het hele weekend?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Timing
Ik ga dadelijk lekker in bad zitten en genieten van het weekend
een andere reden is er nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef Feivel1 het volgende:
Nog even een vraagje he? Waarom zoeken ze het telegraaf-meisje, afgezien van haar vrouwelijke vormen?
normaal doet de lapo dat tochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Timo20 het volgende:
waarom geen nieuw topic geopend?![]()
[..]
het hele weekend?![]()
[..]
een andere reden is er niet
Precies hequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Toch grappig hoe zo'n foto op zo'n mediaspektakel kan uitdraaien...
Ideale dag ook, zo op 2 januariquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Wát een reden zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef Timo20 het volgende:
waarom geen nieuw topic geopend?![]()
[..]
het hele weekend?![]()
[..]
een andere reden is er niet
Nogal jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Sirolf het volgende:
Ai ze heeft een vriendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ideale dag ook, zo op 2 januari. Totaal geen ander nieuws
.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
'Mijn vriend ging 'm vanmorgen halen.'
Tot zover.
Dat is wel eenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tot zover.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is wel een-moment voor mannelijk Nederland ja
Jammer he, Domien?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tot zover.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ben het meisje met de grote...."
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tot zover.
Inderdaad. Next!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tot zover.
He jammer nou.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tot zover.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch vind ik 't niet bepaald netjes van de Telegraaf... Ze hebben haar niet gevraagd of ze op de voorpagina van de grootste kutkrant van NL wilde staan.....
verlegen hequote:
Komt niet heel boeiend overquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Steephsel het volgende:
Wat praat dat kind moeilijkMet zware stem
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Is er nu echt iets heel bijzonders aan het meisje...?
Goedeavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
weeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnddddddddd![]()
![]()
![]()
![]()
Euhmm... ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze kan de Telegraaf daar wel voor sue-en hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch vind ik 't niet bepaald netjes van de Telegraaf... Ze hebben haar niet gevraagd of ze op de voorpagina van de grootste kutkrant van NL wilde staan.....
Sue the bastards!quote:
Maar al die publiciteit is ook niet verkeerd, als ze wil werken in de media wereld kan ze nu al beginnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juridisch heeft ze alle recht om De Telegraaf aan te klagen...
Gelukkig is dit niet Amerika..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel een leuk koppie, dat dan weer welquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Cee het volgende:
Zo!
Ik heb net geschaatst! Op natuurijs! Voor 't eerst in 15 jaar! En ik kan er niet echt veel van maar ik ben niet gevallen. Daarna zijn we met de vriendengroep naar een café in het bos gegaan en hebben we snert en warme choco gedronken en nu ben ik weer terug.Het was een ouderwets gezellig dagje.
![]()
![]()
Aangezien het testosteron hier toch een beetje te hard door de radio heen giert vanwege een muts met een te kleine bikini in deTelegraaf, neem ik de kans om even onder de douche te springen zodat ik niet al te veel hilariteit mis van Ekstra Weekend.
Heeft ze niet , ze staat niet alleen op de foto, zodra er meer dan 4 personen op 1 foto staan, geld er geen beeldrecht meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach als ze maar goed is in bed
je hebt die foto niet gezienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Damn zat er zoiets maar bij mij in de klas toenquote:
Dat is ook hier juridisch prima geregeld. Zelfde met zo maar iemand op straat op de foto zetten. Als die persoon het hoofdonderwerp is van de foto (en dus niet zomaar een voorbijganger) moet je die persoon officieel toestemming vragen.quote:
Ik zag 'm op GeenStijl, toen klikte ik (want zo nieuwsgierig ben ik wel), en kwam het plaatje direct heul groot in beeld.quote:
Fijn tochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zag 'm op GeenStijl, toen klikte ik (want zo nieuwsgierig ben ik wel), en kwam het plaatje direct heul groot in beeld.
GeenStijl moet ook altijd alles op hi-res hebben. Zelfs meisjes. Nerds.
hehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zag 'm op GeenStijl, toen klikte ik (want zo nieuwsgierig ben ik wel), en kwam het plaatje direct heul groot in beeld.
fappen op kleine plaatjes is niet fijn tochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Specs?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Steephsel het volgende:
Specs volgens Dumpert:
5 Gymnasium, Vegetariër, 17 jaar en 1.70 lang.
Filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)j_rtl_boulevard.html
Is wel lief jaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denk dat ze vooral erg beduusd is door alle aandacht...
Psies ja. Maar haar media-optredens nu maken het juridisch een stuk minder sterk natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze kan de Telegraaf daar wel voor sue-en hoorAls ze een foto van een groep plaatsen maakt het niet uit, maar zij is echt de hoofdpersoon op de foto, dus dan krijg je problemen met portretrecht en toestemming e.d. Maar zo te horen vindt ze 't niet erg
En minderjarig én ze eet geen vleesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Steephsel het volgende:
Specs volgens Dumpert:
Filmpje:
Specsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef Steephsel het volgende:
Specs volgens Dumpert:
Filmpje:
En zo druk geweest als je voorspeld had met frauderende mensjes ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n hormonen vliegen er door dit topic zeg
Bespaar me je hobbies he? Dankje!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
fappen op kleine plaatjes is niet fijn toch
quote:
Wacht maar af Eliza, straks komt Van Velzen en dan gaan we toch even een partijquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n hormonen vliegen er door dit topic zeg
portretrecht is vervallen ze staan niet alleen op de foto.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies ja. Maar haar media-optredens nu maken het juridisch een stuk minder sterk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En minderjarig én ze eet geen vlees![]()
Geen rookworst dus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |