Die Oompa Loompa's zijn toch ook gewoon eng? Beetje kleine kinderen laten verdwijnen terwijl ze zich voordoen als kindervriend?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Ladidadida het volgende:
Die oude zijn eng, de nieuwe zijn tof
Willy Wonka?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de OP gelezen en nog geen idee wat het zijn
WTFquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
Hoe voelt dat nou, zulks een gemis in je opvoeding?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
Wij hadden Pippi Långstrumpquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zulks een gemis in je opvoeding?
Ik had ze allebeiquote:
Die had ik ook, én de Oompa Loompa's.quote:
de campingzenderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
Op welke zender is dit, dan zal ik eens kijken of ik wat heb gemist
Moet je de originele kijken, en niet de nieuwe. Als ik deze loempia's zo zie, hoef ik de TV niet aan te zetten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
Je had de OP toch helemaal gelezen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:54 schreef Adelante het volgende:
Nou ja, bijna dan, ik kom verder dan de meeste KLB users.quote:
Het boek was inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef Maeghan het volgende:
Voor iedereen die de nieuwe film niks vindt omdat ie die oude al zo vaak gezien heeft: lees het boek eens. Als je het boek eenmaal gelezen hebt, heb je waarschijnlijk veel meer waardering voor de nieuwe film, die lijkt er namelijk veel meer op.
Tof, My-First-Sony-kabouters...quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef muay-toy het volgende:
Nu is dus op Hier stopte Adelante met lezen!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou ja, bijna dan, ik kom verder dan de meeste KLB users.
Ik heb het boek vaak genoeg gelezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:00 schreef Maeghan het volgende:
Voor iedereen die de nieuwe film niks vindt omdat ie die oude al zo vaak gezien heeft: lees het boek eens. Als je het boek eenmaal gelezen hebt, heb je waarschijnlijk veel meer waardering voor de nieuwe film, die lijkt er namelijk veel meer op. De liedjes van deze film zijn ook gemaakt met de teksten van Roald Dahl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |