quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Lief ik kom vanavond niet.
waarom niet?
uuuhhhh...voetbal kijken
Ga je mond spoelen met zeep.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je feyenoorder was zoals superweber
Droevigquote:Op zondag 4 januari 2009 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Beste YP van het jaar ongeveer.
Ger Meulemans (229717001)
Nederland 19 years and 97 days, Next birthday: 19-01-2009
In passable form, inadequate stamina.
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 640
Wage: 330 ¤/week
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: poor
Ik weet.quote:
En dat is? Redelijk?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Beste YP van het jaar ongeveer.
Ger Meulemans (229717001)
Nederland 19 years and 97 days, Next birthday: 19-01-2009
In passable form, inadequate stamina.
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 640
Wage: 330 ¤/week
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: passable Defending: poor
Scoring: inadequate Set pieces: poor
Ik weet het ook maar tot uitstekend...quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
passable is redelijk
inadequate matig
Ooit zal t lukkenquote:
In het NL hoeft t ook niet als je Ht in Nederlands hebt. En dan is t in t Engels ook niet echt boeie. T maakt t all1 lastig als andere dat wel hebben .quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet het ook maar tot uitstekend...
ik weet de volgorde vanaf formidabel in het NL niet eens
k heb gewoon geen idee wat er na formidabel komt.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
In het NL hoeft t ook niet als je Ht in Nederlands hebt. En dan is t in t Engels ook niet echt boeie. T maakt t all1 lastig als andere dat wel hebben .
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
niet bestaand, rampzalig, waardeloos, slecht, zwak, matig, redelijk, goed, uitstekend, formidabel, uitmuntend, briljant, wonderbaarlijk, wereldklasse, bovennatuurlijk, reusachtig, buitenaards, mythisch, magisch, utopisch, goddelijk
Het hele rijtje
Uitmuntend :quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
k heb gewoon geen idee wat er na formidabel komt.
Weet dat er wereldklasse, reusachtig, briljant etc is maar niet wat 9 is en wat 10 etc etc
quote:goddelijk
utopisch
magisch
mythisch
buitenaards
reusachtig
bovennatuurlijk
wereldklasse
wonderbaarlijk
briljant
uitmuntend
formidabel
Simpel je taal in t engels zetten in de instellingen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hoe kom je aan Hattrick in het Engels?
Ik heb gewoon NL versie, moet eigenlijk weer gaan managen, doe er al lange tijd niets meer aan
Opzoeken? Als je op een spelers skil klikt met je muis kom je er vanzelf slimpie.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eerst maar eens zorgen dat ik de uitmuntend haal. Ga ik daarna wel weer het lijstje opzoeken
Stom dat ik het niet verder wist. Vroeger al tot wereldklasse gegaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitmuntend :
[..]
[..]
Simpel je taal in t engels zetten in de instellingen.
Het lijstje erbij pakken dusquote:Op zondag 4 januari 2009 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Opzoeken? Als je op een spelers skil klikt met je muis kom je er vanzelf slimpie.
Had daar nog niet aan gedacht eerlijk gezegdquote:Op zondag 4 januari 2009 16:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Simpel je taal in t engels zetten in de instellingen.
Ach t is zondag. Dus das logiesquote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Had daar nog niet aan gedacht eerlijk gezegd
iddquote:
Ik ben een tijdje terug op zoek gegaan naar mn echte naam. Ik speel ook in hattrick all1 ook bij een bot teamquote:Op zondag 4 januari 2009 16:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Stom dat ik het niet verder wist. Vroeger al tot wereldklasse gegaan.
hehe die speler zit nog in het spel, bij mijn oude botteam. Is 26 en kaal
Ik ook.....quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben een tijdje terug op zoek gegaan naar mn echte naam. Ik speel ook in hattrick all1 ook bij een bot team![]()
Had mezelf anders graag willen kopen.
Zelfs als ik zo slecht ben als irl
Zelfs mn leeftijd klopt bijna. In Hattrick ben ik slechts een paar maanden jonger. Ik ben all1 bang dat ie snel ouder is dan dat ik nu ben.quote:
Whahaaaaquote:Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hoe kom je aan Hattrick in het Engels?
Ik heb gewoon NL versie, moet eigenlijk weer gaan managen, doe er al lange tijd niets meer aan
Ik was al oud toen ik mijzelf vroeger opzocht.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelfs mn leeftijd klopt bijna. In Hattrick ben ik slechts een paar maanden jonger. Ik ben all1 bang dat ie snel ouder is dan dat ik nu ben.
Oja en in Hattrick ben ik belg![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 16:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Had daar nog niet aan gedacht eerlijk gezegd
quote:goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: fc thermoskan
Total Skill Index (TSI): 39 470
Loon: 24 876 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Ik ben ook een schatje :quote:Op zondag 4 januari 2009 16:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik was al oud toen ik mijzelf vroeger opzocht.
Ik ben nu 41 en zit bij een botje
goed in vorm, conditie goed
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Wel populair
quote:matig in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die opvliegend en berucht is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 250 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
fc Thermoskanquote:Op zondag 4 januari 2009 16:59 schreef Gijs_ het volgende:
Ik besta ook in HT en ben zelfs best goed!![]()
[..]
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:03 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik besta nooit ergens...Ik ben uniek
Ik zie net dat ik inm 3 keer besta en dat 1 of ander debiel de 3e heeft ontslagenquote:
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik ben echt uniek. Ik ben mijn voornaam nog niet tegengekomen, en mijn achternaam draagt in Nederland ook maar 1 familie. De mijne
Mijn tijdverdrijf is (nieuwe serie in America) Merlijn te kijken. Stiekem delen 1,2,3,4 omhoog geladen gisteren voor die server plat gingquote:Op zondag 4 januari 2009 17:08 schreef drummerdude het volgende:
Leeftijd TSI Teamnaam
20 2 910 damteam
58 0 De Suri
21 1 530 Atletico_Sparta F. C
20 1 690 F.C. Dinamo.
Bewijs... Wie wil zoekt mijn naam maar op, als het je boeit... (tijdverdrijf?)
irl in je gedrag ook, dus waarom die mededelingquote:
hehe eindelijk iemand die dat voorzetje inkopt!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
irl in je gedrag ook, dus waarom die mededeling
Ik maak alle makkelijke inkoppertjesquote:Op zondag 4 januari 2009 17:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die dat voorzetje inkopt!
tja, ik ben de enige die alléén maar offtopic kan lullenquote:Dat duurde lang voor een Hattrick topic!
Tja dat wisten we al ff hoor. Das nl t enige waar je goed in ben hiero.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik maak alle makkelijke inkoppertjes
Het was me weer een waar genoegen en misschien tot de volgende "banen wissel"quote:tja, ik ben de enige die alléén maar offtopic kan lullen, en ik kijk ook niet elke 10 minuten of er wat nieuws staat
Ik moet je trouwens nog teleurstellen. Vanaf morgen is het over met de 'gezelligheid' . Dan begin ik aan mn nieuw baan(maar wel meteen weer dinsdag een dag vrij
).
Geef me een jaartjequote:Op zondag 4 januari 2009 17:28 schreef Outpost76 het volgende:
Het was me weer een waar genoegen en misschien tot de volgende "banen wissel"
quote:Oja en tot dinsdag natuurlijk
Jij bent toch familie van:quote:Op zondag 4 januari 2009 17:11 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Ik ben echt uniek. Ik ben mijn voornaam nog niet tegengekomen, en mijn achternaam draagt in Nederland ook maar 1 familie. De mijne
Dat is bijna mijn achternaam ja...alleen ik ben van de rijke takquote:Op zondag 4 januari 2009 18:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent toch familie van:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:52 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dat is bijna mijn achternaam ja...alleen ik ben van de rijke tak
das toch een zanger ofzo? Ik snap dan het verband niet met de echte naam van yurdje (ofzo)quote:
Ja die houd van dikke vrouwen.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
das toch een zanger ofzo? Ik snap dan het verband niet met de echte naam van yurdje (ofzo)
quote:
Graag gedaan hij heeft daar zelfs een nr over gemaakt.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]dank je voor de info
Ik zal misschien ook ooit nog wel van een dikke vrouw houden, maar die is er dan na 9 maanden vanaf
Daar doelde ik ook niet op. Ik bedoelde dat mika daar van houdquote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Niet specifiek nee
Dus dat is dan weer niet de link...
Suc7!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Vanavond tegen de nr.2.. Bij winst ben ik weer 2de..
ik zal het nodig hebben.. het middenveld van mij en hem zit dicht bij elkaar.. (als ik 442 speel) dus ik twijfel nog even of ik 442 of 532 zal spelen.. Ik wil namelijk wel heel graag 2de worden.. ook al is dat misschien niet handig ivm de supportersverwachtiging voor volgend seizoen..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan hij heeft daar zelfs een nr over gemaakt.Die schaamt zich er kennerlijk niet voor.
Ja daaagdat denk je maar daar moet ze daarna maanden voor trainen wil ze dat weer weg krijgen!
[..]
Daar doelde ik ook niet op. Ik bedoelde dat mika daar van houd
[..]
Suc7!
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daaagdat denk je maar daar moet ze daarna maanden voor trainen wil ze dat weer weg krijgen!
[..]
Ik welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ook niet maar ik ken zn naam dan ook niet
4-4-2 met 1 vleugel naar t midden en 1 xtra mid mid.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik zal het nodig hebben.. het middenveld van mij en hem zit dicht bij elkaar.. (als ik 442 speel) dus ik twijfel nog even of ik 442 of 532 zal spelen.. Ik wil namelijk wel heel graag 2de worden.. ook al is dat misschien niet handig ivm de supportersverwachtiging voor volgend seizoen..
Moet je eens kijken hoe snel ze dan dood is.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Ze krijgt gewoon niets meer te vreten en alleen maar water en koffie te zuipen
![]()
Moet je eens kijken hoe hard het gaat
Daar ging ik al van uit aangezien jullie samen stiekeme mini meets hebben met zn 2equote:
zo staat mn opstelling nu idd.. iig dank voor de tip..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
4-4-2 met 1 vleugel naar t midden en 1 xtra mid mid.
Google weet raadquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
zo staat mn opstelling nu idd.. iig dank voor de tip..
dat zijn van die lullige details waar je je dan later wel druk om kan makenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Moet je eens kijken hoe snel ze dan dood is.
[..]
Daar ging ik al van uit aangezien jullie samen stiekeme mini meets hebben met zn 2e
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Google weet raadOverigens, ik ben dan weer zo'n type dat het dan nodig vindt om de heren G.T. en M.D. aan de hand van hun posts hier 'te ontmaskeren'
Voor hen die mij willen 'ontmaskeren', ik speel in m'n eigen team en was afgelopen zondag goed voor een doelpunt + assist. Ook vanavond zal ik weer in actie komen
quote:Op zondag 4 januari 2009 19:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat zijn van die lullige details waar je je dan later wel druk om kan maken. Eerst die kilo's maar kwijt
en niet iedere vrouw komt kilo's vet aan, sommige krijgen alleen een dikke barst maar weinig extra vet
![]()
Je had me nog veel makkelijker kunnen ontmaskeren hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Google weet raadOverigens, ik ben dan weer zo'n type dat het dan nodig vindt om de heren G.T. en M.D. aan de hand van hun posts hier 'te ontmaskeren'
Voor hen die mij willen 'ontmaskeren', ik speel in m'n eigen team en was afgelopen zondag goed voor een doelpunt + assist. Ook vanavond zal ik weer in actie komen
Gewoon even vragen?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je had me nog veel makkelijker kunnen ontmaskeren hoor
Hmz.. Ik zie nu de eerste voorletter van je achternaam in je HT-nickquote:edit:
oke, ik geef toe dat ik nu toch ook even bij je wedstrijdverslag heb gekeken![]()
Doelde ik niet eens op.. of ik ontneem ik je rust nu?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmz.. Ik zie nu de eerste voorletter van je achternaam in je HT-nick
Ach, boeiend ook
ach ik sta nu in ieder geval 1 - 0 voor..quote:Op zondag 4 januari 2009 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wist ik nietDan zou ik t niet weten sorry
1-1..quote:Op zondag 4 januari 2009 20:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de 0-1 is er!
En het berichtje dat iig mijn centrale verd sterk genoeg is.
ligt eraan hoe oudquote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou ik met 1 mil een uitmuntend def kunnen kopen?
Tot de 27 ofzo.quote:
Ik had er bijna een van 20.quote:
sterren zeggen me nix...ratings gaat het om!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had er bijna een van 20.![]()
Maar verder staan er nu alleen maar formidabele kutjes te koop, maar die halen maar 2* ofzo.
Ja, weet ik veel of die ratings er goed van worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:06 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
sterren zeggen me nix...ratings gaat het om!
Als je een uitmuntend def op de kop tikt, die een beetje in vorm is, worden je defratings een stuk hoger.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel of die ratings er goed van worden.ik kijk altijd alleen naar den sterren
![]()
_!
Dan kan ik ook een formidabel zoeken.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Als je een uitmuntend def op de kop tikt, die een beetje in vorm is, worden je defratings een stuk hoger.
Tenminste, dan ga ik er van uit dat ie een mindere def vervangt
Die oudjes gaan altijd dood.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:14 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Je traint geen verdedigen, neem ik aan? Waaerom wil je dan per se een jonge verdediger? Je kunt je dan beter een iets oudere aanschaffen, met wat meer ervaring
Goed dat ik mn stadion naar 45k heb gedaan pas.quote:Het zonnetje scheen en 42139 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in RKDEO's Arena.
Ik train wel verdedigen en koop mn mids mede ook om die rede van ± 25.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Advies geven heeft dus geen zin
Conditie is ook wel belangrijk, maar om nou een extra dure te kopen van 21.....Tenzij je hem nog op bijv passen wilt trainenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik train wel verdedigen en koop mn mids mede ook om die rede van ± 25.
Zelfs mn tegenstander heeft je nodig!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik maak alle makkelijke inkoppertjes
quote:Loïssen creëerde na 24 minuten in de wedstrijd een mooie kans om de voorsprong uit te breiden, maar een afmaker diende zich niet aan.
21 is ook overdreven ik zei ± 25quote:Op zondag 4 januari 2009 21:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Conditie is ook wel belangrijk, maar om nou een extra dure te kopen van 21.....Tenzij je hem nog op bijv passen wilt trainen
Ik vond een 21 jarige uitmuntend verdedigen voor 1 mil niet veel.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:24 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Conditie is ook wel belangrijk, maar om nou een extra dure te kopen van 21.....Tenzij je hem nog op bijv passen wilt trainen
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:18 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Advies geven heeft dus geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |