dit valt nog mee, een nare aandoening, maar ik heb ook weleens een mevrouw gehad die gewoon pus IN dr oog had. Als je naar dr oog keek, zag je een koffiemelk kleur ipv zwartquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Ik ben blij dat hier geen mortuarium-medewerkers of neurochirurgen posten.
En tot zo ver de ranzige verhalenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dit valt nog mee, een nare aandoening, maar ik heb ook weleens een mevrouw gehad die gewoon pus IN dr oog had. Als je naar dr oog keek, zag je een koffiemelk kleur ipv zwart
Denk dat het nog niet het meest vreemde is wat je kan zien als opticienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dit valt nog mee, een nare aandoening, maar ik heb ook weleens een mevrouw gehad die gewoon pus IN dr oog had. Als je naar dr oog keek, zag je een koffiemelk kleur ipv zwart
en daar is wat aan te doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Jammerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1:1500 mensen heeft het , heb het nooit bij iemand gezien
neeh die man had last met kijken, en wou zn ogen laten meten. de meting ging ronduit kut dus ging ik met de bio-lamp kijken (soort microscoop voor op het oog) en zag ik dat zijn hoornvlies er zo uitzag als die foto. Ik heb hem doorgestuurd naar de oogarts. Normaliter komen dit soort aandoeningen niet bij ons in een stoel terechtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom hij kwam voor sterkere contactlenzen ?
Ieuw iiiieeeuuw!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tjonge jongequote:
niks. dat oog is gewoon aan het "verteren" dus die mocht ook een enkeltje oogarts, waar ze waarschijnlijk het oog zullen verwijderen. T mag niet in de zenuw of bloedbaan terecht komen dan heb je big problemo'squote:
Precies. Ik heb ook een bril, iedereen in mijn omgeving: "je moet lenzen nemen, is veel makkelijker." Aangezien ik 's morgens mn ogen nog half dicht heb zitten, dat gepiel in mn oog, en mn werk waar het enorm stoffig is, is dat een super plan ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ieuw iiiieeeuuw!
Ik kan heel slecht tegen oog-aandoeningen/pulkers etc. Als ik ooit een bril zou moeten, zou ik volgens mij nooit aan de contactlenzen gaan. Ik word al onwel als vrienden zo'n ding uit of in doen. En dan schiet er weer een onder een ooglid of ahhhhh iiieuw iieuw.
je bent altijd welkom voor een brilquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ieuw iiiieeeuuw!
Ik kan heel slecht tegen oog-aandoeningen/pulkers etc. Als ik ooit een bril zou moeten, zou ik volgens mij nooit aan de contactlenzen gaan. Ik word al onwel als vrienden zo'n ding uit of in doen. En dan schiet er weer een onder een ooglid of ahhhhh iiieuw iieuw.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zie Gwen Stefanie, maar ik hoorde haar liever niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |