Alles fout.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:02 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mexico kan niet ver weg zijn, hangt er ook en beetje vanaf hoe je telt wellicht
Doe ik er nog een paar:
Rio de Jnaeiro
Sao Paolo
Calcutta
Sengzin ofzo
nopequote:
hoofdstad again...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef qonmann het volgende:
calcutta
New Delhiquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:08 schreef qonmann het volgende:
DElhi dan
nr. 14 of 15 ofzo pas. Dacht vroeger ook dat het veel hoger stond. Buenos Aires verbaasde me ook alquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:09 schreef qonmann het volgende:
dacht dat mexico er ook in zou staan..maar wellicht was dat vroeger zo
Tis inderdaad wel hoe er geteld wordt. Las vanmorgen een artikel in de krant hierover, vandaar mijn vraag. Wat zegt wiki over de top 5 dan??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:16 schreef Terpentin07 het volgende:
De lijst op wiki is wel raar.Als je uitgaat van de groot regio zoals bij Buenos Aires dan stond Tokio ook veel hoger op het lijstje.Net als Mexico Stad.
Ik heb ze wel ooit genaaid ofzo, maar vergeten haar nationaliteit te vragenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef qonmann het volgende:
Doe je ook een gooi T ? , want dat iemand haar kent geloof ik niet
dan had je het wel gewetenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik heb ze wel ooit genaaid ofzo, maar vergeten haar nationaliteit te vragen
Een kennerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Was dit een hint? Japan?
De vraag kwam al vaker langs en toen waren er dacht ik heel andere antwoorden darrom.Heb net op wiki gekeken en daar heb je inderdaad verschillende lijsten.Het is hoe je het telt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Tis inderdaad wel hoe er geteld wordt. Las vanmorgen een artikel in de krant hierover, vandaar mijn vraag. Wat zegt wiki over de top 5 dan??
The question of which are the world's largest cities is a complex one, to which there is no single correct answer, simply because there are many different ways of defining a "city"....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Tis inderdaad wel hoe er geteld wordt. Las vanmorgen een artikel in de krant hierover, vandaar mijn vraag. Wat zegt wiki over de top 5 dan??
Mooie vrouw.Maar zonder de hint had ik het niet geraden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Een kenner![]()
Miss Universe uit Japan, gebeurt niet zo vaak dacht ik
Stand deel 1383:
Neleos 1
Mark 2
tomtomaat 5
PrincePolly 3
qonmann 4
Ofyles2 1
lubje25 1
]ScottTracy 1
Terpentin071
Beetje tegenstrijdig nietwaar? Vooral omdat beide lijsten op dezelfde site staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef PrincePolly het volgende:
Raar, want lijstje 2 zeg maar is exact mijn lijstje...
zijn gegevens van 2009 staat erbij dus dat klopt welquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:25 schreef PrincePolly het volgende:
Raar, want lijstje 2 zeg maar is exact mijn lijstje...
ja is wazig en vnl een manier van tellen. Nieuwe vraag graagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig nietwaar? Vooral omdat beide lijsten op dezelfde site staan.
Helaas...quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:41 schreef Terpentin07 het volgende:
Mijn moeder heeft er eentje gekocht.Maar die moet nog helemaal gerestaureerd worden.Ik zal zo een andere vraag stellen.
Deze keer zonder peukje.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Deze keer zonder peukje.
Stand deel 1383:
Neleos 1
Mark 2
tomtomaat 5
PrincePolly 4
qonmann 4
Ofyles2 1
lubje25 1
]ScottTracy 1
Terpentin07 1
Not badquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Notorius BIG?
quote:
Nu op TVquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef PrincePolly het volgende:
Kate Winslet
Smerig nietwaar?quote:
Schrijver is Jan Hendrik Frederik Grönloh maar is bekender onder zijn latijnse pseudoniem.quote:"Is u Amsterdammer?" vroeg Bavink. "Ja, Goddank," zei Japi. "Ik ook," zei Bavink. "U schildert niet?" vroeg Bavink. Het was een rare burgermansvraag, maar Bavink dacht aldoor maar: wat zou dat toch voor een kerel wezen? "Nee, Goddank," zei Japi, "en ik dicht ook niet en ik ben geen natuurvriend en geen anarchist. Ik ben Goddank heelemaal niks."
Dat kon Bavink wel bekoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |