Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Is er nu echt iets heel bijzonders aan het meisje...?
Goedeavondquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
weeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnddddddddd![]()
![]()
![]()
![]()
Euhmm... ja?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Is er nu echt iets heel bijzonders aan het meisje...?
Ze kan de Telegraaf daar wel voor sue-en hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch vind ik 't niet bepaald netjes van de Telegraaf... Ze hebben haar niet gevraagd of ze op de voorpagina van de grootste kutkrant van NL wilde staan.....
Sue the bastards!quote:
Maar al die publiciteit is ook niet verkeerd, als ze wil werken in de media wereld kan ze nu al beginnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Juridisch heeft ze alle recht om De Telegraaf aan te klagen...
Gelukkig is dit niet Amerika..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel een leuk koppie, dat dan weer welquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:20 schreef Cee het volgende:
Zo!
Ik heb net geschaatst! Op natuurijs! Voor 't eerst in 15 jaar! En ik kan er niet echt veel van maar ik ben niet gevallen. Daarna zijn we met de vriendengroep naar een café in het bos gegaan en hebben we snert en warme choco gedronken en nu ben ik weer terug.Het was een ouderwets gezellig dagje.
![]()
![]()
Aangezien het testosteron hier toch een beetje te hard door de radio heen giert vanwege een muts met een te kleine bikini in deTelegraaf, neem ik de kans om even onder de douche te springen zodat ik niet al te veel hilariteit mis van Ekstra Weekend.
Heeft ze niet , ze staat niet alleen op de foto, zodra er meer dan 4 personen op 1 foto staan, geld er geen beeldrecht meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |