Maakt m'n opmerking alleen maar meer debiel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nooit Gymnasium gedaan.
Ik smaak naar appeltjes hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking bijt in BK.
Heeje smaakt naar BLOED.
Haha, dus dan ben je én lelijk én dom!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef MouzurX het volgende:
Vreemde shit.
Bij ons kon je na jaar 2 met een 7+ gemiddeld naar vwo.
Sowieso gymnasium, dan voelen ze zich 10 keer beter dan de atheneum omdat ze 2 taaltjes erbij hebben.
Jij bent Big Bob van de ''Cock sandwich''quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ben degene die de bevelen gaat geven aapof denk je dat heel het leger op mbo en lager draait? Denk dat er meer HBO'ers en universitair geschoolde mensen bij defensie draaien dan bij het gemiddelde bedrijf dat in de AEX staat :")
Hmhm, bij ons ook. Ik zat in 1havo/vwo 2havo/vwo en toen met een 7,8 gemiddeld naar 3vwo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vreemde shit.
Bij ons kon je na jaar 2 met een 7+ gemiddeld naar vwo.
Sowieso gymnasium, dan voelen ze zich 10 keer beter dan de atheneum omdat ze 2 taaltjes erbij hebben.
Hahaha, topgrap!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
En toen was je aan het eind van je Latijn?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent Big Bob van de ''Cock sandwich''
Tuurlijk, maar ik maak geen snot-eieren heurquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
kan je ze dan un keertje voor mij bakken ?
Big "Soapie" Bobquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
Tuurlijk jongen, ga jij me maar vertellen welk papiertje er in de kast ligt hierquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent zelf al een snotjong.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik maak geen snot-eieren heur
Met een 6 gemiddeld naar havoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, bij ons ook. Ik zat in 1havo/vwo 2havo/vwo en toen met een 7,8 gemiddeld naar 3vwo.
Snap je het fopje wel of niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, ga jij me maar vertellen welk papiertje er in de kast ligt hier
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, ga jij me maar vertellen welk papiertje er in de kast ligt hier
Vandaar dat iedereen in het begin dacht dat ze een man wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:51 schreef gers het volgende:
OWJA GEHEIMPJE
4EBE HAAT HET OM TE WINKELEN NAAR SCHOENEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |