Ja, hij ging elk uur over z'n nek, tot een uur of vier en daarna weet ik het niet meer want toen lag ik op de bank. Arme jongen. Hij vindt overgeven bijna net zo erg als ik.quote:
volgens mij nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:45 schreef wonderer het volgende:
Is Combat inmiddels als op DVD uit eigenlijk?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:56 schreef Pjederdy het volgende:
Kijk! dat is tenminste en tempo van topics openen!!
maar jij lijkt dan ook in niets op zakjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:57 schreef hierissieweer het volgende:
ik ga niet commando, ik heb gewoon een onderbroek aan
ik kan niet dansen!?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij lijkt dan ook in niets op zakje![]()
zelfs dat dansen kwam niet niet in de buurt
Afgeschaft. Of in ieder geval, niet iedereen doet hem meer. Hij was nogal out of date ook enz.quote:
Verbannen naar de eeuwige jachvvelden, wegens dat hij zwaar verouderd was en vlarp geen zin had in renovatiequote:
Hij bestaat ook niet meer, dus al zouden er mensen nog willen, bij bestaat slechts in onze herinneringquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgeschaft. Of in ieder geval, niet iedereen doet hem meer. Hij was nogal out of date ook enz.
ow?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet
er staat dat jij anders danst dan zakje
Heeft Vlarp hem offline gehaald?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij bestaat ook niet meer, dus al zouden er mensen nog willen, bij bestaat slechts in onze herinnering
quote:
Kun jij niet iets leuks in elkaar knutselen?quote:
Niks jammer. Dat anale opleggen van regeltjesquote:
Aangezien hij hetero is, nee, lijkt me nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef linebear het volgende:
Het was toch geen potenrammerij bij die Robin !? Of hoe heet die jongen uit de openingspost
Ja en nee, de huidige populatie van H had geen binding meer met de H uit de op, ze stonden er niet in en werden er ook niet meer in opgenomen. Het zei niks over hen.quote:
oeh lala!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:52 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige topic: CHT # 2268 - [ CENTRAAL HOMO TOPIC] - Inclusief Regelnichten
hij heeft een vrouw/vriendinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:06 schreef linebear het volgende:
Het was toch geen potenrammerij bij die Robin !? Of hoe heet die jongen uit de openingspost
en die identiteit is... waar?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja en nee, de huidige populatie van H had geen binding meer met de H uit de op, ze stonden er niet in en werden er ook niet meer in opgenomen. Het zei niks over hen.
Het was niets meer dan een traditie van de vorige bezoekers, die voor de vorm werd overgenomen.
het was dus wachten opdat men een eigen identiteit zou gaan geven aan het H topic.
mij is tijdens mijn vakantie niets gevraagdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja en nee, de huidige populatie van H had geen binding meer met de H uit de op, ze stonden er niet in en werden er ook niet meer in opgenomen. Het zei niks over hen.
Het was niets meer dan een traditie van de vorige bezoekers, die voor de vorm werd overgenomen.
het was dus wachten opdat men een eigen identiteit zou gaan geven aan het H topic.
De oude is nu afgeworpen, nu kan de zoektocht gaan naar onze identiteit, ik denk dat het iets met seks te maken heeft.quote:
Hoe gaat het op de frontpage?quote:
JIJ OOK ALTIJD MET JE SEX!!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De oude is nu afgeworpen, nu kan de zoektocht gaan naar onze identiteit, ik denk dat het iets met seks te maken heeft.
Die identiteit wisselt per topic, afhankelijk wie er posten. De enige overeenkomst is dat we homo (minded) zijn.quote:
maak dan een leuke OP zonder usericonsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
weet je al wel of je rood of wit meeneemt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
*brasiliaanse muziek knalt hier door het huis* zo heerlijk
En we gaan zo eten bij vrienden dus moet ik de wijnkelder in om wijn uit zoeken hiervoor. Normaal ging ik altijd naar de slijter als we wijn meenemen voor etetntjes bij vrienden, maar R vind dat idioot omdat de kelder volg ligt. R vind dat we best wijn uit de keleder mee kunnen nemen, maar ik had altijd zoiets van elke fles die hier vol naar binnen gaat. gaat leeg naar buiten
Waarom moet er nu toch een vaststaande OP zijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef murp het volgende:
[..]
maak dan een leuke OP zonder usericons
dan haal ik de nummering ook wel wegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Waarom moet er nu toch een vaststaande OP zijn?
We zijn niet meer centraal, dus die eenheid kan ook wel over boord.
Laat lekker iedereen zijn eigen OP bedenken en maken.
nee hoor, ik denk laat ik eens meedenken...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:23 schreef Pjederdy het volgende:
Blijf er lekker vanaf.
Als jij degene bent die het nieuwe topic kan openen mag je het gerust zonder nummering doen.
Beetje moeilijk he? Een topic zonder als die vestgestelde regeltjes!
Vlees dus roodquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je al wel of je rood of wit meeneemt?
dat is al de eerste keuzehindernis
WE LIJKEN OOK ZOVEEL OP ELKAAR..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:26 schreef wonderer het volgende:
Ik haal steeds PDD en X door elkaar door het roze in hun avatar
een lekkere Merlot ? want ik denk dat je niet zo veel Pinotage hebt liggenquote:
Net zoveel als MisterO en Nuno lijkt mequote:
Whehe!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net zoveel als MisterO en Nuno lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |