winston gestanovicquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog een stukje van de Paul de Leeuw DVD box te kijken, daar zat Ilse ook tussen met d'r eerste tv-optreden. Was al helemaal vergeten hoe dat toen ging. Maar toen presenteerde Winston Moeilijkeachternaam de aflevering mee en zat Paul ze steeds te koppelen.
* Timo20 geeft een pilsjequote:
Paul zat er met een of ander boekje in z'n handen en Winston lachtte lief naar d'r nadat ze een stukje had gezongen en toen bladerde Paul door z'n boekje en zei hardop "...Oh God, wat te doen als twee mensen verliefd worden.... Ga op een andere bank zitten.." En toen ging ie op de andere bank zitten en zaten Ilse en Winston heel schaapachtig te kijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Gelukkig is dat niet gelukt dan
.
quote:
Ik vind dat het tijd is voor de nieuwe Muse plaatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jein plaats van
?
Jatoch jatoch?
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Paul zat er met een of ander boekje in z'n handen en Winston lachtte lief naar d'r nadat ze een stukje had gezongen en toen bladerde Paul door z'n boekje en zei hardop "...Oh God, wat te doen als twee mensen verliefd worden.... Ga op een andere bank zitten.." En toen ging ie op de andere bank zitten en zaten Ilse en Winston heel schaapachtig te kijken.![]()
Even 3 uur kwaliteitsprogramma, dan gaan we weer verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Kunnen ze niet nog drie uur doorgaan? heb toch genoeg bier koud staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |