Dus...... In jouw land zijn het ook de Marokkanen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:25 schreef neilyoung het volgende:
Je hebt altijd simpele mensen die zondebokken kiezen, maar Marokkanen deugen over het algemeen niet. Nu gaat de hele linkse kerk weer over mij maar ja.
Nee Marokkanen zijn echt schuldig, geen zondebokken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:27 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Dus...... In jouw land zijn het ook de Marokkanen?
De rest van de wereld is afrika?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:38 schreef fespo het volgende:
in heel europa zijn het de marokkanen.
in noord amerika zijn het de mexicanen en de rest van de wereld zijn het negers.
opgelost slotje.
Je kan toch naar gaan welke plekken er nog meer zijn droeftoeter.quote:
Ja maar dat zou betekenen dat het in japan de negers ook zijn en dat lijkt me onmogelijk aangezien negers daar zeldzaam zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Je kan toch naar gaan welke plekken er nog meer zijn droeftoeter.
Dat moet je eens navragen in België en Frankrijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
De grootse groep niet- zweden in Zweden zijn Irakezen. Marokkanen zijn hier niet zoveel...
Dus dat in heel Europa Marokkanen voor onrust zorgen is dus niet waar..
Of daar is geen criminaliteitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:59 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ja maar dat zou betekenen dat het in japan de negers ook zijn en dat lijkt me onmogelijk aangezien negers daar zeldzaam zijn.![]()
Maar ik kan dus aannemen dat alleen in nederland ( en misschien belgie) een bevolkingsgroep zo vaak wordt genoemd bij delicten?
Idd, België en Frankrijk zijn het Marokkanen. In Spanje weet ik eigenlijk niet, op de Canarische eilanden zijn het negers. Op het Iberisch schiereiland zullen het eerder Marokkanen en Tunesiërs zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:59 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ja maar dat zou betekenen dat het in japan de negers ook zijn en dat lijkt me onmogelijk aangezien negers daar zeldzaam zijn.![]()
Maar ik kan dus aannemen dat alleen in nederland ( en misschien belgie) een bevolkingsgroep zo vaak wordt genoemd bij delicten?
Zweden is ook Europees hoor, al een hele tijd....héél Europa gaat dus niet op.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat moet je eens navragen in België en Frankrijk.
Ik kwam er ook veel Iraniërs en Bosniërs tegen, maar goed dat was in Borås, niet in Södertäljequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
De grootse groep niet- zweden in Zweden zijn Irakezen. Marokkanen zijn hier niet zoveel...
Dus dat in heel Europa Marokkanen voor onrust zorgen is dus niet waar..
Ik was dit weekend in Gent en qua gedrag verschillende ze niet veel met de Nederlandse.. Alleen dat Belgische accentquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat moet je eens navragen in België en Frankrijk.
Södertälje is anders ook aardig divers met haar inwonersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kwam er ook veel Iraniërs en Bosniërs tegen, maar goed dat was in Borås, niet in Södertälje
[..]
Wake up droeftoeter. Er wonen niet zo veel afrikanen buiten europa, n-amerika, z-amerika en afrika. In azie zie je weinig negersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:47 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Je kan toch naar gaan welke plekken er nog meer zijn droeftoeter.
Koreanen ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef sweetlady-o het volgende:
maar weet iemand of het echt de chinezen zijn in Japan? ik kan het me namelijk niet voorstellen.
't schijnt dat er hele chinatowns zijn in japan. Ook veel illegale chinezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:40 schreef sweetlady-o het volgende:
maar weet iemand of het echt de chinezen zijn in Japan? ik kan het me namelijk niet voorstellen.
Tjeuh hoe moet dat wel niet klinkenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kwam er ook veel Iraniërs en Bosniërs tegen, maar goed dat was in Borås, niet in Södertälje
[..]
Ik was dit weekend in Gent en qua gedrag verschillende ze niet veel met de Nederlandse.. Alleen dat Belgische accent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |