Care, kan ik nog steeds wat over Geenstijl zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:12 schreef Herald het volgende:
[..]
och, met de Pomme en Kelly hype zaten FOK!kers mogelijke telefoonnummmers uit te wisselen en lagen ze in de struikjes voor de school van die meisjes.
kan ook, maar aangezien FOK! het uiteindelijk toch weer overneemt van GS is GS betichten van sneue praktijken terwijl FOK! er 4 topics aan besteedt een beetje krom. Vind ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:19 schreef Slarioux het volgende:
Care, kan ik nog steeds wat over Geenstijl zeggen.
de hyves van haar, d'r zusje en d'r beste vriendinnen van de lagere school zijn allemaal al gevondenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:17 schreef 2cv het volgende:
Ik kan haar iig niet vinden.
Dat was ook al zo'n apart zoektocht-topic.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t is het zusje van:
[ afbeelding ]
Link?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat was ook al zo'n apart zoektocht-topic..
Nogmaals care. Ik ben FOK! toch nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
kan ook, maar aangezien FOK! het uiteindelijk toch weer overneemt van GS is GS betichten van sneue praktijken terwijl FOK! er 4 topics aan besteedt een beetje krom. Vind ik.
Who cares? Tet-ten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:18 schreef LXIV het volgende:
Kan Luca niet "Vrouw van het Jaar" worden of zoiets? Ziet er leuk uit, lekker sportief en heeft ook nog brains (VWO)
maak jij je maar lekker druk over GS danquote:
Er zijn meisjes van 15 met grotere hoor, voorde grap eens een paar stappen buiten de deur doenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:36 schreef Freeflyer het volgende:
tering hee... 17 jaar en dan zulke borsten??
goedemiddag
Hoger kan niet hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Trouwens, meisje wat in 5gynasium zit een meisje met brains noemen![]()
Iedere gezonde kerel zou haar doen. Meisjes van 17 zijn tegenwoordig allang geen kinderen meer.quote:
Hoe wilje haar dan noemen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Er zijn meisjes van 15 met grotere hoor, voorde grap eens een paar stappen buiten de deur doen![]()
Trouwens, meisje wat in 5gynasium zit een meisje met brains noemen![]()
Ja goh. En dat ventileer ik op een forumquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:46 schreef Herald het volgende:
[..]
maak jij je maar lekker druk over GS dan
care ik ben geen woordenboekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Slarioux het volgende:
Ja goh. En dat ventileer ik op een forum. En wat is ookalweer de definitie van een forum?
en mooi vooruit staan,quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:06 schreef CasB het volgende:
Ik vind haar wel schattig. Dat ze grote tieten heeft is wel mooi meegenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |