Maar dat soort dingen maken je wel wie je bent en hoe je tegenover zoiets staat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat gesprek heeft me wel degelijk geraakt, en daar heb ik veel aan gehad. Maar wat mij betreft is er geen link met scharrel, alleen met (vreemde) mensen in het algemeen.
wat is dit nu nummer 2 of 3 die jij start vandaag ?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef RealZeus het volgende:In één keer het goede topic gevonden:
Tegan?
Onderaan pagina 3 begint het:
[Singles en de feestdagen] Waarin je het leven zelf maakt
Ik geef toch duidelijk aan daar dat het niet om scharrel gaat, maar om mensen/vreemden leren kennen (dat moment)?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef RealZeus het volgende:In één keer het goede topic gevonden:
Tegan?
Onderaan pagina 3 begint het:
[Singles en de feestdagen] Waarin je het leven zelf maakt
Dat wilde Tegan nietquote:
Het begint nu op te vallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het express ja
Dat vind ik ook. Alhoewel sommige boeken schreeuwen gewoon om een film.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar ik ben dan ook van mening dat je dat soort 'onrealistische' verhalen niet moet verfilmen.. Maarja wie ben ik
Nou ik vind van niet, dus het blijft gewoon [Singles SC]quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is dan ook Singles en niet Singles SC.
quote:
Eerst topic verder doorlezen, op pagina 4 staat ook een interessante post van je. Het heeft namelijk wel degelijk met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geef toch duidelijk aan daar dat het niet om scharrel gaat, maar om mensen/vreemden leren kennen (dat moment)?
Indd. Perfume, the story of a murderer bijv.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Alhoewel sommige boeken schreeuwen gewoon om een film.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is dan ook Singles en niet Singles SC.
Welke post bedoel je precies? Ik probeer er nu wel een link in te zien, maar toch vind ik het nog ver gezocht. Maar even over net. Niet denken dat ik jou niet belangrijk vind als ik sommige dingen niet aan elkaar link... Ik zie het gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eerst topic verder doorlezen, op pagina 4 staat ook een interessante post van je. Het heeft namelijk wel degelijk met elkaar te maken.
Goed plan, ik snap er niets meer vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
RZ; stuur haar anders een PM met alle quotes
Moment, je envelopje wordt straks geel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welke post bedoel je precies? Ik probeer er nu wel een link in te zien, maar toch vind ik het nog ver gezocht. Maar even over net. Niet denken dat ik jou niet belangrijk vind als ik sommige dingen niet aan elkaar link... Ik zie het gewoon niet.
Kheb liever een wit envelopje...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moment, je envelopje wordt straks geel.
nu wordt hij buiten de discussie gehoudenquote:
Mánnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu wordt hij buiten de discussie gehouden
Dan breng je toch wat leven in de brouwerij hier.quote:
ow dan zeg je vanzelf over een tijdje:quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gele enveloppen. (Die eerst wit waren...)
U heeft post.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ok, nieuw onderwerp.
Ik kijk deMike & Thomas Show
.
Nee vrouwen zijn alles.quote:
Of ik hou het lekker alleenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow dan zeg je vanzelf over een tijdje:
vrouwen
Vader hier kijkt een muziekprogramma met Daphne Bunskoek en die muziekman van top gogo (die kale) enz. Nu ook Adam Curry (zak) en het gaat nu over Madonna.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ok, nieuw onderwerp.
.
Ik heb iron man gehuurdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ok, nieuw onderwerp.
.
Ik niet. Waar is de Mike & Thomas Show?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ok, nieuw onderwerp.
.
shit wie heeft jou dat geheim verteldquote:
Dat hoeft niemand ons te vertellen, dat heet zelfkennis...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
shit wie heeft jou dat geheim verteld
Nederland 3.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet. Waar is de Mike & Thomas Show?
Eigenlijk wel. Mannen zeuren altijd over vrouwen maar kunnen stiekum helemaal niet zonder ze.quote:
Met als conclusie dat jullie niet zonder ons kunnen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou nog net
* S95Sedan dacht even terug aan de eeuwige discussie over mannen vs vrouwen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:34 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dat hoeft niemand ons te vertellen, dat heet zelfkennis...
Dat was zonder discussie toch al duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Lixi het volgende:
[..]
Met als conclusie dat jullie niet zonder ons kunnen?
Echt mijn gedachten komen niet overeen met wat ik typ. Ik wou eigenlijk vragen. Wat is die show?quote:
Mja, ik zag je probleem ook al niet zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was zonder discussie toch al duidelijk
Kijk dan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt mijn gedachten komen niet overeen met wat ik typ. Ik wou eigenlijk vragen. Wat is die show?
Ik neem gewoon twee vrouwen, als ze mij dan zat zijn hebben ze elkaar nogquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:37 schreef Lixi het volgende:
[..]
Mja, ik zag je probleem ook al niet zo
Inderdaad zonder vrouwen zijn mannen hopeloos.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef Lixi het volgende:
[..]
Met als conclusie dat jullie niet zonder ons kunnen?
En dan maar hopen dat ze elkaar niet de ogen uitkrabbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik neem gewoon twee vrouwen, als ze mij dan zat zijn hebben ze elkaar nog
Wanneer wordt het uitgezonden dan?quote:
En andersom.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad zonder vrouwen zijn mannen hopeloos.
Je moet ze natuurlijk wel africhten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef Lixi het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze elkaar niet de ogen uitkrabben
Haha, en dan schoppen ze jouw de deur uit en dan heb je helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik neem gewoon twee vrouwen, als ze mij dan zat zijn hebben ze elkaar nog
Wat zit jij in het fobo van vencodark te doen??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:38 schreef Lixi het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze elkaar niet de ogen uitkrabben
Dus je neemt mij nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ze natuurlijk wel africhten.![]()
Lurken, net als jij vermoed ik. Problemen mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wat zit jij in het fobo van vencodark te doen??
Wat zit jíj in mijn fobo te doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wij mannen en vrouwen houden elkaar in evenwicht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
En andersom.
We zijn sowieso verloren zonder elkaar.
Nuquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer wordt het uitgezonden dan?
Ik kan me slechtere plekken bedenken om te lurken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 21:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ff checken en pp zag dat het goed zatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat zit jíj in mijn fobo te doen?
Lurken = posten he.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Lixi het volgende:
[..]
Lurken, net als jij vermoed ik. Problemen mee?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ok, nieuw onderwerp.
.
Ik typte en ik wist dat zo'n opmerking zou komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe wil je genomen worden dan?
En ligt eraan of je nog te redden bent
Ja maar ik ben nu naar Charlie and chocolate factory aan het kijken. Maar ik ga vast wel een keer kijken. Volgende keer samen kijken?quote:
Het was inderdaad een schot voor open doelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik typte en ik wist dat zo'n opmerking zou komen![]()
Maar nee, ik ben reddeloos verloren...arme ik...
Tsja...blond hè...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was inderdaad een schot voor open doel
Zo erg is het toch niet. En waarom reddeloos verloren?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik typte en ik wist dat zo'n opmerking zou komen![]()
Maar nee, ik ben reddeloos verloren...arme ik...
Waarom niet...vraag je je dan afquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet. En waarom reddeloos verloren?
Niet zo negatief. Er is altijd hoop.quote:
ja ik ookquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
Ik doelde trouwens op of je nog af te richten was he![]()
Geen idee eigquote:
Mijn posth ad ook al 2 minuten eerder kunnen zijn, maar ik kon me nog net inhoudenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde mij zeggen
Maar ons is beter
Dat heeft hij toch niet gemistquote:
Hou ons niet langer in spanning...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik iets op fok niet kan, wat jullie wel kunnen.En dat vind ik niet eerlijk
?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik iets op fok niet kan, wat jullie wel kunnen.En dat vind ik niet eerlijk
Staand plassen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
Wat kan je dan niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:53 schreef vencodark het volgende:
Licht dat niet aan je wanhoopquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef Maya_B het volgende:
Zo ik ben er ..met een antigeelmailbril..dus dan komt dat goed even de blauwe glazen eerst proberen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Ik heb geen < me icoontje.
ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Ja. dat kan ik niet en ik wil dat ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik toch ook niet?
oww.. je kan niet
* Cuegirllie doet het effe voro.. dit doen?
Komt dat niet door een andere layout?quote:
FOK!silver ftwquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt dat niet door een andere layout?
Geen idee
Gewoon intypenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja. dat kan ik niet en ik wil dat ook.
Dat kan je welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja. dat kan ik niet en ik wil dat ook.
Wat omslachtig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon intypen
[me ] zonder spatie dan en dan [ /me]
1 2 3 | Volgens kan ik dat wel ?> |
Hm, silver lay-out gewoon. Ik mis gewono dat icoontje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt dat niet door een andere layout?
Geen idee
Er is geen * me * icoontjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ja.![]()
Nee, dat volstaat nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat omslachtig.
Slash me volstaat ook.
Die bedoelde ik idd gewoonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat omslachtig.
Slash me volstaat ook.
ik maakte gewoon een combi van beidenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ moet even lachen!
de code is [me= nickname] [ /me]
* Niet in een beschaafde layout *quote:
Oooquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik maakte gewoon een combi van beiden![]()
of me= wat je dan ook wil![]()
Met die code kan je nog varieren.. maar dat vind ik teveel gedoe haha
Heb je gezien hoe weinig matches wij hebben...niet goedquote:
Nog niksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef vencodark het volgende:
* vencodark hoopt dat iedereen nu ziet dat het werkt.
Matches?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe weinig matches wij hebben...niet goed
Niet plagen!!!quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef PrincePolly het volgende:
* PrincesPolly zal het ook wel niet doen
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom kan ik dat niet? Hoe krijg je dat in rood?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet plagen!!!![]()
Venco hij doet het hoor
Ja die enorme lijst van jou in je fobo. Alleen die 3 vind ikquote:
Gewoon slash me en tekst. Geen spatie tussen slash en me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom kan ik dat niet? Hoe krijg je dat in rood?
Achja Sedan hequote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, nog geneukt?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet plagen!!!![]()
Venco hij doet het hoor
Nope.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, nog geneukt?
Nee, flauw he.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, nog geneukt?
J kan ook gewoon eerst op 'preview' klikken.. dan zie je wat een ander zal zien.. en dus ofie het doet..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
* tijnbrein gaat het nog een keer proberen
Over de tussenliggende dagen heb ik dan weer bar weinig gehoordquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef vencodark het volgende:
Mag ik gelijk mijn goede daad voor een ander, voor vandaag weer afvinken
Hallo, ik jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef vencodark het volgende:
Jij ook al niet. Ik dus ook niet.quote:
Jij wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Over de tussenliggende dagen heb ik dan weer bar weinig gehoord
Denk maar even na jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
oei, dan moet ik ff denken wat ik gister voor een ander heb gedaan...
Meisjes plagen zoentjes vragen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet plagen!!!![]()
Venco hij doet het hoor
Kreeg je er ook nog wat voor terug.. of was die altijd al van je zus?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
Oh wacht, ik weet al iets. Ik heb een suske en wiske aan mijn zus gegeven.
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kreeg je er ook nog wat voor terug.. of was die altijd al van je zus?
quote:
Ik dacht dat jij wel zo bescheiden zou zijn, dat je liever anoniem en achter de schermen blijft.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is eerder andersom, ik leg het uit en zij neemt de credits ervoor
Dus dan mag het![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef vencodark het volgende:
Weggeven is weggeven he. En zij had hm nog niet dus is een goeie daad.![]()
Als ik op 1 januari al niks aan goede daden doe, dan begint dat niet goed natuurlijk he.
Fijne avond nog. En slaap lekker vannacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:19 schreef Lixi het volgende:
* Lixi is toch weer weg
fijne avond nog allemaal!
Ja dat is inderdaad waar.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het leven is wat je er zelf van maakt![]()
Heb ik ooit gehoord
Bij mij is het de 2equote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik leef volgens mij al op 3 jan...
Op sommige dingen heb je geen invloed. Alleen op hoe je ermee omgaat, en zelfs dat niet altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik ooit gehoord
Dus, het is niet flauw van het leven dat ik niet onlangs geneukt heb, maar flauw van...mezelf?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik ooit gehoord
Dat is het ook, maar ik vond het vaag in de oren klinken dat het gister de 1e was..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij mij is het de 2e![]()
En je vroeg naar mijn daad van de afgelopen dagen. Gister dus ook.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus, het is niet flauw van het leven dat ik niet onlangs geneukt heb, maar flauw van...mezelf?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Op sommige dingen heb je geen invloed. Alleen op hoe je ermee omgaat, en zelfs dat niet altijd.
Ja volgens mij klopt dat helemaal niet. Soms heb je bijvoorbeeld helemaal niet om mee te neuken. En om te neuken heb je nog iemand anders nodig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus, het is niet flauw van het leven dat ik niet onlangs geneukt heb, maar flauw van...mezelf?
Nou vooruitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel zo bescheiden zou zijn, dat je liever anoniem en achter de schermen blijft.
dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nog hoteldebotel Cue?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar ik vond het vaag in de oren klinken dat het gister de 1e was..
Dus ik al helemaal nadenken wanneer was mrCollega er dan.. was gewoon in de war
Maar je hebt gelijk
Het bier smaakt goed?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit contineau te F5'en, maar komt niks bij...
Zijn we alweer op de 3e pagina...
Ik heb van mijn baas altijd geleerd om toe te slaan wanneer ze er rijp voor zijn. Je krijgt maar 1x de kans om ze slachten, zei hij altijd...quote:
Ja, dat heb ik ook weleens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:28 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit contineau te F5'en, maar komt niks bij...
Zijn we alweer op de 3e pagina...
quote:
Punt, maar misschien ben ik nog wel niet rijp.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:29 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb van mijn baas altijd geleerd om toe te slaan wanneer ze er rijp voor zijn. Je krijgt maar 1x de kans om ze slachten, zei hij altijd...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt, maar misschien ben ik nog wel niet rijp.
Heb je voor niks bier gehaaldquote:
Ja halloquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, bier, cognac, potato, potato. Het is beide alcohol.
quote:
Daar ligt het niet aanquote:
Nee, lekkerquote:
true true! Ja, dan zit ik eraanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, bier, cognac, potato, potato. Het is beide alcohol.
dan kan je er nu weer maanden tegenaan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de laatste twee dagen meer gedronken dan normaal in maanden...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]En dan noemen ze mij wanhopig.
Niets ten nadele van Venco maar ik doel op de manier van aanbieden
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef vencodark het volgende:
* vencodark pakt nog maar eens een chocolaatje, Merci.
Dan nog komt het wanhopig over.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ik bied me niet aan iedereen aan. alleen aan bepaalde iemanden.
Ach, als je het maar je zin gehad toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de laatste twee dagen meer gedronken dan normaal in maanden...
Ik ga maar niet vragen waarom dan wel aan mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ik bied me niet aan iedereen aan. alleen aan bepaalde iemanden.
Kan ja, maar eigenlijk vond ik het best leukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, lekker![]()
[..]
true true! Ja, dan zit ik eraan![]()
[..]
dan kan je er nu weer maanden tegenaan!
Dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach, als je het maar je zin gehad toch.
Ik ben er geen fan vanquote:
Omdat de rest van de vrouwen hier zo'n beetje allemaal een levend speelgoedje hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga maar niet vragen waarom dan wel aan mij.
Dat klopt, maar zo openlijk aanbieden vind ik nog net even wanhopiger.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanhopig is wanhopig, of het nu verpakt is in een jasje, of gewoon open en bloot merkbaar is.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat de rest van de vrouwen hier zo'n beetje allemaal een levend speelgoedje hebben?
Nee, je hebt een piemel en die heb ik zelf al.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Neuken?
Je wordt oud Adoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
Pff, ik zit er niet in...
De onderwerpen gaan totaal langs me heen
Ach, jij hebt andere onderwerpen om je druk over te makenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
Stap over op bier.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
Sommige mensen knappen af op zulk soort reacties.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanhopig is wanhopig, of het nu verpakt is in een jasje, of gewoon open en bloot merkbaar is.
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen knappen af op zulk soort reacties.
Sommige mensen nemen fok te serieusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik knap af op wanhopige vrouwen, of ze nu openlijk wanhopig zijn of niet. Het is gewoon niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen fok te serieus
Ik vind bier niet lekker. Ik drink vaak whiskey.quote:
Ik neem Fok! niet serieus en ik bedoelde het meer in de algemeen zin.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen fok te serieus
Cognac gaat niet zo snel hoorquote:
Nou ja, dat vroeg ik me dus af, of dat zo is, ik weet het echt niet, houd die dingen nooit zo bijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Doe eens lezen: ik zei :"Zo'n beetje allemaal", dat betekent dus niet allemaal.
Geen idee ik in ieder geval niet.quote:
Weet niet, ik heb geen scharrel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef RealZeus het volgende:
Maar , om het een beetje ontopic te houden:
Kunnen we concluderen dat er (hier althans) meer vrouw met een scharrel zijn dan mannen met een scharrel?
Dat dusquote:
Volgens mij bijna niemand in hier.quote:
ze zijn meestal lelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik knap af op wanhopige vrouwen, of ze nu openlijk wanhopig zijn of niet. Het is gewoon niet aantrekkelijk.
Hahaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah, ben je druk aan het pm'en met de dames hier? Jij stiekemerd.
Dat zien we zondag dan wel weer hequote:
Geen moeilijke gewetensvragen gaan stellen.quote:
is dat stiekum?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah, ben je druk aan het pm'en met de dames hier? Jij stiekemerd.
Sommige mensen scheppen gewoon duidelijkheidquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je soms een duidelijk antwoord terug.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Sommige mensen scheppen gewoon duidelijkheid
Ik geloof niet dat dat soort duiidelijkheid aantrekkingskracht heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Sommige mensen scheppen gewoon duidelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |