Ja die houd van dikke vrouwen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
das toch een zanger ofzo? Ik snap dan het verband niet met de echte naam van yurdje (ofzo)
quote:
Graag gedaan hij heeft daar zelfs een nr over gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]dank je voor de info
Ik zal misschien ook ooit nog wel van een dikke vrouw houden, maar die is er dan na 9 maanden vanaf
Daar doelde ik ook niet op. Ik bedoelde dat mika daar van houdquote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Niet specifiek nee
Dus dat is dan weer niet de link...
Suc7!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Vanavond tegen de nr.2.. Bij winst ben ik weer 2de..
ik zal het nodig hebben.. het middenveld van mij en hem zit dicht bij elkaar.. (als ik 442 speel) dus ik twijfel nog even of ik 442 of 532 zal spelen.. Ik wil namelijk wel heel graag 2de worden.. ook al is dat misschien niet handig ivm de supportersverwachtiging voor volgend seizoen..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan hij heeft daar zelfs een nr over gemaakt.Die schaamt zich er kennerlijk niet voor.
Ja daaagdat denk je maar daar moet ze daarna maanden voor trainen wil ze dat weer weg krijgen!
[..]
Daar doelde ik ook niet op. Ik bedoelde dat mika daar van houd
[..]
Suc7!
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daaagdat denk je maar daar moet ze daarna maanden voor trainen wil ze dat weer weg krijgen!
[..]
Ik welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ook niet maar ik ken zn naam dan ook niet
4-4-2 met 1 vleugel naar t midden en 1 xtra mid mid.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zal het nodig hebben.. het middenveld van mij en hem zit dicht bij elkaar.. (als ik 442 speel) dus ik twijfel nog even of ik 442 of 532 zal spelen.. Ik wil namelijk wel heel graag 2de worden.. ook al is dat misschien niet handig ivm de supportersverwachtiging voor volgend seizoen..
Moet je eens kijken hoe snel ze dan dood is.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Ze krijgt gewoon niets meer te vreten en alleen maar water en koffie te zuipen
![]()
Moet je eens kijken hoe hard het gaat
Daar ging ik al van uit aangezien jullie samen stiekeme mini meets hebben met zn 2equote:
zo staat mn opstelling nu idd.. iig dank voor de tip..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
4-4-2 met 1 vleugel naar t midden en 1 xtra mid mid.
Google weet raadquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
zo staat mn opstelling nu idd.. iig dank voor de tip..
dat zijn van die lullige details waar je je dan later wel druk om kan makenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Moet je eens kijken hoe snel ze dan dood is.
[..]
Daar ging ik al van uit aangezien jullie samen stiekeme mini meets hebben met zn 2e
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Google weet raadOverigens, ik ben dan weer zo'n type dat het dan nodig vindt om de heren G.T. en M.D. aan de hand van hun posts hier 'te ontmaskeren'
Voor hen die mij willen 'ontmaskeren', ik speel in m'n eigen team en was afgelopen zondag goed voor een doelpunt + assist. Ook vanavond zal ik weer in actie komen
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat zijn van die lullige details waar je je dan later wel druk om kan maken. Eerst die kilo's maar kwijt
en niet iedere vrouw komt kilo's vet aan, sommige krijgen alleen een dikke barst maar weinig extra vet
![]()
Je had me nog veel makkelijker kunnen ontmaskeren hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Google weet raadOverigens, ik ben dan weer zo'n type dat het dan nodig vindt om de heren G.T. en M.D. aan de hand van hun posts hier 'te ontmaskeren'
Voor hen die mij willen 'ontmaskeren', ik speel in m'n eigen team en was afgelopen zondag goed voor een doelpunt + assist. Ook vanavond zal ik weer in actie komen
Gewoon even vragen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je had me nog veel makkelijker kunnen ontmaskeren hoor
Hmz.. Ik zie nu de eerste voorletter van je achternaam in je HT-nickquote:edit:
oke, ik geef toe dat ik nu toch ook even bij je wedstrijdverslag heb gekeken![]()
Doelde ik niet eens op.. of ik ontneem ik je rust nu?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmz.. Ik zie nu de eerste voorletter van je achternaam in je HT-nick
Ach, boeiend ook
ach ik sta nu in ieder geval 1 - 0 voor..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wist ik nietDan zou ik t niet weten sorry
1-1..quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de 0-1 is er!
En het berichtje dat iig mijn centrale verd sterk genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |