Daarom heet het ook 'vriendin' en geen 'vrouw', dan wil ik dit gezeik niet dus. Nu kan ik het nog verdragen, dus ik zie wel verder, volgende week weer een kans.quote:
*knak*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Ook fijn.. ik blijf ook eens langer in mijn bed liggen.. heb ik blijkbaar helemaal verkeerd gelegen. Mijn rechterschouderblad doet niet fijn.. zelfs mijn broek naar beneden doen lukt me alleen met veel pijn en moeite..![]()
Wie maakt me los?
vervelend allemaalquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
2 elegante blonde vrouwen komen bijna naast me wonen
Vertel dat je vriendin maar nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
2 elegante blonde vrouwen komen bijna naast me wonen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Hm, die gaat dus niet mee..chagrijnig en jaloers ding... dan heeft ze nog heel wat te leren dus.
AU!quote:
*Checkt*quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:44 schreef BrandX het volgende:
Zo, ik heb even mijn fobo geupdate met 35+ sabbaticalbergfoto's van afgelopen zomer
neuken heet dat gewoon hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
AU!
Niet zo.. ik wilde een liefdevolle massage
quote:
't Blijft mijn geheimpjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel dat je vriendin maar niet
ehhh.. dat komt daarna wel weer. Eerst eens zorgen dat ik mezelf pijnloos recht krijg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuken heet dat gewoon hoor.
Baal wel een beetje, ze zegt altijd 'die ken ik helemaal niet'.. verklaarbaar als je dan niet op een uitnodiging ingaat. en voor alles is wel een smoesje of tegenargument te bedenken. Tja, het blijft een Indonesische zie je wel.quote:
laat dat maar aan de man overquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh.. dat komt daarna wel weer. Eerst eens zorgen dat ik mezelf pijnloos recht krijg.
Dan neem je haar toch gewoon mee, moet ze maar niet zo lopen te zeiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baal wel een beetje, ze zegt altijd 'die ken ik helemaal niet'.. verklaarbaar als je dan niet op een uitnodiging ingaat. en voor alles is wel een smoesje of tegenargument te bedenken. Tja, het blijft een Indonesische zie je wel.
Laat je iig niet weerhouden om het gewoon leuk te hebben!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baal wel een beetje, ze zegt altijd 'die ken ik helemaal niet'.. verklaarbaar als je dan niet op een uitnodiging ingaat. en voor alles is wel een smoesje of tegenargument te bedenken. Tja, het blijft een Indonesische zie je wel.
Ik denk dat hij het hier over heeft.quote:
tegen wil en dank... nee dank je.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je haar toch gewoon mee, moet ze maar niet zo lopen te zeiken.
quote:
Nog niet, schijnt wel wat spannender te worden.. maar ach..quote:
Mjah, dat doe ik dan maar inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat je iig niet weerhouden om het gewoon leuk te hebben!
jeps... onder anderequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het hier over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |