te slepen

kortom ik geloof er geen barst van , ik zie wel dat een leidinggevende moeitte heeft met het leiding geven van een team om zo een oplossing voor elkaar te krijgen
pi_64833627
Ik geloof ook niet dat Joran is ingehuurd door Beth en/of Jug. Ik denk wel dat Beth en de groep uit MB meer weten dan ze loslaten. Met name de uitlatingen van Maria Twitty kort na de verdwijning van Natalee zijn voor mij de aanleiding hiervoor.

Knap trouwens dat je op basis van een persconferentie kunt bepalen hoe het gesteld is met de leidinggevende capaciteiten van Hans Mos. Ook een 'ziener' ? Overigens is een hoofdofficier van justitie zelden de operationeel leider van een onderzoek!
--
pi_64833912
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef JoBuster het volgende:
Voortschrijdend inzicht heet dat, volgens mij wist Beth al vanaf juni 2005 dat Natalee dood, weg, in detox of de abortuskliniek was en heeft het HMI-imperium vanaf toen alles in het werk gesteld om zoveel mogelijk geld uit deze zaak te melken.
Maar aan welk van deze door jou genoemde scenario's denk jij dan het eerst?
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef yyentle het volgende:

En jij, yyentle, waar denk jij dan aan en waarom?
En wanneer en hoe is die omslag in je denken over deze zaak gekomen?
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_64833985
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef mrBhimself het volgende:
Ik denk wel dat Beth en de groep uit MB meer weten dan ze loslaten. Met name de uitlatingen van Maria Twitty kort na de verdwijning van Natalee zijn voor mij de aanleiding hiervoor.
Zeker weten denk ik dat ook.

Welke uitlatingen van Marcia precies bedoel je trouwens ookweer?
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_64835157
Met name de uitlating "If this gets out, we all go down; including Natalee" was erg vreemd. Daarnaast uiteraard het 'protectionistisch;' gedrag t.o.v. de MB groep en het gerucht dat zij alle foto's die gemaakt zijn gedurende de trip 'in beslag genomen' heeft.

Of dat laatste waar is, is niet te bewijzen, maar het is wel vreemd dat er slechts een tweetal foto's zijn van Natalee tijdens de trip.
--
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:11:36 #265
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64835403
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef mrBhimself het volgende:
Met name de uitlating "If this gets out, we all go down; including Natalee" was erg vreemd. Daarnaast uiteraard het 'protectionistisch;' gedrag t.o.v. de MB groep en het gerucht dat zij alle foto's die gemaakt zijn gedurende de trip 'in beslag genomen' heeft.

Of dat laatste waar is, is niet te bewijzen, maar het is wel vreemd dat er slechts een tweetal foto's zijn van Natalee tijdens de trip.
Waar kan ik dat terugvinden mrB(transcript, video)?

Het is idd vreemd dat er maar zo`n 3 of 4 foto`s zijn.
pi_64835638
quote:
Met name de uitlating "If this gets out, we all go down; including Natalee" was erg vreemd.
Oja, die opmerking bedoelde ik.
quote:
Daarnaast uiteraard het 'protectionistisch;' gedrag t.o.v. de MB groep en het gerucht dat zij alle foto's die gemaakt zijn gedurende de trip 'in beslag genomen' heeft.

Ik googlede net nog even op Marcia Twitty en kwam deze pagina tegen.

http://www.hyscience.com/archives/2005/11/harrytho_1111_a.php

Another reader (permission to identify, not yet provided), wrote to say that there are 2 things that have been repeated on the internet that he/she would like to know if there is evidence that they are more than rumors, and is there any verification of the truth (or lack thereof) concerning either of these?

1. That Marcia Twitty confiscated all the cameras, photos, and cell phones from the kids (& chaperones?) as soon as they arrived home.

2. That an attorney was hired for one or both of the Twitty boys upon their arrival back home.

In response to these questions, I offer that it is my understanding that both of the above comments are true.

As I understand, not long after arrival, Marcia Twitty did collect all the cameras and photos taken while the group was on their trip to Aruba. At the time, it was my understanding that the Twittys were assisting in the FBI portion of the investigation in Mountain Brook, AL.

Secondly, it has been mentioned that Thomas Twitty, not Hunter Twitty, was provided a lawyer. As I researched the case, it appeared that the lawyer was someone close to the family, if not a blood relative. Accordingly, I would not read to much into this.

If you are asking if I know for certain that these events happened, I cannot say with 100% certainty. Only the FBI would have that information. However, from the early posts of the those from Mountain Brook, AL, these two issues were quite popular and caused considerable concern. I welcome input from the readership on this, and as always, have no problem being corrected by concrete information, if I am in error.

En iets verderop dit:

Those early posts would tell you a lot and may be where it was posted about certain people "lawyering up."

The MB posters felt comfortable saying that the cameras and cell phones were "comfiscated" by the mother of the twins...( )...

The rumor (that an attorney had been retained) about one of the twins came out almost immediately. During the first two weeks, people were honest. They just said what was the truth, they had nothing to hide.

Ik vind het intrigerend, die begindagen van de verdwijning.
Wie weet vertelden de MB-studenten de eerste dagen inderdaad de waarheid en werden ze niet snel daarna tot de orde geroepen door Marcia die een gerenommeerd PR-figuur is (erg handig).
Ik moet nog/toch steeds aan die "verspreking" (?) van Francis Ellen Byrd denken. ("Let's just say that I saw her there".)

En de geruchten m.b.t. Marcia en Thomas zijn ook intrigerend, to say the least. Thomas zou volgens de geruchten al een advocaat hebben toegewezen gekregen nog voordat Natalee als vermist was opgegeven? (al op veel sites vermeld, dus ik geef geen links hiervan)

Maar inderdaad, wat je zegt mrBhimself, niets is te bewijzen. Je vraagt je alleen af welke doofpot groter is, die van Aruba of die van Alabama.

Nu moet ik weer slapen, ik heb veel te weinig tijd om de zaak te volgen de laatste tijd.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:51:42 #267
207372 bastibro
I`ll get there
pi_64836508
Ja ach, die Harry lult ook maar wat uit zijn nek.
Hij is al zo`n 20 keer van verhaal veranderd
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 01:30:33 #268
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_64837311
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:11 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Check Mos z'n persconferentie dan hoor je vanzelf wat hij gezegd heeft.
hij laadt niet bij mij
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_64838692
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef bolsena het volgende:

[..]

Oja, die opmerking bedoelde ik.
[..]

Ik googlede net nog even op Marcia Twitty en kwam deze pagina tegen.

http://www.hyscience.com/archives/2005/11/harrytho_1111_a.php

Another reader (permission to identify, not yet provided), wrote to say that there are 2 things that have been repeated on the internet that he/she would like to know if there is evidence that they are more than rumors, and is there any verification of the truth (or lack thereof) concerning either of these?

1. That Marcia Twitty confiscated all the cameras, photos, and cell phones from the kids (& chaperones?) as soon as they arrived home.

2. That an attorney was hired for one or both of the Twitty boys upon their arrival back home.

In response to these questions, I offer that it is my understanding that both of the above comments are true.

As I understand, not long after arrival, Marcia Twitty did collect all the cameras and photos taken while the group was on their trip to Aruba. At the time, it was my understanding that the Twittys were assisting in the FBI portion of the investigation in Mountain Brook, AL.

Secondly, it has been mentioned that Thomas Twitty, not Hunter Twitty, was provided a lawyer. As I researched the case, it appeared that the lawyer was someone close to the family, if not a blood relative. Accordingly, I would not read to much into this.

If you are asking if I know for certain that these events happened, I cannot say with 100% certainty. Only the FBI would have that information. However, from the early posts of the those from Mountain Brook, AL, these two issues were quite popular and caused considerable concern. I welcome input from the readership on this, and as always, have no problem being corrected by concrete information, if I am in error.

En iets verderop dit:

Those early posts would tell you a lot and may be where it was posted about certain people "lawyering up."

The MB posters felt comfortable saying that the cameras and cell phones were "comfiscated" by the mother of the twins...( )...

The rumor (that an attorney had been retained) about one of the twins came out almost immediately. During the first two weeks, people were honest. They just said what was the truth, they had nothing to hide.

Ik vind het intrigerend, die begindagen van de verdwijning.
Wie weet vertelden de MB-studenten de eerste dagen inderdaad de waarheid en werden ze niet snel daarna tot de orde geroepen door Marcia die een gerenommeerd PR-figuur is (erg handig).
Ik moet nog/toch steeds aan die "verspreking" (?) van Francis Ellen Byrd denken. ("Let's just say that I saw her there".)

En de geruchten m.b.t. Marcia en Thomas zijn ook intrigerend, to say the least. Thomas zou volgens de geruchten al een advocaat hebben toegewezen gekregen nog voordat Natalee als vermist was opgegeven? (al op veel sites vermeld, dus ik geef geen links hiervan)

Maar inderdaad, wat je zegt mrBhimself, niets is te bewijzen. Je vraagt je alleen af welke doofpot groter is, die van Aruba of die van Alabama.

Nu moet ik weer slapen, ik heb veel te weinig tijd om de zaak te volgen de laatste tijd.

lijkt wel een militaire operatie, daar worden ook alle film rolletjes ingenomen, en bij ontwikkeling zijn ze opeens allemaal mislukt

ach de foto's zullen wel laten zien dat het een groot feest was, en in dat opzicht zijn die americanen nogal dubbel.
geloof nooit dat er op die foto's iets staat over de verdwijning van natalee, misschien wel hoe de groep zich gedroeg op aruba, als wilde losgelaten beesten.
maar dan nog is het geen rede om maar een meisje te laten vermissen
joran was samen met de kalpoe's die natalee meenomen, en daarna was ze verdwenen, als joran en de broers nu niet zo hadden gelogen, zou sommige senario's best gekund hebben. maar in de begin fase had nog niemand weet van dat deze zaak zo groot zou worden. dat is wel gekomen door joran/paul/politie/ vriendjespolitiek,kalpoe's en advocaten. met hun zwijgen en liegen.

kortom het is raar dat je alle foto's afsta, maar ik denk dat er inderdaad alleen maar een wild feest op te zien is en dat natalee niet heilig was, maar ik geloof dat dat beeld alleen leeft bij vrome americanen hoor.
pi_64838724
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef mrBhimself het volgende:
Ik geloof ook niet dat Joran is ingehuurd door Beth en/of Jug. Ik denk wel dat Beth en de groep uit MB meer weten dan ze loslaten. Met name de uitlatingen van Maria Twitty kort na de verdwijning van Natalee zijn voor mij de aanleiding hiervoor.

Knap trouwens dat je op basis van een persconferentie kunt bepalen hoe het gesteld is met de leidinggevende capaciteiten van Hans Mos. Ook een 'ziener' ? Overigens is een hoofdofficier van justitie zelden de operationeel leider van een onderzoek!
hans mos is een geplaagd man, het is niet zozeer deze persconferentie waarbij je kan afleiden dat het wel meevalt met de capaciteiten , maar ik zie iemand die een onderzoek die niet tot een einde kan worden gebracht, telkens komt wel weer iets. waardoor hans mos met bek vol tanden sta.
eerst wordt de zaak gesloten 1 maand later komt peter r de vries dan weer voor onbepaalde tijd open , nu dit jaar weer . kortom ik vindt het geen sterk opsteden zo van nu gaan we de zaak eens goed aanpakken zodat het afgelopen is als we geen juridisch bewijs erbij krijgen. het onderzoek lijkt meer op een roddelblad
pi_64838928
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 05:30 schreef duikkie het volgende:
hans mos is een geplaagd man, het is niet zozeer deze persconferentie waarbij je kan afleiden dat het wel meevalt met de capaciteiten , maar ik zie iemand die een onderzoek die niet tot een einde kan worden gebracht, telkens komt wel weer iets. waardoor hans mos met bek vol tanden sta.
Ik zie in Mos meer iemand die roeit met de (weinige) riemen die hij heeft en niet zozeer iemand met te weinig capaciteiten voor de job. Hij wordt tegengewerkt vanuit zowel Arubaanse als uit Amerikaanse kant dus het zal niet makkelijk voor hem zijn (geweest).

En om op je vorige post terug te komen, je stelt dat de zaak zo zijn beloop heeft gekregen doordat de verdachten inderdaad in de beginfase al zo hebben gelogen en gedraaid wat wel verdacht is. Maar de beslissingen en gedragingen vanuit Alabama zijn nou eenmaal ook verdacht, vind ik zelf. Je kunt er geen sluitende conclusies aan verbinden maar je kunt wel zo je bedenkingen hebben bij wat de familie en vrienden wel aan het grote publiek wilden laten weten m.b.t. de tragedie. Voeg daarbij de geruchten en bekende feiten en voilá, je hebt meer dan een eventueel scenario m.i.
pi_64839710
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 07:02 schreef bolsena het volgende:

[..]

Ik zie in Mos meer iemand die roeit met de (weinige) riemen die hij heeft en niet zozeer iemand met te weinig capaciteiten voor de job. Hij wordt tegengewerkt vanuit zowel Arubaanse als uit Amerikaanse kant dus het zal niet makkelijk voor hem zijn (geweest).

over weinig riemen heb ik telkens anders gehoort daar zou het juist niet aan hebben gelegen, dan blijven er niet veel andere opties over. kortom niet iedereen te vriend willen houden wat ze nu wel doen. geen goede aanwijzingen dan gewoon eerlijk zijn : we zien de mogelijkheid tot vervolging niet meer tot de mogelijkheden. sluiten die zaak en pas openen als er meer dan vage geruchten zijn. dat is leiding geven.

nu klagen over dat het zoveel geld heeft gekost en geen resultaten is in mijn ogen gewoon niet de capaciteit hebben, maar misschien zie ik het te simpel. sluiten die zaak en geef andere mensen maar een kans om te komen met bewijs wat juridisch houdt , dus geen vage verklaringen geen verborgen camera enz,enz
pi_64840297
Hier kan je zien dat de jongste vd sloot al aan het jagen is en met een mes rondloopt

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_64846561
Wilders' makker Hero is nu ook publiekelijk door de rest van de nederlandse delegatie uitgekotst.

Daarnaast gaan de Arubanen Hero wel in het zonnetje zetten tijdens carnaval:

Kruimeldiefje Hero, Aruba's officiele carnavals-mascotte voor 2009
pi_64846863
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:15 schreef JoBuster het volgende:
Wilders' makker Hero is nu ook publiekelijk door de rest van de nederlandse delegatie uitgekotst.

Daarnaast gaan de Arubanen Hero wel in het zonnetje zetten tijdens carnaval:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kruimeldiefje Hero, Aruba's officiele carnavals-mascotte voor 2009
dat is het partijblad van de MEP geloof ik.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')