KOmt allemaal door de kredietcrisisquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog niet, schijnt wel wat spannender te worden.. maar ach..
Supervulkaan: Activiteit onder Yellowstone neemt toe
wat een activiteit, ik moet nog uit bed komenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
De kapper heeft pas om half 2 tijd. Dus maar even wat boodschappen gehaald die ik gisteren vergeten ben, en over 20 minuten terug. Intussen was ophangen in de droger doen
Snel doen dan, niet te lang blijven liggen, dat wordt meteen afgestraftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een activiteit, ik moet nog uit bed komen
ik lig zo lekkerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Snel doen dan, niet te lang blijven liggen, dat wordt meteen afgestraft
ik lig zo lekkerquote:
before en after picsquote:
dat had ik ook gedaan, wat blijkt je onbeperkte data limiet geldt niet als je je foon als modem gebruikt maw je betaalt je scheelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:31 schreef DaMart het volgende:
Tof, ik heb de laptop nu zo ver dat hij via mijn mobiel verbinding kan maken met internet... leuk voor in de trein![]()
.
*me stopt snel netwerkkabel weer in laptop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik ook gedaan, wat blijkt je onbeperkte data limiet geldt niet als je je foon als modem gebruikt maw je betaalt je scheel
vodafonequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
*me stopt snel netwerkkabel weer in laptop.
Welke telefoonaanbieder heb je?
Dan maar niet internetten in de treinquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
vodafone
maar ook telfrot en orange en kpn hanteren die regel om zo hun andere, veel duurder, alternatief aan te bieden
Het staat gewoon in hun voorwaarden, op deze wijze de internetverbinding gebruiken valt namelijk niet binnen de fair use policyquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
vodafone
maar ook telfrot en orange en kpn hanteren die regel om zo hun andere, veel duurder, alternatief aan te bieden
Hey lieverdquote:
llquote:
ja maar gewoon op de foonquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan maar niet internetten in de trein.
PeZuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ll![]()
fles![]()
[..]
ja maar gewoon op de foon
Dan heb je de verkeerde provider. Ik hang m dagelijks aan mijn desktop, maar ik betaal niks extra's bij T-mobile.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had ik ook gedaan, wat blijkt je onbeperkte data limiet geldt niet als je je foon als modem gebruikt maw je betaalt je scheel
Ja ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |