Een verklaring van de baas wordt door de meeste verzekeraars niet geaccepteerd als geldig bewijs van schade vrij rijden. Een verklaring van een leasemaatschappij wordt wel geaccepteerd, die krijg je echter pas na afloop van de lease.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:20 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
En met een verklaring van je baas, dat je al X jaar schadevrij in een leaseauto rijdt? Volgens mij is zoiets ook mogelijk om alsnog die no-claim korting te krijgen.
Je hebt gelijk, dat bedoelde ik dus ook ipv die verklaring van de baas. Ik wist echter niet dat ze die pas verstrekten na de leaseperiode.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een verklaring van de baas wordt door de meeste verzekeraars niet geaccepteerd als geldig bewijs van schade vrij rijden. Een verklaring van een leasemaatschappij wordt wel geaccepteerd, die krijg je echter pas na afloop van de lease.
Dat is dus altijd zo zuurquote:Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat bedoelde ik dus ook ipv die verklaring van de baas. Ik wist echter niet dat ze die pas verstrekten na de leaseperiode.
Al met al heel zuur dat je dan gelijk 0 schadevrije jaren hebt na het aannemen van een leasebak.
ik heb van mijn leasemaatschappij (Athlon) wel een verklaring gekregen, terwijl mijn leaseperiode net 1,5 jaar oud is. Kwestie van een belletje, en de volgende dag in de bus.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat bedoelde ik dus ook ipv die verklaring van de baas. Ik wist echter niet dat ze die pas verstrekten na de leaseperiode.
Al met al heel zuur dat je dan gelijk 0 schadevrije jaren hebt na het aannemen van een leasebak.
Kun je dan niet voort borduren op de schadevrije jaren die je daarvoor hebt opgebouwd?quote:Op maandag 5 januari 2009 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dus altijd zo zuurEen B/M verklaring van een verzekeraar wordt ook enkel bij het beëindigen van de polis verstrekt: je bouwt per polis schadevrije jaren op.
Voor alleen een WA verzekering maakt dat weinig uit, bij auto`s van die leeftijdklasse is het haast toch zodra ze niet meer rijden gewoon laten staan en een andere auto zoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:10 schreef Renesite het volgende:
Klaverblad hoor ik dan ook wel negatieve geluiden over!
dat heeft er toch niks mee te maken? Ik rij niet in een of ander wrak ofzo. Ik laat mijn auto ieder half jaar een beurt geven en ik laata gewoon alle reparaties doen, hij is net weer APK gekeurd. Hij heeft inmiddels 303000 KM op de teller staan en hij kan er gerust nog eens hetzelfde bij hebben, hij is verder gewoon 100%. Deze zomer willen we er mee naar Marokko, of misschien nog verder (Dakar zou wel een droom zijn maar ik ben bang dat dat niet zo veilig is), het is echt niet zo dat 'ie er ieder moment zomaar mee uit zou kunnen schijden ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Voor alleen een WA verzekering maakt dat weinig uit, bij auto`s van die leeftijdklasse is het haast toch zodra ze niet meer rijden gewoon laten staan en een andere auto zoeken.
Ging ook meer over de dagwaarde in vergelijking met welke verzekering.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat heeft er toch niks mee te maken? Ik rij niet in een of ander wrak ofzo.
Ja dat vraag ik me ook af... zit der nu ruim een half jaar en geen gekke dingen nog hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef zekertje het volgende:
[..]
Waarom is ZLM slecht? Hoor eigenlijk overwegend goede verhalen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |