Voorlopig (even afkloppen) is m'n zicht nog prima. Maar soms zou ik er wel eens een willen, al is het maar om wat intelligenter te lijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je bent altijd welkom voor een bril
Ik was anders wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
blij voor jullie dat ik geen foto kan vinden van dat pusoog
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Voorlopig (even afkloppen) is m'n zicht nog prima. Maar soms zou ik er wel eens een willen, al is het maar om wat intelligenter te lijken.
dan ben je ook lekker uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
niks. dat oog is gewoon aan het "verteren" dus die mocht ook een enkeltje oogarts, waar ze waarschijnlijk het oog zullen verwijderen. T mag niet in de zenuw of bloedbaan terecht komen dan heb je big problemo's
Neem je toch gewoon een montuurtje met gewoon glas?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Voorlopig (even afkloppen) is m'n zicht nog prima. Maar soms zou ik er wel eens een willen, al is het maar om wat intelligenter te lijken.
Je kunt tegenwoordig toch ook een bril als mode-artikel dragen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Juist wel! Dit nummer is voor mij het equivalent van het snijden van je kleine teen met een roestige pin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |