Maar dat soort dingen maken je wel wie je bent en hoe je tegenover zoiets staat.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat gesprek heeft me wel degelijk geraakt, en daar heb ik veel aan gehad. Maar wat mij betreft is er geen link met scharrel, alleen met (vreemde) mensen in het algemeen.
wat is dit nu nummer 2 of 3 die jij start vandaag ?quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef RealZeus het volgende:In één keer het goede topic gevonden:
Tegan?
Onderaan pagina 3 begint het:
[Singles en de feestdagen] Waarin je het leven zelf maakt
Ik geef toch duidelijk aan daar dat het niet om scharrel gaat, maar om mensen/vreemden leren kennen (dat moment)?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef RealZeus het volgende:In één keer het goede topic gevonden:
Tegan?
Onderaan pagina 3 begint het:
[Singles en de feestdagen] Waarin je het leven zelf maakt
Dat wilde Tegan nietquote:
Het begint nu op te vallenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het express ja
Dat vind ik ook. Alhoewel sommige boeken schreeuwen gewoon om een film.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar ik ben dan ook van mening dat je dat soort 'onrealistische' verhalen niet moet verfilmen.. Maarja wie ben ik
Nou ik vind van niet, dus het blijft gewoon [Singles SC]quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is dan ook Singles en niet Singles SC.
quote:
Eerst topic verder doorlezen, op pagina 4 staat ook een interessante post van je. Het heeft namelijk wel degelijk met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geef toch duidelijk aan daar dat het niet om scharrel gaat, maar om mensen/vreemden leren kennen (dat moment)?
Indd. Perfume, the story of a murderer bijv.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Alhoewel sommige boeken schreeuwen gewoon om een film.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is dan ook Singles en niet Singles SC.
Welke post bedoel je precies? Ik probeer er nu wel een link in te zien, maar toch vind ik het nog ver gezocht. Maar even over net. Niet denken dat ik jou niet belangrijk vind als ik sommige dingen niet aan elkaar link... Ik zie het gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eerst topic verder doorlezen, op pagina 4 staat ook een interessante post van je. Het heeft namelijk wel degelijk met elkaar te maken.
Goed plan, ik snap er niets meer vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
RZ; stuur haar anders een PM met alle quotes
Moment, je envelopje wordt straks geel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welke post bedoel je precies? Ik probeer er nu wel een link in te zien, maar toch vind ik het nog ver gezocht. Maar even over net. Niet denken dat ik jou niet belangrijk vind als ik sommige dingen niet aan elkaar link... Ik zie het gewoon niet.
Kheb liever een wit envelopje...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moment, je envelopje wordt straks geel.
nu wordt hij buiten de discussie gehoudenquote:
Mánnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu wordt hij buiten de discussie gehouden
Dan breng je toch wat leven in de brouwerij hier.quote:
ow dan zeg je vanzelf over een tijdje:quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gele enveloppen. (Die eerst wit waren...)
U heeft post.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ok, nieuw onderwerp.
Ik kijk deMike & Thomas Show
.
Nee vrouwen zijn alles.quote:
Of ik hou het lekker alleenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow dan zeg je vanzelf over een tijdje:
vrouwen
Vader hier kijkt een muziekprogramma met Daphne Bunskoek en die muziekman van top gogo (die kale) enz. Nu ook Adam Curry (zak) en het gaat nu over Madonna.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef Tegan het volgende:
Ok, nieuw onderwerp.
Ik kijk deMike & Thomas Show
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |