JAJAquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik zit Net 5 te kijken, maar af en toe is er reclame und so ...
Hahahaha omgquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, een vriendin van me had een keer een horloge wat je kon aantikken. Als je 'm aantikte draaide de wijzers een paar rondjes en stopte ie op een bepaald standje wat je dan vervolgens eigenlijk zou moeten doen. Dus de cijfers 1t/m12 waren allemaal schattige konijntjes in verschillende standjes
.
Wil je geen uitvinder worden, later?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom verkopen ze niet gewoon alles tegelijk::: zoals bijvoorbeeld een soort james bond-achtig horloge waarmee je een straal glibber-middel kan laten spuiten ofzo, of een pan vol groenten-soep waar je geil van word
Joah!quote:
Enkel leuke mensenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha omg. Met wat voor mensen ga je om?
jawel, dan kom ik op televisie bij De Beste Idee Van Nedelandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je geen uitvinder worden, later?
Dat zei ik net ook al!!11quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Enkel leuke mensen.
Is een Guess horloge niks voor je?
je komt gewoon iets te kortquote:
En daarna ga je keihard onderuit bij Tien voor Taal?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jawel, dan kom ik op televisie bij De Beste Idee Van Nedeland
Die's wel mooiquote:
Oh ? zijn de vloeren daar dan zo glad ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
En daarna ga je keihard onderuit bij Tien voor Taal?
quote:
Cwl dan kan ik zeggen dat ik op fok forum gesproken heb met de winnaar van Het Beste Idee Van Nederland...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jawel, dan kom ik op televisie bij De Beste Idee Van Nedeland
goede timerquote:
D_A je kan dan meeten met btquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |