abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 21:21:33 #26
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_64664177
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

En met een verklaring van je baas, dat je al X jaar schadevrij in een leaseauto rijdt? Volgens mij is zoiets ook mogelijk om alsnog die no-claim korting te krijgen.
Een verklaring van de baas wordt door de meeste verzekeraars niet geaccepteerd als geldig bewijs van schade vrij rijden. Een verklaring van een leasemaatschappij wordt wel geaccepteerd, die krijg je echter pas na afloop van de lease.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_64664201
ZLM is klote.
pi_64673374
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Een verklaring van de baas wordt door de meeste verzekeraars niet geaccepteerd als geldig bewijs van schade vrij rijden. Een verklaring van een leasemaatschappij wordt wel geaccepteerd, die krijg je echter pas na afloop van de lease.
Je hebt gelijk, dat bedoelde ik dus ook ipv die verklaring van de baas. Ik wist echter niet dat ze die pas verstrekten na de leaseperiode.

Al met al heel zuur dat je dan gelijk 0 schadevrije jaren hebt na het aannemen van een leasebak.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  maandag 5 januari 2009 @ 08:00:40 #29
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_64675650
quote:
Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dat bedoelde ik dus ook ipv die verklaring van de baas. Ik wist echter niet dat ze die pas verstrekten na de leaseperiode.

Al met al heel zuur dat je dan gelijk 0 schadevrije jaren hebt na het aannemen van een leasebak.
Dat is dus altijd zo zuur Een B/M verklaring van een verzekeraar wordt ook enkel bij het beëindigen van de polis verstrekt: je bouwt per polis schadevrije jaren op.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_64684009
quote:
Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

ik heb van mijn leasemaatschappij (Athlon) wel een verklaring gekregen, terwijl mijn leaseperiode net 1,5 jaar oud is. Kwestie van een belletje, en de volgende dag in de bus.
  maandag 5 januari 2009 @ 14:01:22 #31
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_64684841
quote:
Op maandag 5 januari 2009 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat is dus altijd zo zuur Een B/M verklaring van een verzekeraar wordt ook enkel bij het beëindigen van de polis verstrekt: je bouwt per polis schadevrije jaren op.
Kun je dan niet voort borduren op de schadevrije jaren die je daarvoor hebt opgebouwd?
pi_64687549
Een verklaring over schadevrije jaren is maximaal een jaar geldig.
Heb je dus 15 jaar schadevrij gereden in je eigen auto, daarna anderhalf jaar een lease-auto en vervolgens wil je weer een eigen auto, dan heb je formeel gezien pech.
Dat geldt ook voor een verklaring van een lease-maatschappij. Veel verzekeraars accepteren dat ondertussen wel (mits het een officieel verpersoonlijkt document is), maar formeel gezien hoeft dat niet.
Overigens worden alle verklaringen over schadevrije jaren sinds ergens vorig jaar in een centraal bestand opgeslagen, waardoor het risico op kwijtraken een stuk kleiner is.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_64693401
Als ik alle gegevens invult, met een postcode uit schiedam, je geboortedatum, 0 schadevrije jaren en een kenteken van net zo`n auto als die van de TS (geplukt via marktplaats) dan kom ik op een totaal bedrag uit van ¤1066,61 per jaar ofwel ¤91,55 per maand.

Effe verder gekeken via online afsluiten, en dan kom je voor een benzine uitvoering uit op ruim ¤1000 en voor een diesel uitvoering op bijna ¤1500, wel hebben ze het over 35% no claim korting, maar die zie ik nergens verwerkt.

Stelletje oplichters daar.

[ Bericht 44% gewijzigd door klipper op 05-01-2009 17:33:05 ]
pi_64693772
Tja...mijn rabobank zit dan misschien op een ander internet...
Mu!
pi_64694932
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Renesite het volgende:
Klaverblad hoor ik dan ook wel negatieve geluiden over !
Voor alleen een WA verzekering maakt dat weinig uit, bij auto`s van die leeftijdklasse is het haast toch zodra ze niet meer rijden gewoon laten staan en een andere auto zoeken.
pi_64695352
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef klipper het volgende:

[..]

Voor alleen een WA verzekering maakt dat weinig uit, bij auto`s van die leeftijdklasse is het haast toch zodra ze niet meer rijden gewoon laten staan en een andere auto zoeken.
dat heeft er toch niks mee te maken? Ik rij niet in een of ander wrak ofzo. Ik laat mijn auto ieder half jaar een beurt geven en ik laata gewoon alle reparaties doen, hij is net weer APK gekeurd. Hij heeft inmiddels 303000 KM op de teller staan en hij kan er gerust nog eens hetzelfde bij hebben, hij is verder gewoon 100%. Deze zomer willen we er mee naar Marokko, of misschien nog verder (Dakar zou wel een droom zijn maar ik ben bang dat dat niet zo veilig is), het is echt niet zo dat 'ie er ieder moment zomaar mee uit zou kunnen schijden ofzo.
Mu!
pi_64703144
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

dat heeft er toch niks mee te maken? Ik rij niet in een of ander wrak ofzo.

Ging ook meer over de dagwaarde in vergelijking met welke verzekering.
Als je alleen WA neemt, maakt het verder weinig uit of de verzekeringsmaatschappij laks of erg langzaam is met uitbetalen, het zou een ander verhaal zijn als de verzekering aan jouw uit zou moeten betalen, dan is een vlotte maatschappij zeer aantrekkelijk, maar bij WA hoeft dat dus niet.
pi_65293830
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:21 schreef HPoi het volgende:
ZLM is klote.
Waarom is ZLM slecht? Hoor eigenlijk overwegend goede verhalen..
pi_65324492
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef zekertje het volgende:

[..]

Waarom is ZLM slecht? Hoor eigenlijk overwegend goede verhalen..
Ja dat vraag ik me ook af... zit der nu ruim een half jaar en geen gekke dingen nog hoor
pi_80330952
spam

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 15-04-2010 07:52:19 ]
pi_80332508
TVPtje, ga 1 dezer dagen ook een auto halen en ben ook op zoek naar een goedkope verzekering.
pi_80332670
anders tvp je even in een topic van een jaar oud
  donderdag 15 april 2010 @ 09:47:23 #43
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_80333700
Heb je ook al eens bij Netpolis gekeken? De verzekering voor mijn auto is daar iig goedkoop. Ik ga hem daar als het goed is ook afsluiten, tenzij ik ineens hele slechte berichten ga horen
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')