Ja nee lekker is dat als lapo-er.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Seam het volgende:
Mensen ik ga lekker in bad![]()
Veel plezier nog !
MoveYourAssquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef Treezz het volgende:
wat komt hier na ? om 22.00
Nu blijf ik ook nog evenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja nee lekker is dat als lapo-er.
Oh je hebt hem toch geopend
Badderze
Smoesjes, je kunt gewoon niet zonder me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Nu blijf ik ook nog even
Als opener kun je niet meteen weggaan
Met Rudy ?quote:
Little Boots bij MYA?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wouw, gewoon op den Nederlandsche radio
+
De eerste 2 van het volgend uur:![]()
Joah.quote:
I'm not an addictquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Smoesjes, je kunt gewoon niet zonder me.
That's a lie.quote:
Hipquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om dit topic op te leuken:
[ afbeelding ]
Ilsequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze manier kan ik dat mannetje erg waarderenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Gewoon overgaan op Het is een nacht.![]()
![]()
![]()
![]()
Roel THE MANNNN iedere dag bij Ekstra Weekend graag, dank u.
Guus is groot fan van Bruce, dus om nou te zeggen dat het toeval is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Guus Meeuwis of Bruce...
Ik moet ze wel gelijk geven dat het er wel erg op leek!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent net een vrouw zoveel lul je
Mag dat van de DWDDquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef valing het volgende:
Kunnen ze v Velzen niet als Sidekick aannemen
Dit dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
dit is weer een memorabele EkstraWeekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank heren voor dit heerlijke stuk prachtiradio
Ik zat vanmiddag nog een stukje van de Paul de Leeuw DVD box te kijken, daar zat Ilse ook tussen met d'r eerste tv-optreden. Was al helemaal vergeten hoe dat toen ging. Maar toen presenteerde Winston Moeilijkeachternaam de aflevering mee en zat Paul ze steeds te koppelen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een goede combinatie jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef valing het volgende:
Kunnen ze v Velzen niet als Sidekick aannemen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog een stukje van de Paul de Leeuw DVD box te kijken, daar zat Ilse ook tussen met d'r eerste tv-optreden. Was al helemaal vergeten hoe dat toen ging. Maar toen presenteerde Winston Moeilijkeachternaam de aflevering mee en zat Paul ze steeds te koppelen.
mmmquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omdat Van Velzen geen lekker wijf is.
[ afbeelding ]
Ik sluit me hier volledig bij aan. Naadloos.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
dit is weer een memorabele EkstraWeekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank heren voor dit heerlijke stuk prachtiradio
Doe mij ook eentje als je wil.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Timo20 het volgende:
het bier vliegt bijna over m`n toetsenbord
winston gestanovicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog een stukje van de Paul de Leeuw DVD box te kijken, daar zat Ilse ook tussen met d'r eerste tv-optreden. Was al helemaal vergeten hoe dat toen ging. Maar toen presenteerde Winston Moeilijkeachternaam de aflevering mee en zat Paul ze steeds te koppelen.
* Timo20 geeft een pilsjequote:
Paul zat er met een of ander boekje in z'n handen en Winston lachtte lief naar d'r nadat ze een stukje had gezongen en toen bladerde Paul door z'n boekje en zei hardop "...Oh God, wat te doen als twee mensen verliefd worden.... Ga op een andere bank zitten.." En toen ging ie op de andere bank zitten en zaten Ilse en Winston heel schaapachtig te kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Gelukkig is dat niet gelukt dan
.
quote:
Ik vind dat het tijd is voor de nieuwe Muse plaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jein plaats van
?
Jatoch jatoch?
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Paul zat er met een of ander boekje in z'n handen en Winston lachtte lief naar d'r nadat ze een stukje had gezongen en toen bladerde Paul door z'n boekje en zei hardop "...Oh God, wat te doen als twee mensen verliefd worden.... Ga op een andere bank zitten.." En toen ging ie op de andere bank zitten en zaten Ilse en Winston heel schaapachtig te kijken.![]()
Even 3 uur kwaliteitsprogramma, dan gaan we weer verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Kunnen ze niet nog drie uur doorgaan? heb toch genoeg bier koud staan
Helaasch....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Damn niet de broodrooster gewonnen.
Over 3 uur gaan ze weer loossssssss. Freaknachtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Kunnen ze niet nog drie uur doorgaan? heb toch genoeg bier koud staan
Nooit wat van gehoord...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
Hebben jullie hier al ene 'JeroenHeijdemans' rond zien wandelen? Volgens geruchten heeft ie hier topics over dat ie DJ's zoekt.
Tot laterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Seam het volgende:
Over drie uur ben ik weer zeker van de partij![]()
Maar nu duik ik wel mijn bad in
Veel plezier dadelijk met MOVEyourass
Ja, die was vandeweek aan het spammen voor zn eigen stationnetje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Feivel1 het volgende:
Hebben jullie hier al ene 'JeroenHeijdemans' rond zien wandelen? Volgens geruchten heeft ie hier topics over dat ie DJ's zoekt.
Niet kut.quote:
Huilt ie alquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen de tv ook even wat aandacht geven.
kwaliteit op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even 3 uur kwaliteitsprogramma, dan gaan we weer verder.
Druk op de rode knopquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen de tv ook even wat aandacht geven.
Kijk eens 2 posts boven jequote:
dat snap ik maar kwaliteit op de vrijdag is not donequote:
quote:
Hij is er gek genoeg voorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Cee het volgende:
Kan Roel even drie uurtjes slapen en dan wakker worden voor de Freaknacht en lekker door pjanoo-en?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Cee het volgende:
Kan Roel even drie uurtjes slapen en dan wakker worden voor de Freaknacht en lekker door pjanoo-en?
quote:22-23
The Killers - Somebody Told Me
MGMT - Kids (Pet Shop Boys remix)
Alphabeat - Boyfriend
A Balladeer - Superman Can't Move His Legs
Fake Blood - Mars
Das Pop - Underground
Elbow - One Day Like This
Little Boots - Meddle
Stereo MC's - Connected
A Balladeer - live in de studio (1)
The Kooks - You Don't Love Me
dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Cee het volgende:
7,7quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ekstra Weekend score , Ladies and Gentlemen please give your votes.
8.0+quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
10+quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef ChatGirl het volgende:
* ChatGirl gaat boterhammen smeren en daarna een poging wagen tot slapen.
Tot later.
Of royaal vroeg, als je de playlist van MYA bekijkt.quote:
8.5quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
8/10quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Douze points!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik mis een alarm!quote:
Avond Kevin! puike platen het eerste uur..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Op deze manier is de plaat iig wel Gerard en Michiel-approved (want PSB).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Zou leuk zijn als Kids een 2e kans krijgt. Man, wat een plaat
Wie weet trekt het ze wel over de streep. Deze remix is vetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef Sirolf het volgende:
Op deze manier is de plaat iig wel Gerard en Michiel-approved (want PSB).
Van hetzelfdequote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh ja, jullie ook nog allemaal de beste wensen voor 2009!
ook zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Van hetzelfde en idem voor Rudy.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Jullie ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Insgelijksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik blijf de Soulwax Nite Version prefereren.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie weet trekt het ze wel over de streep. Deze remix is vet![]()
Vind deze tofferquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik blijf de Soulwax Nite Version prefereren.
Die is niet te overtreffen. Die van de PSB had ik nog niet gehoord, maar is wel voor herhaling vatbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Sersjee het volgende:
Ik blijf de Soulwax Nite Version prefereren.
Ik vond hem erg lekker, maar ken de versie die Sersjee aandroeg niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is niet te overtreffen. Die van de PSB had ik nog niet gehoord, maar is wel voor herhaling vatbaar.
Jullie ook!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vond hem erg lekker, maar ken de versie die Sersjee aandroeg niet.
(edit. lijkt op Mars, maar het is toch echt die Sersjee bedoelt)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vond hem erg lekker, maar ken de versie die Sersjee aandroeg niet.
Neehoor, er zitten nog wel wat fijne plaatjes tussenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt volgens mij tijd dat je een ander radiostation op moet zoeken
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor, er zitten nog wel wat fijne plaatjes tussen.
MARS!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
(edit. lijkt op Mars, maar het is toch echt die Sersjee bedoelt)
edit2: zie Sersjee dus
Heel erg mooie plaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Sirolf het volgende:
a balladeer - Superman Can't Move His Legs
Mooi!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef Sirolf het volgende:
a balladeer - Superman Can't Move His Legs
Mooi!
dan pas?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg mooie plaat
edit:
Timo, zometeen
Little Boots was erg goed bij Jools een tijdje terugquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef Sirolf het volgende:
Later dit uur is 't trouwens niet de eerste keer dat Little Boots op 3FM te horen is... begin december was Stuck On Repeat al te horen bij 3VOOR12Radio.
Sjakie? is Flodder op tv?quote:
Had ik ook gezien idd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Little Boots was erg goed bij Jools een tijdje terug
je kunt er op wachten ook hequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je kunt er op wachten ook he
[ afbeelding ]
MEEEEEEEEEGGGGAAAAAAAAAAAAAAA MARSquote:
wat een naamquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je vind de songtekst niet leuk ?
Tja. Melkweg slaat ook nergens op.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Da's juist het enige wat ik leuk vindquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die van Franz.... man, die is zoooooooo gruwelijk vet!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef Sirolf het volgende:
Het einde van het volgende uur zit trouwens weer een aantal erg goede platen... van Fratellis, Lily Allen en Franz Ferdinand!
Ja das wel waarquote:
Die zijn net de studio uit gelopen... aan de voeten van ene Roel van V.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane wacht op Little Boots
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn net de studio uit gelopen... aan de voeten van ene Roel van V.
De woordgrappen van Gerard en Michiel zijn besmettelijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]de meligheid hier wordt steeds leuker
Da's de Roosmarijn Snoepautomaten-mix. Te beluisteren en met een beetje handigheid ook downloaden van www.antiroos.comquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef JJH het volgende:
PresentV
Wat een genial Mars-versie draaiden ze eerder vanavond zeg, ik lag dubbel
One day like this is behoorlijk 2008, hoor. Vooral Rob heeft 'em afgelopen jaar veel gedraaid, is alleen niet echt wat geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Timo20 het volgende:
Wat...een....track!!! wow![]()
![]()
volgende week megahit? ik zie een Pinkpop optreden incl. megaband aankomen
Dank!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's de Roosmarijn Snoepautomaten-mix. Te beluisteren en met een beetje handigheid ook downloaden van www.antiroos.com
Oepsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef Timo20 het volgende:
brb, ff naar de garage (hebben een klein lek) anders kan ik dalijk dweilen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane wacht op Little Boots
http://antiroos.com/media/db_audio/942.mp3quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dank!
* JJH Gaat handig proberen te zijn
Als je de LaPo bent wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
mag ik zo openen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |