Yeah !quote:
Najaquote:www.unoxmeisje.nl
Helaas. Het is alweer voorbij!
Daarvoor hebben wij een aantal redenen.
- Zoals gemeld in het stukje van de telegraaf is het voor ons als grap begonnen. Het is nooit de bedoeling geweest om mensen op wat voor manier dan ook te kwetsen. We zijn er nu echter achtergekomen, dat het een grotere impact heeft dan wij voorzien hadden. Dit geeft voor ons aan, dat er een behoorlijke druk komt te liggen op een 17 jarig meisje.
- Naast positieve en negatieve mailtjes, hebben wij ook mailtjes ontvangen, die, om het netjes te zeggen, de reden zijn van de negatieve mailtjes. Dat zijn uitingen die wij niet toestaan, en waar de site ook niet voor bedoeld is, en aan die doeleinden willen wij ook absoluut niet meewerken.
Kortom, het is mooi geweest.
Reacties kunt u wel blijven sturen naar: info@unoxmeisje.nl
Ik snap sowieso niet waarom je überhaupt al zo een idee daadwerkelijk gaat uitwerken. Echt kansloos.quote:
Reacties mogen naar het adres van Peter Zuidhof uit Middelstum. Doe anders even een whois, altijd leukquote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je überhaupt al zo een idee daadwerkelijk gaat uitwerken. Echt kansloos.
pokon.. gaan ze groeienquote:Op maandag 5 januari 2009 00:21 schreef Dawwa het volgende:
Ik zou haar eerder schatten op 21
...Wat doen ze tegenwoordig in het eten zeg?
Ik snap sowieso niet waarom je überhaupt al zoiets daadwerkelijk gaat uitzoeken. Echt kansloos.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Resco het volgende:
Reacties mogen naar het adres van Peter Zuidhof uit Middelstum. Doe anders even een whois, altijd leuk
Nog niet half zo kansloos als een site maken over een meisje van 17 jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef Herald het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je überhaupt al zoiets daadwerkelijk gaat uitzoeken. Echt kansloos.
groeihormonenquote:Op maandag 5 januari 2009 07:39 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat zouden ze stiekem in babyvoeding stoppen tegenwoordig
En dan ook nog eens vegetariër zijn...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind eigenlijk als je met dit weer in de zee gaat, dat je sowieso niet spoort....
Met zoveel vlees voor de borst...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Adidah het volgende:
[..]
En dan ook nog eens vegetariër zijn...
Die moet je op hun site plaatsen die is leukquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef Dodecahedron het volgende:
Nou joepie. GeenStijl ziet eens een meisje met grote borsten. Stop de persen.
Ja man! Dat zal ze leren!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Die moet je op hun site plaatsen die is leuk
Leuke viral: http://willemzwijgtnietme(...)ca-pri.html#commentsquote:Een Zweedse kok stuurde mij een tip over Luca Prins, het onbekende meisje dat op nieuwjaarsdag zo spontaan en toevallig door de wakkerste krant van Nederland werd gespot. Het hele land was vervolgens zogenaamd op zoek naar de hoofdrolspeelster uit deze slimme viral van Geen Stijl - lees: de Telegraaf Media Groep.
Uit de hoge hoed werd een verlegen zeventienjarig schoolmeisje getoverd. Maar hoe verlegen is een meisje dat een fotoshoot heeft gedaan voor één van de bladen van LRF Media, de op twee na grootste uitgever van Zweden ? Nou wil het toeval dat de TMG haar Zweedse activiteiten net heeft verkocht aan LRF Media.
Ad Swartjes (CEO TMG) verklaarde dat hij niet de juiste schaalgrootte bereikte die nodig is voor de volwassen mediamarkt van Zweden. Hij richt zich nu op TV en gebruikt het marketinginstrument Geen Stijl als breekijzer om de toegangsdeur in Hilversum te openen. Dat blog is net zo geloofwaardig als een Unox muts die zegt dat ze vegetariër is.
Daar doet zelfs haar schaalvergroting niets aan af.
mis ik de fotoshoot nu of watquote:Op maandag 5 januari 2009 18:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuke viral: http://willemzwijgtnietme(...)ca-pri.html#comments
Neuh....quote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mis ik de fotoshoot nu of wat
Het blijven heerlijke tietjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:42 schreef qonmann het volgende:
Ze is een kaasmeisje nu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |