Ja, hij ging elk uur over z'n nek, tot een uur of vier en daarna weet ik het niet meer want toen lag ik op de bank. Arme jongen. Hij vindt overgeven bijna net zo erg als ik.quote:
volgens mij nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:45 schreef wonderer het volgende:
Is Combat inmiddels als op DVD uit eigenlijk?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef Pjederdy het volgende:
Kijk! dat is tenminste en tempo van topics openen!!
maar jij lijkt dan ook in niets op zakjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef hierissieweer het volgende:
ik ga niet commando, ik heb gewoon een onderbroek aan
ik kan niet dansen!?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij lijkt dan ook in niets op zakje![]()
zelfs dat dansen kwam niet niet in de buurt
Afgeschaft. Of in ieder geval, niet iedereen doet hem meer. Hij was nogal out of date ook enz.quote:
Verbannen naar de eeuwige jachvvelden, wegens dat hij zwaar verouderd was en vlarp geen zin had in renovatiequote:
Hij bestaat ook niet meer, dus al zouden er mensen nog willen, bij bestaat slechts in onze herinneringquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgeschaft. Of in ieder geval, niet iedereen doet hem meer. Hij was nogal out of date ook enz.
ow?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet
er staat dat jij anders danst dan zakje
Heeft Vlarp hem offline gehaald?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij bestaat ook niet meer, dus al zouden er mensen nog willen, bij bestaat slechts in onze herinnering
quote:
Kun jij niet iets leuks in elkaar knutselen?quote:
Niks jammer. Dat anale opleggen van regeltjesquote:
Aangezien hij hetero is, nee, lijkt me nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef linebear het volgende:
Het was toch geen potenrammerij bij die Robin !? Of hoe heet die jongen uit de openingspost
Ja en nee, de huidige populatie van H had geen binding meer met de H uit de op, ze stonden er niet in en werden er ook niet meer in opgenomen. Het zei niks over hen.quote:
oeh lala!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige topic: CHT # 2268 - [ CENTRAAL HOMO TOPIC] - Inclusief Regelnichten
hij heeft een vrouw/vriendinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef linebear het volgende:
Het was toch geen potenrammerij bij die Robin !? Of hoe heet die jongen uit de openingspost
en die identiteit is... waar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja en nee, de huidige populatie van H had geen binding meer met de H uit de op, ze stonden er niet in en werden er ook niet meer in opgenomen. Het zei niks over hen.
Het was niets meer dan een traditie van de vorige bezoekers, die voor de vorm werd overgenomen.
het was dus wachten opdat men een eigen identiteit zou gaan geven aan het H topic.
mij is tijdens mijn vakantie niets gevraagdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja en nee, de huidige populatie van H had geen binding meer met de H uit de op, ze stonden er niet in en werden er ook niet meer in opgenomen. Het zei niks over hen.
Het was niets meer dan een traditie van de vorige bezoekers, die voor de vorm werd overgenomen.
het was dus wachten opdat men een eigen identiteit zou gaan geven aan het H topic.
De oude is nu afgeworpen, nu kan de zoektocht gaan naar onze identiteit, ik denk dat het iets met seks te maken heeft.quote:
Hoe gaat het op de frontpage?quote:
JIJ OOK ALTIJD MET JE SEX!!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De oude is nu afgeworpen, nu kan de zoektocht gaan naar onze identiteit, ik denk dat het iets met seks te maken heeft.
Die identiteit wisselt per topic, afhankelijk wie er posten. De enige overeenkomst is dat we homo (minded) zijn.quote:
maak dan een leuke OP zonder usericonsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
weet je al wel of je rood of wit meeneemt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
*brasiliaanse muziek knalt hier door het huis* zo heerlijk
En we gaan zo eten bij vrienden dus moet ik de wijnkelder in om wijn uit zoeken hiervoor. Normaal ging ik altijd naar de slijter als we wijn meenemen voor etetntjes bij vrienden, maar R vind dat idioot omdat de kelder volg ligt. R vind dat we best wijn uit de keleder mee kunnen nemen, maar ik had altijd zoiets van elke fles die hier vol naar binnen gaat. gaat leeg naar buiten
Waarom moet er nu toch een vaststaande OP zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef murp het volgende:
[..]
maak dan een leuke OP zonder usericons
dan haal ik de nummering ook wel wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Waarom moet er nu toch een vaststaande OP zijn?
We zijn niet meer centraal, dus die eenheid kan ook wel over boord.
Laat lekker iedereen zijn eigen OP bedenken en maken.
nee hoor, ik denk laat ik eens meedenken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Pjederdy het volgende:
Blijf er lekker vanaf.
Als jij degene bent die het nieuwe topic kan openen mag je het gerust zonder nummering doen.
Beetje moeilijk he? Een topic zonder als die vestgestelde regeltjes!
Vlees dus roodquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je al wel of je rood of wit meeneemt?
dat is al de eerste keuzehindernis
WE LIJKEN OOK ZOVEEL OP ELKAAR..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef wonderer het volgende:
Ik haal steeds PDD en X door elkaar door het roze in hun avatar
een lekkere Merlot ? want ik denk dat je niet zo veel Pinotage hebt liggenquote:
Net zoveel als MisterO en Nuno lijkt mequote:
Whehe!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net zoveel als MisterO en Nuno lijkt me
Ja maar ik hou af en toe van een goede pinotagequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een lekkere Merlot ? want ik denk dat je niet zo veel Pinotage hebt liggen
Of prefereer jij ook liever een Syrah
Dat vind ik nog altijd de grap van het jaar, well in dit topic dan hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh, nee. Why?quote:
Ik lees toch regelmatig terug, maar soms ook even niet. Heb ik het net gemist!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef wonderer het volgende:
Het is nog niet zo lang geleden in het topic ter sprake gekomen.
DAAR val ik dus bijna door van me stoeltje afquote:
Euhm, ik zal ook meteen maar bekennen dat ik vaak moet googlen als Mike weer met een "vak"-term komt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAAR val ik dus bijna door van me stoeltje af
Jahaa! Helemaal Homo-topic waardig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik daar op mijn uitgeklapte lounge-bank een versgebakken stokbroodje met tapenade te eten en met geitenkaas en honing gevulde pepertjes terwijl ik een franse arthouse film kijk. He wat be ik toch weer heerlijk sophisticated!
*burp*
O nee, toch niet
Oh, ik kijk in de kroeg wel altijd even de beveiligingskcamerafilms terug hoor! Je wil toch weten waar het over gaat!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:51 schreef Xiance het volgende:
zie je wel dat we op elkaar lijken Pjederdy!
oh ik lees topics ook nooit terug hoor..
doe je in de kroeg toch ook niet
ik wordt al depri bij het idee..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:54 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh, ik kijk in de kroeg wel altijd even de beveiligingskcamerafilms terug hoor! Je wil toch weten waar het over gaat!!
Je weet de handeling wel maar het woord er niet voor?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:50 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Euhm, ik zal ook meteen maar bekennen dat ik vaak moet googlen als Mike weer met een "vak"-term komt!
Ik weet de handeling, zal hem vast ook wel eens hebben uitgevoerd, maar inderdaad, geen idee hoe het heet.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weet de handeling wel maar het woord er niet voor?
Moet je niet in Amsterdam zijn, dat is echt net een dorp. Iedereen kent elkaar EN heeft het met elkaar gedaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Xiance het volgende:
5. En het is héél , héél belangrijk, dat deze vier mannen elkaar niet kennen.
OHHHH KIND!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Moet je niet in Amsterdam zijn, dat is echt net een dorp. Iedereen kent elkaar EN heeft het met elkaar gedaan.
1 checkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Xiance het volgende:
De 5 geheimen van een goede relatie
1. Het is belangrijk een man te vinden die meehelpt in het huishouden, van tijd tot tijd kookt, opruimt en ook een baan heeft.
2. Het is belangrijk een man te vinden die je aan het lachen maakt.
3. Het is belangrijk een man te vinden op wie je vertrouwen kan en die niet liegt.
4. Het is belangrijk een man te vinden die goed is in bed en die graag sex met je heeft.
5. En het is héél , héél belangrijk, dat deze vier mannen elkaar niet kennen.
mmm, heb het nog nooit gedaan met jou geloof ik...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Moet je niet in Amsterdam zijn, dat is echt net een dorp. Iedereen kent elkaar EN heeft het met elkaar gedaan.
DANK U!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
zet je webcam even in de douche, schijnen mensen hier leuk te vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
ik ben er weer ga zo douchen en dan naar mijn nest, heb koppijn (as always)
Niet als ik dat doe hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef linebear het volgende:
[..]
zet je webcam even in de douche, schijnen mensen hier leuk te vinden
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
Haaaaaaaaai...
Ik snap het niet meer...Is die Robin van Fort Alpha homo?
check openingspostquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Niet als ik dat doe hoor.
Maar wie is robin?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:11 schreef linebear het volgende:
[..]
zet je webcam even in de douche, schijnen mensen hier leuk te vinden
Mais oui1 Bien sur! Les sjaal-frere dans Breda!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:30 schreef MisterO het volgende:
Dan maar morgen lol hebben in Breda en Eindhoven
Nope. Weet ook niet precies hoe men daar opkwam verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
Haaaaaaaaai...
Ik snap het niet meer...Is die Robin van Fort Alpha homo?
omdat hij kastnicht moest spelen in Combat ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Weet ook niet precies hoe men daar opkwam verder.
u gaat uwen opwachting maken bij den Adel van d\n Belgique ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef Ang3l het volgende:
WTF?!
Is het toeval dat ik eigenlik ene hele tijd niet meer met hem gsproken heb maar in het vorige topic vermeld dat hij Nationaal Voorzitter is geworden van de Belgische Alliantie en ik nu ineens een uitnodiging krijg van hem voor de Nieuwjaarsreceptie 2009 in een kasteel?
Ik ben helemaal niet zo chique.
Dat is waarom het mis is gegaan
Ik heb nog steeds de uitnodiging openstaan om naar Brugge te komen. Nooit ingewilligd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u gaat uwen opwachting maken bij den Adel van d\n Belgique ?
Ik wil nietquote:Maar dit kan geen toeval meer zijn, maar is een teken van de grote regiseur van boven![]()
Is het ook toeval dat ik net te horen krijg dat Serge weer vrijgezel is omdat ie die stomme irritante kut paris hilton travio wannabe gedumpt heeft?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Stroekie het volgende:
Maar dit kan geen toeval meer zijn, maar is een teken van de grote regiseur van boven![]()
ja waar blijft die battle eigenlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het ook toeval dat ik net te horen krijg dat Serge weer vrijgezel is omdat ie die stomme irritante kut paris hilton travio wannabe gedumpt heeft?
ik moet hem nog kijken. zat de condoom demonstratie er ook nog in?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de Paul de Leeuw marathon ging Paul samen met de cameraman en regiseur douchen
ik ben niet van plan te sterven als een grijze muis, en pas na mijn dood en nog niet eens om mijn persoon, maar om het collectief bekend te worden. Ik doe niet meequote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:00 schreef Xiance het volgende:
latwen we collectief zelfmoord plegen, dan komen we in de krant en worden we toch nog opgemerkt!
nee, ik wil niet als een rouwende weduwe, compleet met zwarte sluier en erbarmelijk gejank, naar de begrafenis van iemand die ik nog steeds niet RL gezien heb...quote:
Er was eens een engeltje die een jongen had leren kennen uit ene land heel ver weg (ofwel Belgiė). Deze jongen was van adel en zat in de politiek aldaar. Ze hadden een date gemaakt in Eindhoven. De Prins nam het engeltje uit eten, daarna mee uit in Eindhoven en vervolgens hebben ze een wilde nacht beleefd op de wolk van het engeltje. De prins was zelfs blijven slapen en 's ochtends zijn ze heel lief uit elkaar gegaan met de belofte dat de engel de volgende keer naar het land van de Prins zou komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:39 schreef wonderer het volgende:
Ik volg het even niet meer.
Ja, net zo ongemakkelijk, tot ik uiteindelijk ijskoud op de bodem van de zee ligquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is toch prima? Voel je als Jack aan boord van de Titanic tijdens het chique diner.
Ja, maar dan heb je wel een mooie diamant. Tachtig jaar later dan en als die prins een beetje goed mikt met z'n ouwe gestel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, net zo ongemakkelijk, tot ik uiteindelijk ijskoud op de bodem van de zee lig
Komt hij weer aan met z'n vooroordelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:30 schreef Cairon het volgende:
adel = inteelt
Alsof ik daar dan nog a la Ariel mijn blonde krullen aan het kammen ben!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je wel een mooie diamant. Tachtig jaar later dan en als die prins een beetje goed mikt met z'n ouwe gestel.
En jij kunt ook niet echt vliegen en woont niet op een wolk, we know!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Het is natuurlijk gene echte prins he, dat snappen jullie toch wel?
Maar hij's wel van adel en uit zo'n milieu
Ach welnee, je hebt een klassiek uiterlijk, lang haar is helemaal in in adelijke kringen, je bent danser, man ze liggen aan je voeten daar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, net zo ongemakkelijk, tot ik uiteindelijk ijskoud op de bodem van de zee lig
Als het heul hard waait kan ik echt heul erg wel dus kei vliegen hoor!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:37 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En jij kunt ook niet echt vliegen en woont niet op een wolk, we know!
Ik had toen nog kort haar en een witte hanenkamquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ach welnee, je hebt een klassiek uiterlijk, lang haar is helemaal in in adelijke kringen, je bent danser, man ze liggen aan je voeten daar!
Daar is ook een markt voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik lig gewoonweg weg te rotten in het zeewier hoor.
nee maar wellicht wel in de 6 dvd box Een kwart Eeuw Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 02:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik moet hem nog kijken. zat de condoom demonstratie er ook nog in?
in de middeleeuwenl was dat toch de minstreel ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:39 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ach welnee, je hebt een klassiek uiterlijk, lang haar is helemaal in in adelijke kringen, je bent danser, man ze liggen aan je voeten daar!
Pardon?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef Gellarboy het volgende:
Op 21 juni wordt er in de Odeon een feest gegeven: "Deadbeat", hadden jullie daar al van gehoord? Super omstreden, kamervragen enzo. Daar kun je naartoe met een lijk, en anders hebben ze daar zelf ook lijken..
.
.
.
Of de hofnar!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de middeleeuwenl was dat toch de minstreel ?
zit nu al te denken wat ik aan moetquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef Gellarboy het volgende:
Op 21 juni wordt er in de Odeon een feest gegeven: "Deadbeat", hadden jullie daar al van gehoord? Super omstreden, kamervragen enzo. Daar kun je naartoe met een lijk, en anders hebben ze daar zelf ook lijken..
.
.
.
en nu staat hij zeker onder de douchequote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ow de Mexicaan is trouwens terug van vakantie![]()
Hij sprak me vannacht aan op skype maar ik lag al te slapen.
Nee nu is hij weer aan het slapen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:55 schreef linebear het volgende:
[..]
en nu staat hij zeker onder de douche
Het grootste probleem was toch dat ze er kinderlijkjes zouden hebben? Of ben ik nou in de war?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:42 schreef Gellarboy het volgende:
.
.
.
Nee hij ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:13 schreef linebear het volgende:
nee, lijkt me dodelijk saai
ga ik liever met een belgische Prins naar bed
zolang het deze maar niet is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:22 schreef linebear het volgende:
ik zou zeggen, bespring hem....
Over TMM gesproken: Ik kwam net bij het opruimen van mijn foto's een foto van ons 2 tegen op Lowlandsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:30 schreef linebear het volgende:
wat let je... anders gaat TMM er mee vandoor. Want die pakt iedereen die hij pakken kan
je ziet die vent daarachter ookzo kijke van ik ga je prike met mijn stok prinsje hehequote:
Ja dat is 'm echt jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:31 schreef Gellarboy het volgende:
Is dit hem ook echt? Hij is een adelijk model ofzo?.
Kort haar staat je toch welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over TMM gesproken: Ik kwam net bij het opruimen van mijn foto's een foto van ons 2 tegen op Lowlands
[ afbeelding ]
Aww. Lief zijn we samen he?
De meningen zijn er nogal over verdeeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:40 schreef linebear het volgende:
vind je leuker met langer haar en baardje
Prins Valentijn, of hoe heet ie eigenlijk ang3l?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef linebear het volgende:
vraag het je prins... die moet er tenslotte tegen aan kijken
Ruben Cottenjé De Dauphin.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
Prins Valentijn, of hoe heet ie eigenlijk ang3l?
salam alikem ?!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:44 schreef Ang3l het volgende:
KutIk krijg net een SMS in het Turks.
Uh, iemand? Vertaling? Heeeelp!
SMS: Ēanim , nasilsin? Cokolatim nerde? Mahir.quote:
En dat betekend?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SMS: Ēanim , nasilsin? Cokolatim nerde? Mahir.
Mijn SMS: iyi gunler arkadas! iyiyim, tesekkür ederim. yeni yiliniz kutlu olsun. gorusuruz!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:35 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, zitten we weer in Ang3l-topic?
Ik vind wel dat je het een beetje naar je toetrekt hoor!!
Als ik zijn sms goed vertaalde was het: Schat, hoe is het? Waar is mijn chocolade? Mahir.quote:
Bottom up:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Dat jullie allemaal zo saai zijn en niks meemaken en dus dit topic automatisch bij mijn enerverende leven terechtkomt is niet MIJN schuld, jaloerse beer!
Woef woefquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Bottom up:
* geen beer
* niet jouw schuld
* maak vanalles mee
* IK BEN NIET SAAI!!
So honey, you're barking up the wrong tree!
[insert arrogante houding en geirriteerde exit]
Misschien ben ik nu wel uitgehuwelijkt aan een 29jarige Turkquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:50 schreef Bartjebart het volgende:
Haha het kan dus ook totaal want anders betekenen?
ow ook leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu wel uitgehuwelijkt aan een 29jarige Turk
Ja er kwam zo snel niets anders in me opquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu wel uitgehuwelijkt aan een 29jarige Turk
WELJA...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:08 schreef Pjederdy het volgende:
Engel: go for it!
Dit is toch te leuk om waar te zijn? Tenminste, als je de prins leuk vindt. De rest maakt niet uit. Wat een kans om de wereld eens van een andere kant te zien. De Prins zal met alle plezier van de wereld alles voor je betalen, dus daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Verder hoef je je niet helemaal zoals hen te gedragen, jij bent niet zoals hen, dus ben gewoon jezelf.
En als je er genoeg van hebt, dan stap je gewoon uit die koets.
Live life to the Maxx!!!
Dat dus!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef Xiance het volgende:
we leven niet meer in 1800 en je kan ten alle tijden bedanken voor de eer
dan doen ze van nature al!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dat dus!
Suck him dry and then leave!!
We daten nooit, en hebben niet altijd sex. Misvattingenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan doen ze van nature al!
je bent homo of je bent het niet!
![]()
oh, damn.. ik moet maar weer aan de alcohol, dit wordt niks mer dit weekend.
hoe jullie het toch altijd flikken met die aaneenschakeling van dates en sex en alles..
ik ben er gewoon jaloers op
Redelijk? Tsssk, dat is echt niet goed genoeg hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:30 schreef Ang3l het volgende:
Nah, de kamer is re-de-lijk opgeruimd.
Laat MisterO maar komen!
(als ie Britney maar thuis laat)
O nee wacht, ik moet nog douchen!
Ga eens naar de sauna, daar lopen elk weekend HONDERDEN mannen die alleen maar sex willen met al die HONDERDEN mannen die daar rondlopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:23 schreef Xiance het volgende:
hoe jullie het toch altijd flikken met die aaneenschakeling van dates en sex en alles..
ik sprak in het algemeen shatz, niet specifiek aan julliequote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
We daten nooit, en hebben niet altijd sex. Misvattingen![]()
Ik OOK!!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En met suck him dry bedoelde ik financieel!
Britney zit sinds vorige week thuis te wachten op het moment dat ze eindelijk naar Londen mag om mij te ontmoeten.quote:
Daar heb je het probleem alweer...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ga eens naar de sauna, daar lopen elk weekend HONDERDEN mannen die alleen maar sex willen met al die HONDERDEN mannen die daar rondlopen..
Ik heb niet voor niets een huishoudster!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:41 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Redelijk? Tsssk, dat is echt niet goed genoeg hoor!
Ik heb zojuist even de hele woonkamer en keuken (!) opgeruimd.
Dirk heeft de eerste was aangezet, in no time is het hier weer spik en span!
Mja, ik ben heel blij met mijn 2e slaapkamerquote:Dat zijn de voordelen van de hoge huizenprijzen in Amsterdam, je hebt niet veel plek om troep te maken!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:41 schreef Pjederdy het volgende:
Dat zijn de voordelen van de hoge huizenprijzen in Amsterdam, je hebt niet veel plek om troep te maken!
Ik kan mijn eigen boontjes best doppen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:39 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
We daten nooit, en hebben niet altijd sex. Misvattingen![]()
En met suck him dry bedoelde ik financieel!
He, dat lijkt me nou niksquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ga eens naar de sauna, daar lopen elk weekend HONDERDEN mannen die alleen maar sex willen met al die HONDERDEN mannen die daar rondlopen..
dan moet het wel heel erg veranderd zijn....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Thermos hier is echt wel heel leuk hoor!
En dan bedoel ik niet de faciliteiten he!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:59 schreef linebear het volgende:
[..]
dan moet het wel heel erg veranderd zijn....
Dat zal gerust, maar tot die tijd komt: BRING IT ON!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:04 schreef linebear het volgende:
Ach ja, als je al een tijd in amsterdam woont dan heb je het allemaal wel gezien.
Nlijkbaar had hij z'n ouders nog niet verteld dat ie homo was... en vond ie het wel gepast om "Happy New Year! I'm Gay!" te doen of zoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Pjederdy het volgende:
En die zijn al ze slecht te verstaan.
Het is niet zozeer burgerlijk dan wel blasse. Ik denk dat je je omgeving zelf interessant moet houden. Okay, dat is wat gemakkelijker in een wereldstad dan in schubbekutteveem, maar je moet het toch echt zelf doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:04 schreef linebear het volgende:
de mannen zijn ook niet je van het.... of ik moet ze allemaal al gehad hebben.
Nee dat is ook niet waar....
Ach ja, als je al een tijd in amsterdam woont dan heb je het allemaal wel gezien.
Of is dat wel heel erg burgelijk ?
En toen kreeg hij in plaats van een Happy New Year to you too een knal voor zn kop?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nlijkbaar had hij z'n ouders nog niet verteld dat ie homo was... en vond ie het wel gepast om "Happy New Year! I'm Gay!" te doen of zo
Z'n vader heeft het hele weekend lang gehuild en mama riep dat ie naar de Hel ging.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En toen kreeg hij in plaats van een Happy New Year to you too een knal voor zn kop?
Oh? Komtie in Amsterdam wonen dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n vader heeft het hele weekend lang gehuild en mama riep dat ie naar de Hel ging.
wel sneu..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Z'n vader heeft het hele weekend lang gehuild en mama riep dat ie naar de Hel ging.
kom zeker nog aan mijn trekken hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat zal gerust, maar tot die tijd komt: BRING IT ON!.
Ach ja, ik hou mijn omgeving wel interessant, alleen niet meer in de kroeg of zo...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:07 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Het is niet zozeer burgerlijk dan wel blasse. Ik denk dat je je omgeving zelf interessant moet houden. Okay, dat is wat gemakkelijker in een wereldstad dan in schubbekutteveem, maar je moet het toch echt zelf doen!
dat is zwaar triest in deze tijd... En maar de gemiddelde burger maar denken dat ze zo tolerant zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
wel sneu..
ik zat gisteravond in de kroeg, en kwam daar het neefje van mijn buurvrouw tegen..
dat kereltje is gewoon helemaal verneukt, zwaar aan de drugs en weet ik wat..
allemaal omdat ie door zn familie uitgekotst word..
de buurvrouw heeft m nog geprobeert te helpen maar het mocht niet baten.
tis triest ook. als je familie je in de steek laat.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:10 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh? Komtie in Amsterdam wonen dan?
we ZEGGEN dat we tolerant zijn.. maar owee als homosexualiteit aan onze voordeur klopt..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:15 schreef linebear het volgende:
[..]
dat is zwaar triest in deze tijd... En maar de gemiddelde burger maar denken dat ze zo tolerant zijn
Haha, dat is hier aan het eind van de straat!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit wel te kijken om hier Filmwetenschappen te gaan studeren
O dan kan ie bij jullie op kamersquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:18 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Haha, dat is hier aan het eind van de straat!
Yup, zo gaat dat met het leven, het is eindig. Get used to it!quote:
Hmm, ok. En dan kom ik af en toe logeren bij 'mquote:
Stom liedje, maar het clipje is gemaakt doorquote:
Pann on Tour in Bredaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:54 schreef Pjederdy het volgende:
Das mooi. Veel plezier vanavond dan dus. Ga je stappen?
Laten we pizza gaan halen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef MisterO het volgende:
Hee Ang3l, wat zullen we eten?
Oke dat vind ik prima, zullen we nu gaan?quote:
Is goed! Ik heb hongeeeeeeeeeer!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke dat vind ik prima, zullen we nu gaan?
Jap, is dat raar dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef Gellarboy het volgende:
Je hebt een vriendin?!?!!? Met een kind?!?!?! Wat een ommezwaai ineens..
naar mij luisteren om 19u op Stads FM!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:09 schreef Pjederdy het volgende:
Oh? Das dus nog even een flinke reis! Uurtje met de trein?
Wij zitten gezellig op de bank en willen vanavond nog "iets leuks" gaan doen, maar krijgen nog niet verzonnen wat leuk is.
maar jou smaak vind je ook niet op de standaard meubelboulevardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, is dat raar dan?
En het is eenleuk kind, want ze houd van winkelen
Alleen was er geen drol en allemaal hetzelfde![]()
tis triestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jou smaak vind je ook niet op de standaard meubelboulevard
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:20 schreef MisterO het volgende:
Oke dat vind ik prima, zullen we nu gaan?
quote:
De bank is eigenlijk best comfortabelquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig voor je shatz! kan je weer tegen m aan kruipen!
nee, maar erwasook echt niks leuks... Geen ispiratie zelfs gekregen. De ikea is stukken beter als de trethopper/eijerkamp/en nog meer van dat soort.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jou smaak vind je ook niet op de standaard meubelboulevard
Bellen kan ook, maar op zaterdag duurt dat langerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:49 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens... Pizza HALEN??
Zo was ons toneelstukje ook bedoeldquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wel dat jij en PDD ons het slechte voorbeeld geven![]()
mij helpen met huiswerk?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:09 schreef Pjederdy het volgende:
Oh? Das dus nog even een flinke reis! Uurtje met de trein?
Wij zitten gezellig op de bank en willen vanavond nog "iets leuks" gaan doen, maar krijgen nog niet verzonnen wat leuk is.
quote:Angel: Ja gelukkig nieuwjaar en dat soort dinge he! says:
Ja ik geef ff Omrie een beurt
Angel: Ja gelukkig nieuwjaar en dat soort dinge he! says:
dus stil jij!
verdorie..quote:
heb je al ontdekt wat geslacht betekend?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:00 schreef Cairon het volgende:
Mister O en Ang3l hebben geslachtsgemeenschap!
[..]
dan willen we straks ook een foto van jullie schijf van 5quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo was ons toneelstukje ook bedoeld
Ze zijn ons grote voorbeeld
en heb je de donuts/bagels al wel in veiligheid gebracht voor zondag ochtend ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bellen kan ook, maar op zaterdag duurt dat langer
beter dan de tapas van Cooks ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:05 schreef MisterO het volgende:
Owww wat is het heerlijkkkk!
de pizza dan.
ff nog voor een goeie een keer op stapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:12 schreef Cairon het volgende:
moet jij niet thuis zitten en je voorbereiden op maandag?
Nu is het nog wachten tot we jullie aantreffen in de sauna/darkroom/sexfeest.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wel dat jij en PDD ons het slechte voorbeeld geven![]()
nope....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef Cairon het volgende:
Heb je ondertussen al een creditcard gefixt?
ik denk dat ze er nu wel overheen is,quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:22 schreef wonderer het volgende:
Vind het wel sneu voor d'r, eigenlijk. De hele wereld ziet het.
De stream doet het nietquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
naar mij luisteren om 19u op Stads FM!
Dat is wel leuk ja!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:27 schreef linebear het volgende:
Crazy draait Lily Allen nu.... krijg meteen de playback van Gellar voor me
gaan jij en Ang3l vanavond in Eindhoven uit?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:05 schreef MisterO het volgende:
Owww wat is het heerlijkkkk!
de pizza dan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaan jij en Ang3l vanavond in Eindhoven uit?
om veronderstellingen voor te zijn, pas ma 25 januari ga ik pas weer op zaterdag uit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |