Wel knap dat het kan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan past mijn internet zich aan aan Fok vermoed ik.
Tja, als Danny 1.5 dag weg is, dan werkt het wel zonder problemen... dus het lijkt me duidelijk waar het fout gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
Database die vaak op zijn gat gaat. Hell knows why.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo, weer een plekje vrij voor wat studenten
handig vd creme bruleequote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
Dat soldeerstation werkt echt als een trein. Opwarmtijd is echt niets. Hetelucht is binnen een paar sec op 300 graden
Geil, kan ik ook mooi flamberen
wie zou het emailadres get@live.com hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:59 schreef DaMart het volgende:
Ik wil nu MSN op mijn laptop installeren... aparte URL voor een messenger...
get.live.com.
OOK!quote:
BXquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:02 schreef BrandX het volgende:
ben nog errug slaperig, snel mijn DE black naar binnen gieten
jij flambeert alleen als je geil bentquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:02 schreef Pheno het volgende:
Dat soldeerstation werkt echt als een trein. Opwarmtijd is echt niets. Hetelucht is binnen een paar sec op 300 graden
Geil, kan ik ook mooi flamberen
Jij als je frigide bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij flambeert alleen als je geil bent
gatver, vriesbrood.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
Brood nog niet ontdooit. En ik verrek het om het in de magnetron te doen
Nee, al is het nu buiten wel onder het vriespunt.quote:
Daarom wacht ik ook dat het wel ontdooit is. Magnetron brood is nog net wat ranziger.quote:
Yeah right, alsof het ooit zo koud zal worden in Nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al is het nu buiten wel onder het vriespunt.
ieuw... gemagnetront vriesbroodquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook dat het wel ontdooit is. Magnetron brood is nog net wat ranziger.
Sorry. Je kunt zelfs nu schaatsen. En in een wak flikkerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Yeah right, alsof het ooit zo koud zal worden in Nederland.
het kan erger, ik zit geroosterd oud brood te eten terwijl de bakker 2 minuten lopen isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ieuw... gemagnetront vriesbrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |